lada 2108 ja 111 mootor
lada 2108 ja 111 mootor
-
tTanelt
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2
- Liitunud: 09 Dets 2007 20:48
- Asukoht: Viljandi mk
- Autod: 2108
lada 2108 ja 111 mootor
tere,
kas 111 67kw mootor mahub 2108 mootoriruumi ja mida peab ümber ka ehitama?
ja paluks veel pilti 21085 mootorist;)
terv,Tanel
kas 111 67kw mootor mahub 2108 mootoriruumi ja mida peab ümber ka ehitama?
ja paluks veel pilti 21085 mootorist;)
terv,Tanel
Sai siis mootori vahetus ette võetud ja mõtlesin väheke valgustada toimunu köögi poolt.
Soovitan mitte otsida ainult mootorit, vaid kogu autot. Näiteks töötav, aga avariiline auto. Mootor ise mahub samarale kapoti alla täpselt ära. Vähemalt mina ei teinud midagi ringi, mootori padjad jäid samara omad. Kapot käib ilusti kinni. Mootori kuju on ettepoole, tänu sisselaskekollektorile. Tänu sellele ei mahu ära radika ventikas. Ise pole veel lahendust leidnud, aga eks tuleb mõne lääne auto väline ventikas panna, samaral on ruumi küll väljaspool. Jahutus süsteem on peaaegu sama, erinevus on termostaadis. Kui kasutada samara termostaati siis polegi midagi vaja ümber teha, aga mina jätsin 16v termostadi ja siis pidin salongi soendusradika trassile kolmiku vahele panema (polnud just keeruline). Mootori juhtmestik sai ümber vahetatud koos ajuga, 16v oli vist üks andur rohkem. Juhtmestiku ümber tõstmisel oli erinevusi selles, et 100 seeria autol jookseb juhtme kimp auto keskelt salongi, aga samaral paremalt kõrvalistuja jalgade juurest (0,5m jääb juhtmestik lühemaks). Probleem oli esimese lambda juhtmega, see ei ulatanud enam, 15cm jäi puudu ja teine probleem on see, et terve see juhtme punt jookseb nüüd väljalaskekollektorist 10-15cm ligidalt mööda. Ei oska öelda kui ohtlik seal kuumus tegelt on, aga igaks juhuks hankisin klaasriide ribasi, mille üks pool on kaetud fooliumiga ja mässin juhtmed sellega kinni.
Siin olid suurimad erinevused, ei midagi üle jõu käivat:P.
ARKis käisin ennem, kui vahetuseks läks. Sealt öeldi, et peale mootori vahetust pean minema ülevaatuspunkti, kus mõõtetakse CO-d, maksab 100.-. ÜP saadud paberiga ARKi tagasi, seal vaadatakse kapoti alune üle ja toimub KW muutus passis. Ka see protseduur tundub lihtne olema:D.
[Muudetud: 8-5-2009 m6mm]
Soovitan mitte otsida ainult mootorit, vaid kogu autot. Näiteks töötav, aga avariiline auto. Mootor ise mahub samarale kapoti alla täpselt ära. Vähemalt mina ei teinud midagi ringi, mootori padjad jäid samara omad. Kapot käib ilusti kinni. Mootori kuju on ettepoole, tänu sisselaskekollektorile. Tänu sellele ei mahu ära radika ventikas. Ise pole veel lahendust leidnud, aga eks tuleb mõne lääne auto väline ventikas panna, samaral on ruumi küll väljaspool. Jahutus süsteem on peaaegu sama, erinevus on termostaadis. Kui kasutada samara termostaati siis polegi midagi vaja ümber teha, aga mina jätsin 16v termostadi ja siis pidin salongi soendusradika trassile kolmiku vahele panema (polnud just keeruline). Mootori juhtmestik sai ümber vahetatud koos ajuga, 16v oli vist üks andur rohkem. Juhtmestiku ümber tõstmisel oli erinevusi selles, et 100 seeria autol jookseb juhtme kimp auto keskelt salongi, aga samaral paremalt kõrvalistuja jalgade juurest (0,5m jääb juhtmestik lühemaks). Probleem oli esimese lambda juhtmega, see ei ulatanud enam, 15cm jäi puudu ja teine probleem on see, et terve see juhtme punt jookseb nüüd väljalaskekollektorist 10-15cm ligidalt mööda. Ei oska öelda kui ohtlik seal kuumus tegelt on, aga igaks juhuks hankisin klaasriide ribasi, mille üks pool on kaetud fooliumiga ja mässin juhtmed sellega kinni.
Siin olid suurimad erinevused, ei midagi üle jõu käivat:P.
ARKis käisin ennem, kui vahetuseks läks. Sealt öeldi, et peale mootori vahetust pean minema ülevaatuspunkti, kus mõõtetakse CO-d, maksab 100.-. ÜP saadud paberiga ARKi tagasi, seal vaadatakse kapoti alune üle ja toimub KW muutus passis. Ka see protseduur tundub lihtne olema:D.
[Muudetud: 8-5-2009 m6mm]