k: mis aastast samara "pikatiivaline"

k: mis aastast samara "pikatiivaline"

Teemad, mis puudutavad uuemaid esiveolisi Ladasid - 08/09; 110/111/112 ja teised.
Vasta
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

k: mis aastast samara "pikatiivaline"

Postitus Postitas olaaf »

sattus kätte 1987 aasta tehnika ja tootmine nr3 ja seal pilt kahe ümara tulega isendist - miski saksa tuuning - tundub, et ka pikad esitiivad ja kapott...
kuna pilt vana ja mustvalge siis ehk tegu ka optilise pettega.

mis aastast toodeti pikatiivaga?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

http://www.ladaklubi.ee/cms/index.php?id=44,0,0,1,0,0

Aga see ei pruugi olla ka täielik tõde. Eestimaal nägin esimest pikatiivalist küll kindlasti '91 aastal - sai kaks sellist meie firmasse ostetud ja siis käis tulevaste omanike vahel suur vaidlus, et kas võtta pikk või lühike - no pikk ikke popim :D.
Välismaale võis neid minna saladuskatte all juba varemgi.
Prantslased näiteks panid peale "pezo" diiselmootoreid, kleepisid külgedele kummiliistud ja esituled paigaldasid samuti ümmargused nagu nullkuuel. Koos sellise feisliftiga muutus ka iluvõre - nokk kadus ära ja sai umbes säärase ilme (mitte täpselt!) nagu sellel pildil http://www.ladaklubi.ee/cms/content/ima ... 255f32.jpg

See tekst seal kodukal tõlgitud kokku paljudelt vene saitidelt, milledest ühe nimi võis olla midagi umbes "perednii privod".

Surmkindlat dateeeringut ei suuda ma küll anda, kuigi sai tuhnitud nii siit, kui sealt - mida pole seda pole, ju siis on saladus või tähtsusetu asi samara ajaloos ja seega jäetud meelega täpselt märkimata.
Vasta