2109 ei käivitu kuumana

2109 ei käivitu kuumana

Teemad, mis puudutavad uuemaid esiveolisi Ladasid - 08/09; 110/111/112 ja teised.
Vasta
c
carmen
Suletud kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

2109 ei käivitu kuumana

Postitus Postitas carmen »

TERE!

Probleem nimelt selles ,et minu auto sissepritsega 21093 ei
taha 90 kraadi temperatuuri juures alati käima minna.(peale 4-5 *proovimist vilgutab millegi pärast esitulesi) Külmkäivitus ja töösooja mootoriga (s.t temp. on 95kraadi juures kui näidikut uskuda ) läheb alati.Kas on kellelgi antud veaga kokkkupuudet olnud ja oskab suunata kust viga otsida.

[Muudetud: 13-7-2007 olaaf]
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kas mootori vea tuli põleb? (käivitamise ajal peab selline erkkollane tuli põlema peale käivitumist kustuma - kui käivitamise ajal ka ei sütti siis ehk keegi "remonti" teinud)

mis aasta auto sul on?

kas ajule restarti oled proovinud teha? (+ klemm lahti ja vastu kere mõneks ajaks - vaata, et akut ei lühista - klemm ikka maha.
ps! kui õhulugeja kutu siis peale seda operatsiooni töötab aju avariirezhiimis - sõidust on ka aru saada - jukerdab)

üldiselt soovitan torrero poest omale pardakompuutri peale osta - kaovad ära tavaliselt kõikvõimalikud mõistatused.

proovi veel sellist asja, et võtad õhulugeja pistiku lahti ning siis käivitad.

muidu auto kiirendab ja sõidab normaalselt? millal viimati põhja all bensiinifiltrit vahetati? kas bensiinipump korraks ikka häält teeb kui käivitada tahad.

[Muudetud: 14-7-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
c
carmen
Suletud kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas carmen »

Vastuseks OLAAFILE

Restarti ajule olen teinud,mootori veatuli ei pole,bensiinifilter
vahetatud,korralisel hooldusel 3000km tagasi (ise tegin),auto aastast 2000.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ilma õhulugejata proovisid poolsoojalt :) käivitada?

katalüsaator, esimene lamda ja kütusepihustid oleks hea üle kontrollida samuti kütuserõhk pearennis...

omal oli kütuserõhu regulaator tuksis ning andis mingit imelikku survet..
eeldan, et korralise hoolduse käigus sai ka küünlad vahetatud - mis marki küünlad läksid ning mis nägu vanad olid?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Algselt postitas: olaaf
katalüsaator, esimene lamda ja kütusepihustid oleks hea üle kontrollida samuti kütuserõhk pearennis...
2000 aasta peaks euro-2 olema (1 lamda ja ilma nuka andurita) Pihusti probleemi ei ole isiklikult küll kohanud ega isegi kuulnud ühegi auto juures
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Algselt postitas: carmen
Vastuseks OLAAFILE

Restarti ajule olen teinud,mootori veatuli ei pole,bensiinifilter
vahetatud,korralisel hooldusel 3000km tagasi (ise tegin),auto aastast 2000.
Kas veatuli siis põleb kui süüte sisse keerad ja mootorit ei käivita?
c
carmen
Suletud kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas carmen »

vastus TIIDULE

kontroll tuli põleb enne käivitust,käivituse ajal kustub ära.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ja iga päev poolsoojalt käivitades auto käima ei lähe?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Lugu on tõenäoliselt selline et anduri (näitajal ja ajul erinevad andurid) juures tosool jahtub kiiremini ja mootor tegelikult on soojem ja siis antakse liiga rikas segu. On endalgi sellisel temperatuuril käivitamisega kergeid probleeme esinenud. Vajuta gaasipedaal põhja siis läheb käima küll ;) Ega mingit paremat lahendust tõenäoliselt ei ole.

[Muudetud: 16-7-2007 tiit]
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Algselt postitas: olaaf
katalüsaator, esimene lamda ja kütusepihustid oleks hea üle kontrollida samuti kütuserõhk pearennis...
Käivitamise ajal lamdat mõõta ei saa st. aju ei vaata teda, Segu tehakse ainult temperatuuri järgi
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

2002 aasta versioonil sellist muret ei esinenud, vähemalt ei mäleta, et oleks olnud..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
c
carmen
Suletud kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas carmen »

Aitäh kaasamõtlejatele TIIDULE JA OLAFILE

Muutsin natuke TIIDU JUTU järgi käivituse harjumusi nüüd läheb küll.Kuhu oleks mõistlik paigutada pardakompuuter ja kuhu seda ühendada.
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

samaaril on raadio all selline koht. Ühendusskeem on kompuutriga kaasas.

[Muudetud: 17-7-2007 tiit]Pilt
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Aga äkki on nv aega Hiiumaale põigata, saad paljudele küsimustele vastused. http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=12729
Vasta