Uued Dokumendid.
Uued Dokumendid.
-
rRoughneck
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 85
- Liitunud: 02 Juul 2006 20:55
- Asukoht: Karinu
- Autod: Lada 08
Uued Dokumendid.
Kuidas saab ilma dokumentideta autole dokumente teha ?
Siin foorumis oli vahepeal, et vahetati kere number ära. kas on sedasi võimalik ?
Siin foorumis oli vahepeal, et vahetati kere number ära. kas on sedasi võimalik ?
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kõik on võimalik.
Aga seda pead teadma, et VIN-kood ei ole lihtsalt mingine numbrite jada, vaid seal seisab tegelikult palju asju, mida lihtsurelik ette arvatagi ei oska.
Lada vin pole teabmis keeruline, aga uutel läänekatel selles ära toodud väljalaskeaasta, värv, mootori tüüp ja töömaht kindlasti ning siis veel mõnedel sellised peensused nagu näiteks varustus (katuseluuk, el. "rõõmud", k.kasti tüüp jne...).
Nii et seesama tühipaljas seerianumber sai 90-tel mõnede varastatud ja ümberklopitud autode puhul saatuslikuks näiteks esinduse kaudu asju ajades või piiri ületades, kuigi uuel omanikul polnud vargusest aimugi. Tavaliselt jäädi vahele, kui mõlemad pooled (ostja ja müüja) olid laisad dokumentide ümbervormistamisel, piirduti not. volitusega või müüjal oli ARK-is "oma jope" tööl.
Eks mõtle ise edasi, pole just hea ahvatleda teisi pättusi tegema, sest foorumit loevad ka need, kel patumõtted peas.
Aga seda pead teadma, et VIN-kood ei ole lihtsalt mingine numbrite jada, vaid seal seisab tegelikult palju asju, mida lihtsurelik ette arvatagi ei oska.
Lada vin pole teabmis keeruline, aga uutel läänekatel selles ära toodud väljalaskeaasta, värv, mootori tüüp ja töömaht kindlasti ning siis veel mõnedel sellised peensused nagu näiteks varustus (katuseluuk, el. "rõõmud", k.kasti tüüp jne...).
Nii et seesama tühipaljas seerianumber sai 90-tel mõnede varastatud ja ümberklopitud autode puhul saatuslikuks näiteks esinduse kaudu asju ajades või piiri ületades, kuigi uuel omanikul polnud vargusest aimugi. Tavaliselt jäädi vahele, kui mõlemad pooled (ostja ja müüja) olid laisad dokumentide ümbervormistamisel, piirduti not. volitusega või müüjal oli ARK-is "oma jope" tööl.
Eks mõtle ise edasi, pole just hea ahvatleda teisi pättusi tegema, sest foorumit loevad ka need, kel patumõtted peas.
-
aarvejomm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 117
- Liitunud: 01 Dets 2005 08:34
- Asukoht: Kilulinn->Lelle->Rakvere
- Autod: Traktor tüüpi Mondeo
Olen ise selle kadalipu seaduslikul teel läbi käinud. Ja ausõna kui on aja ja närvidega targemat peale hakata siis ei soovita!!! Sest jooksmist on ikka rohkem kui rubla eest (15 tihedat tööpäeva ) ja erinevad osapooled ei ole kuigi koostööaltid. Üks nendest on Eesti Politsei kuhu tuleb kah avaldus teha ja sealt närisin ennast läbi ainult tänu osavale juristile. kui ei ole mitte ühtegi omandit tõendavat või muud laadset dokumenti ja auto ei ole tehnikaajaloo seisukohalt väärtuslik, siis parem ära hakka toimetama. Igasugu kerenumbrite vahetusega võib kah väga peesse lennata, sest vähimagi kahtluse korral lendab teie auto ekspertiisi kuna ka ARKi töötajad on sisekontrolliga hellaks tehtud.