K;SAMARA-2108-94/95,1300cm3,5 käiku.

K;SAMARA-2108-94/95,1300cm3,5 käiku.

Teemad, mis puudutavad uuemaid esiveolisi Ladasid - 08/09; 110/111/112 ja teised.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Mootor.

Postitus Postitas SexSix »

Kellegi kirjutatust soovitusest lugesin välja , et lihtsam teine mootor osta , kui vana remontima hakkata.Lammaris jäi silma samara-21099.Mootoriks 1500 karburaatoriga.Sn-9000km.Mootoriruum tundus uue lähedane aga roolikate tundus kulunud.
Kas on võimalik , et ei ole võimalik vahet teha kas auto sõitnud 9000 või 109000?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

samara mootorile pole see 109000 mittte mingi läbisõit.
praegune punane 083 sõtinud meil pea 200000km ning eelmine samara 2 sõitnud nüüdseks ~150000 - pole mingit märki mootori kulumisest ei õlikulu ega kompressioonide järgi.

mootorivahetus 1,3 -> 1,5 väga lihtne - vaata, et ainult sisselaske kolle ka võtad mootoriga - see 1100/1300 mootoritel erinev
karpa reguleering ka teine veidi

muu on kõik sama
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Käivitamine.

Postitus Postitas SexSix »

Mõtetu üritus peale pikka seismist!Lisavoolu kasutades läheb korraks käima aga käima ei jää,pedalli ja õhuklapiga võidki taidlema jääda.Tundub , et pead starteriga mootori soojaks käiiama(läheb ju korraks käima!).Karpa vah.ära,valasin otse bensiini sisse-vaikus.
Mõistus otsas,sädet ju piibu mahavõtmisega kontrollida ei või?
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Viga leitud

Postitus Postitas SexSix »

Siiski bensiini viga:nimelt oli karburaatori nõelklapp kinni roostetanud?!Ei saanud kätte.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Laguneb.

Postitus Postitas SexSix »

Tegelikult tuleb juurde!Imelikul kombel panin tähele,et tagurpidikäigu tuled põlevad pidevalt,kui süüde sees!!!Millest selline jama?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

tagurpidikäigu lüliti rike käigukastis - võta pistik lahti prooviks
asub juhipoolse koopa pool käigukasti ees all kui nii võib öelda..
muid juhtmeid sinna ei lähe - eksida võimatu
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

pakuks lühist
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Selge.

Postitus Postitas SexSix »

Varsti on oodata mahap?lemist!T?mbasin juhtme kåigukasti nu"litilt maha ja åra naad kustusidki.
m
Mahno
Foorumi kasutaja

Postitus Postitas Mahno »

Misasi sul seal põlemas on? Selle peale su masin ju maha ei põle kui esituled teinekord kohe mitu tundi jutti põlevad?

Vahetad lüliti ära ja töötab jälle kõik. Ju ta kontaktid kinni asendis mingil põhjusel on kinni jäänud.
Vasta