samara süüde
samara süüde
-
bbuhenvald
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 18 Veebr 2007 16:23
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 2108
samara süüde
heip,lugu siis selline,sai samaral plokikaan ära vahetatud,tihendid ja muu teema,panin rihma peale märkide järgi,auto läheb käima,aaga karpast lööb kütet välja ja jõudu pole absoluutselt,kontrollisin üle,nuka ja vända märgid klapivad,aga kasti juurest seal kummimuhvi alt ei ole märk täkkes sees,oskab keegi äkki öelda misa ma tegema pean,
aa,ja kui pöördesse auto lasin lükkas sellest klapikambrikaane otsast õli välja,mis karpasse läheb,n.ö looduse säästmiseks,
aa,ja kui pöördesse auto lasin lükkas sellest klapikambrikaane otsast õli välja,mis karpasse läheb,n.ö looduse säästmiseks,
et vaz 0-100 kiirendust mõõta,tuleb võtta kalender kaasa ja välja proovima minna.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kui sul hooratas väntvõlli otsas õigesti siis jah alt hooratas ülevaalt nukaratta kriips selle plekiga kohakuti...
enne käivitamist aja kindlasti mootorit ringi 19padrun + pikk saba kõrvalistujapoolsest rattakoopast.. et veenduda kokkusätitu õigsuses.
[Muudetud: 17-4-2008 olaaf]
enne käivitamist aja kindlasti mootorit ringi 19padrun + pikk saba kõrvalistujapoolsest rattakoopast.. et veenduda kokkusätitu õigsuses.
[Muudetud: 17-4-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
bbuhenvald
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 18 Veebr 2007 16:23
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 2108
panin hooratta märgi täkke keskele ja ülevalt nuka paika,käiasin,kontrollisin ja märgid paigas,aga käima ei lähe enam üldse,
kui jagaja vastukella lõpuni keerad siis lubab aga süüde nii vale et poob kinni,ja kui toore pealt tõmbad selles jagaja asendis siis llöb karbussist leeke välja,ja mujale jagaja keerad siis ei luba üldse,peksab karpast kütet välja aint,
oskab keegi öelda mis nüüd paigast ära võib olla?:puzzled
kui jagaja vastukella lõpuni keerad siis lubab aga süüde nii vale et poob kinni,ja kui toore pealt tõmbad selles jagaja asendis siis llöb karbussist leeke välja,ja mujale jagaja keerad siis ei luba üldse,peksab karpast kütet välja aint,
oskab keegi öelda mis nüüd paigast ära võib olla?:puzzled
et vaz 0-100 kiirendust mõõta,tuleb võtta kalender kaasa ja välja proovima minna.