sattus kätte 1987 aasta tehnika ja tootmine nr3 ja seal pilt kahe ümara tulega isendist - miski saksa tuuning - tundub, et ka pikad esitiivad ja kapott...
kuna pilt vana ja mustvalge siis ehk tegu ka optilise pettega.
mis aastast toodeti pikatiivaga?
k: mis aastast samara "pikatiivaline"
k: mis aastast samara "pikatiivaline"
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
k: mis aastast samara "pikatiivaline"
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
http://www.ladaklubi.ee/cms/index.php?id=44,0,0,1,0,0
Aga see ei pruugi olla ka täielik tõde. Eestimaal nägin esimest pikatiivalist küll kindlasti '91 aastal - sai kaks sellist meie firmasse ostetud ja siis käis tulevaste omanike vahel suur vaidlus, et kas võtta pikk või lühike - no pikk ikke popim .
Välismaale võis neid minna saladuskatte all juba varemgi.
Prantslased näiteks panid peale "pezo" diiselmootoreid, kleepisid külgedele kummiliistud ja esituled paigaldasid samuti ümmargused nagu nullkuuel. Koos sellise feisliftiga muutus ka iluvõre - nokk kadus ära ja sai umbes säärase ilme (mitte täpselt!) nagu sellel pildil http://www.ladaklubi.ee/cms/content/ima ... 255f32.jpg
See tekst seal kodukal tõlgitud kokku paljudelt vene saitidelt, milledest ühe nimi võis olla midagi umbes "perednii privod".
Surmkindlat dateeeringut ei suuda ma küll anda, kuigi sai tuhnitud nii siit, kui sealt - mida pole seda pole, ju siis on saladus või tähtsusetu asi samara ajaloos ja seega jäetud meelega täpselt märkimata.
Aga see ei pruugi olla ka täielik tõde. Eestimaal nägin esimest pikatiivalist küll kindlasti '91 aastal - sai kaks sellist meie firmasse ostetud ja siis käis tulevaste omanike vahel suur vaidlus, et kas võtta pikk või lühike - no pikk ikke popim .
Välismaale võis neid minna saladuskatte all juba varemgi.
Prantslased näiteks panid peale "pezo" diiselmootoreid, kleepisid külgedele kummiliistud ja esituled paigaldasid samuti ümmargused nagu nullkuuel. Koos sellise feisliftiga muutus ka iluvõre - nokk kadus ära ja sai umbes säärase ilme (mitte täpselt!) nagu sellel pildil http://www.ladaklubi.ee/cms/content/ima ... 255f32.jpg
See tekst seal kodukal tõlgitud kokku paljudelt vene saitidelt, milledest ühe nimi võis olla midagi umbes "perednii privod".
Surmkindlat dateeeringut ei suuda ma küll anda, kuigi sai tuhnitud nii siit, kui sealt - mida pole seda pole, ju siis on saladus või tähtsusetu asi samara ajaloos ja seega jäetud meelega täpselt märkimata.