K:08 kohta(genekas,almatuuri tuled ning korralikult mootor ei tööta??
K:08 kohta(genekas,almatuuri tuled ning korralikult mootor ei tööta??
-
uuve6
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 103
- Liitunud: 31 Juul 2007 18:03
- Asukoht: Elva
- Autod: 2x Lada 08,2x Luaz969M,A4 b6 S-line
K:08 kohta(genekas,almatuuri tuled ning korralikult mootor ei tööta??
Sai siis päästetud lada 08 86a 1.3 45kw põllurallist.
Kuid nüüd on mõned probleemid,pole ise kokku puutunud uuema ladaga.
1.Milline näeb välja 08 genekas?
Kas see on õige
Ning sellel genekal oli taga 2juhet mis asusid +klemmi all ning D+ oli tühi.
2.Almatuuris ei põle need tuled mis peaks käivitamise ajal põlema(aku,õlituli)
3.Temperatuuri,bensiini,voltmeeteri näidikud ei tööta.
4.Kui gaasi annad rahulikult siis läheb ilusti pöördesse,kui aga äkki vajutad gaasi pöhja siis nagu sureks välja, kuid läheb pöördesse.
Kas probleem võib sellest tulla ,et masin käib aku pealt??
[Muudetud: 17-8-2008 uve6]
Kuid nüüd on mõned probleemid,pole ise kokku puutunud uuema ladaga.
1.Milline näeb välja 08 genekas?
Kas see on õige
Ning sellel genekal oli taga 2juhet mis asusid +klemmi all ning D+ oli tühi.
2.Almatuuris ei põle need tuled mis peaks käivitamise ajal põlema(aku,õlituli)
3.Temperatuuri,bensiini,voltmeeteri näidikud ei tööta.
4.Kui gaasi annad rahulikult siis läheb ilusti pöördesse,kui aga äkki vajutad gaasi pöhja siis nagu sureks välja, kuid läheb pöördesse.
Kas probleem võib sellest tulla ,et masin käib aku pealt??
[Muudetud: 17-8-2008 uve6]
-
uuve6
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 103
- Liitunud: 31 Juul 2007 18:03
- Asukoht: Elva
- Autod: 2x Lada 08,2x Luaz969M,A4 b6 S-line
Masinal uus õige genekas peal.
Näidikud töötavad.
Kuid probleemiks ikka mootori töötamine
Käib aint siis ,kui mingil määral toorekas peal.
ja gaasi andes peab meelitama muidu sureb kohe välja.
Pidureid õhutades avastasin ,et kui piduri pedaali vajutada siis karbussis käib imelik hääl kas surub õhu sealt välja või võtab sisse(karbuss ja piduri võimendi on ju omavahel ühenduses)
[Muudetud: 5-10-2008 uve6]
Näidikud töötavad.
Kuid probleemiks ikka mootori töötamine
Käib aint siis ,kui mingil määral toorekas peal.
ja gaasi andes peab meelitama muidu sureb kohe välja.
Pidureid õhutades avastasin ,et kui piduri pedaali vajutada siis karbussis käib imelik hääl kas surub õhu sealt välja või võtab sisse(karbuss ja piduri võimendi on ju omavahel ühenduses)
[Muudetud: 5-10-2008 uve6]
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Ma ühendaks esimese asjana pidurivõimu küljest selle vaakumivooliku lahti ja vaataks, kuidas siis mootor käitub. Voolikule tuleb loomulikult pime ette panna.
Sul võib olla neid vigu mitmes kohas, aga esmalt tuleks kontrollida selle vaakumi liini hermeetilisust. Otsast otsani, alustades pidurivõimu membraanist.
Samuti karburaatori sektsioonide hermeetilisus on väga tähtis (ülalt alla kõik "kihid").
Sul võib olla neid vigu mitmes kohas, aga esmalt tuleks kontrollida selle vaakumi liini hermeetilisust. Otsast otsani, alustades pidurivõimu membraanist.
Samuti karburaatori sektsioonide hermeetilisus on väga tähtis (ülalt alla kõik "kihid").
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Pidurivõimendi membraan paistab seega korras olevat.
No sul tuleb kuskilt meeletult palju lisaõhku peale, küte jääb megalahjaks, kui segusiibri(d) avad. Tooreklapi vead kinni, siis hakkabki kuidagimoodi paremini käima, sest selle klapiga sulged peaaegu täielikult ühe niiöelda "liigse" õhukanali.
Tegelik liigne õhukanal on aga see, kust mootor kohinal lisaõhku saab. Vot see auk tulebki nüüd ülesse leida.
Lipanud muudkui sedasama vaakumivoolikut mööda edasi ja oleks võinud ka sinna kust ta alguse saab (sisselaskekollektori neljas toru) näpu ette panna. Niimoodi saad teada ega voolik auklik pole.
Võid osta ka käivituseetrit ja sellega karbussi ning sisselaskekollektori liitekohad üle käia. Aga ettevaatlikult, sest väljalase on ka sealsamas lähedal.
Eeter muudab mootori häält kuuldavalt.
Head kaevamist ja leiuõnne!
[Muudetud: 15-10-2008 logman]
No sul tuleb kuskilt meeletult palju lisaõhku peale, küte jääb megalahjaks, kui segusiibri(d) avad. Tooreklapi vead kinni, siis hakkabki kuidagimoodi paremini käima, sest selle klapiga sulged peaaegu täielikult ühe niiöelda "liigse" õhukanali.
Tegelik liigne õhukanal on aga see, kust mootor kohinal lisaõhku saab. Vot see auk tulebki nüüd ülesse leida.
Lipanud muudkui sedasama vaakumivoolikut mööda edasi ja oleks võinud ka sinna kust ta alguse saab (sisselaskekollektori neljas toru) näpu ette panna. Niimoodi saad teada ega voolik auklik pole.
Võid osta ka käivituseetrit ja sellega karbussi ning sisselaskekollektori liitekohad üle käia. Aga ettevaatlikult, sest väljalase on ka sealsamas lähedal.
Eeter muudab mootori häält kuuldavalt.
Head kaevamist ja leiuõnne!
[Muudetud: 15-10-2008 logman]
-
uuve6
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 103
- Liitunud: 31 Juul 2007 18:03
- Asukoht: Elva
- Autod: 2x Lada 08,2x Luaz969M,A4 b6 S-line
lasin ümber karbussi startgaasi aga ei juhtunud midagi.
(piduri)vaakumi ühendasin sisselaske küljest lahti ja panin näpu ette,siis nats muutus mootori hääl paremaks.
lasin 30mini kohapeal käia siis võis tooreka kinni panna ning siiis lasi sõita,aga gaasi ei võinud ikka äkki panna.
Ning proovimise käigus ilmus tagant otsast imelik kolin,kui taga keegi ei istu siis koliseb ja kui istub siis ei kolise,algul mõtlesin et amordid aga ei ole.
Kas mingid puksid???
(piduri)vaakumi ühendasin sisselaske küljest lahti ja panin näpu ette,siis nats muutus mootori hääl paremaks.
lasin 30mini kohapeal käia siis võis tooreka kinni panna ning siiis lasi sõita,aga gaasi ei võinud ikka äkki panna.
Ning proovimise käigus ilmus tagant otsast imelik kolin,kui taga keegi ei istu siis koliseb ja kui istub siis ei kolise,algul mõtlesin et amordid aga ei ole.
Kas mingid puksid???
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Nüüd jääb üle vaid hakata järgima olku soovitust ehk siis kas töötav karpa prooviks või enda oma molekulideks lahutada.
Tagasilla juures pole midagi keerulist. Amordikate puksid ja silla kinnituse juures on puksid. Kahtlustan amordi ülemisi kandureid või on juba keegi valed asjad alla toppinud, mis originaalidest lühemad ja töötavad ilma koormata ülemises osas - kolb peksab vastu otsakaant.
Tagasilla juures pole midagi keerulist. Amordikate puksid ja silla kinnituse juures on puksid. Kahtlustan amordi ülemisi kandureid või on juba keegi valed asjad alla toppinud, mis originaalidest lühemad ja töötavad ilma koormata ülemises osas - kolb peksab vastu otsakaant.
kas eelviimasel pildil olev elektronklapp töötab?
läbi selle käib kogu tühikäik ja üleminekusüsteem peadoseerimisele.
keera see küljest ning testi aku pealt - enne eemalda otsast düüs.
nõel peab liikuma sees vähemalt 2mm sissepoole pingestades elekromagnetklapi mähse.
esimeselt pildilt tundub gasitross kangesti pingul olema - kas keegi hoiab salongist gaasi peal või oled püüdnud tühikäiku tõsta gaasitrossi pealepingutamisega? seda viimast ei tohi kohe kindlasti teha, kui gaasipedaali käiku ei piira samalajal - surudes gaasi põhja hakkab väänama 1kambri drosseli võlli ning see võib ka ära murduda - üks selline on läbi käinud mul kunagi.
läbi selle käib kogu tühikäik ja üleminekusüsteem peadoseerimisele.
keera see küljest ning testi aku pealt - enne eemalda otsast düüs.
nõel peab liikuma sees vähemalt 2mm sissepoole pingestades elekromagnetklapi mähse.
esimeselt pildilt tundub gasitross kangesti pingul olema - kas keegi hoiab salongist gaasi peal või oled püüdnud tühikäiku tõsta gaasitrossi pealepingutamisega? seda viimast ei tohi kohe kindlasti teha, kui gaasipedaali käiku ei piira samalajal - surudes gaasi põhja hakkab väänama 1kambri drosseli võlli ning see võib ka ära murduda - üks selline on läbi käinud mul kunagi.
Roolin nii kuis jaksan
nr 2 kaane all on "võimsate" rezhiimide ökonomaiser - selle viga vaevalt.
kirjelduse järgi tundub ilmselgelt vigane olema ka nõelklapp või on umbes tagasivool kütusepaaki, loomulikult võib olla kinni kiilunud ka ujuk, mis solex tüüpi karpadel on paljude vigade autor eelkõige oma kergesti deformeeruva alumiiniumraami tõttu.
kirjelduse järgi tundub ilmselgelt vigane olema ka nõelklapp või on umbes tagasivool kütusepaaki, loomulikult võib olla kinni kiilunud ka ujuk, mis solex tüüpi karpadel on paljude vigade autor eelkõige oma kergesti deformeeruva alumiiniumraami tõttu.
Roolin nii kuis jaksan
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kuule mees, aga sul pole ju esimeses kambris kiirenduspumba düüsigi sees
Seal peab olema täpselt samasugune tila nagu teises kambriski.
Kas tõesti pildil varju jäänud?
Ma nüüd ei viitsi lipata enam välja ja kapoti all askeldama hakata, aga eks need kommigu, kes seal (karbussi kallal) tihedamad külalised on.
[Muudetud: 19-10-2008 logman]
Seal peab olema täpselt samasugune tila nagu teises kambriski.
Kas tõesti pildil varju jäänud?
Ma nüüd ei viitsi lipata enam välja ja kapoti all askeldama hakata, aga eks need kommigu, kes seal (karbussi kallal) tihedamad külalised on.
[Muudetud: 19-10-2008 logman]