Samara 1,5i jahutussüsteem?

Samara 1,5i jahutussüsteem?

Teemad, mis puudutavad uuemaid esiveolisi Ladasid - 08/09; 110/111/112 ja teised.
Vasta
m
MARSSAL
Foorumi kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: 30 Jaan 2007 19:17
Asukoht: sonda
Autod: lada 2108 euro samara, 2101, 21011, 21033
Kontakt:

Samara 1,5i jahutussüsteem?

Postitus Postitas MARSSAL »

Kas kellegil on Lada Eurosamara 21083 1,5i mootori jahutussüsteemi skeemi? Kus asub tal ventilaatori andur( andur mis paneb ventilaatori tööle kõrgel temperatuuril). Ja kust tuleb ventilaatorisse vool? Viga selles et mootor läks kuumaks ja ventilaator ei hakkanud jahutama. Spetsialist harutas juhtmeid ja ventilaatori sinine juhe oli kaitsmeplokki alt lahti. Aga kaitsmeplokkil ja selle läheduses pole sellist auku kuhu seda sinist juhet toppida???
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

andur saab impulsi otse ajult - eraldi andurit pole - võtab plokikaane temperatuurist.
tööle läheb 101-104 pealt kuskil...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

andur saab impulsi otse ajult - eraldi andurit pole - võtab plokikaane temperatuurist.
tööle läheb 101-104 pealt kuskil...

kahjuks ei maininud mis aasta relv sul on - kuigi jahutusvendi osa skeemis tundub olema sama.
lisatud pildil tundub minema juhe kõrvalistuja jalgade kohal olevasse releeplokki lõppkokkuvõttes
kaitsmeplokis pistik SHA 5 klemm 5Pilt
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

veidi vanema aastakäigu (kuni 1999 jagajaga mudel) skeem on mul ka kaitsmeplokiga olemas - ehk on kasuPilt
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Algselt postitas: olaaf
andur saab impulsi otse ajult - eraldi andurit pole - võtab plokikaane temperatuurist.
tööle läheb 101-104 pealt kuskil...
sisse-102
välja-96
m
MARSSAL
Foorumi kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: 30 Jaan 2007 19:17
Asukoht: sonda
Autod: lada 2108 euro samara, 2101, 21011, 21033
Kontakt:

Postitus Postitas MARSSAL »

Tegemist on 2000 aasta autoga(soomest toodud variant), sissepritse mootor. Tähendab, et ventilaatorist tulev sinine juhe on ühendatud sinise-musta triibuga juhtmega??? Mõlemad juhtme otsad on iseenesest olemas, aga pole kokku ühendatud.
Autol püsib normaalne temperatuur kuskil 100 kraadi juures, või pigem üle selle???

[Muudetud: 29-06-2007 MARSSAL]
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Algselt postitas: MARSSAL
Tegemist on 2000 aasta autoga(soomest toodud variant), sissepritse mootor. Tähendab, et ventilaatorist tulev sinine juhe on ühendatud sinise-musta triibuga juhtmega???
Mõlemad juhtme otsad on iseenesest olemas, aga pole kokku ühendatud.
eks ühenda kokku.
Algselt postitas: MARSSAL

Autol püsib normaalne temperatuur kuskil 100 kraadi juures, või pigem üle selle???

[Muudetud: 29-06-2007 MARSSAL]
Termostaat hoiab temperatuuri kka 90 juures, aga kui auto kohapeal seisab ja kuumemaks läheb siis ventilaator lülitub sisse 102 ja välja 96°C
Vasta