2108 käigukasti ülekandearvud?

2108 käigukasti ülekandearvud?

Teemad, mis puudutavad uuemaid esiveolisi Ladasid - 08/09; 110/111/112 ja teised.
Vasta
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

2108 käigukasti ülekandearvud?

Postitus Postitas olaaf »

suudab keegi kuskilt leida 4k kasti ülekandearvud.
peaülekanne peaks olema 4.1


veel peaks olema olemas 1,1 mootorile tehtud 5k kast millel 4.1 peaülekanne.


viiekäigulise omad leidsin:
peaülekanne 3,7 või 3,9
1 - 3,636
2 - 1,95
3 - 1,357
4 - 0,941
5 - 0,784


ehk kellelgi olemas kuskil :)
tänud ette.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Raamat ütleb et neljakäigulise ülekandearvud on täpselt samad.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Minu käes olev kirjandus pakub kahte moodi.
1. Varuosakataloog '2003:
2108 peaülekanne 3,9
21081 peaülekanne 4,13
21083 peaülekanne 3,7 või 3,9.

2. Sputniku raamat '1987 (ainult 2108 kohta).
peaülekandeks 3,94 või 4,13

Käigukasti ülekandearvud mõlemas raamatus samad, mis olaafki leidis.
Isiklikult tundub, et nii peakski olema õige ja ainus tehase seadistus selle vahega, et neljakäigusel ainsaks erinevuseks kastis lihtsalt viienda käigu puudumine.
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

ise arvasin ka seda ,kuid polnud kindel ja ei hakand pakkuma.Kuid kas 4 kasti viimane käik tsipa pikem pole,kui 5 kasti neljas käik?!?!



[Muudetud: 30-6-2007 zigulimasuurik]
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Minu raamatus selgelt välja kirjutatud et neljakäigulisel samad, vt lauset tabeli all

[Muudetud: 30-6-2007 tiit]Pilt
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: zigulimasuurik
ise arvasin ka seda ,kuid polnud kindel ja ei hakand pakkuma.Kuid kas 4 kasti viimane käik tsipa pikem pole,kui 5 kasti neljas käik?!?!
Tuginedes kirjandusele ei ole.
Miskipärast arvan, et tegelikkuses kah ei ole. Nõukaajal oli jube lihtne toota ühesuguseid asju. Milleks liigne peavalu? "Ime" on juba see, et klassikutele nii palju erinevaid peaülekandeid tehti.
Täpselt sama mentaliteet valitses armees. Kogu riiklik strateegia oli orienteeritud eesmärgiga, et paljusid tehnikalt (autod, soomukid jne...) pärit mootoridetaile saaks kasutada võimalikult paljudel erineva otstarbega masinatel. Unifitseerimine oli asja nimi.
Näiteks tsiviilelus mootor zmz 53 - Volgadel pikuti pooleksraiutud kujul, Paz bussid, Gaz-53, Kavz bussid
sõjaväes sama mootor - BTR, Gaz-66, Uazil jällegi pikuti pooleks nagu Volgal.

[Muudetud: 30-6-2007 logman]
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

ju ta siis nii on kah:).
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

K;peaülekanne?

Postitus Postitas SexSix »

Kuna leidsin siinsest teemast tabeli,kus kirjas peaülekande arvud,siis küsimus-kuidas saada teada kas ülekanne on 3,7 või 3,9 jne?Autoks 2108-94(tootmisaasta).
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

5. käik 100km/h
3,7 - 2600p/min
3,9 - 2900p/min
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

esialgu tundub, et 3,7 peaülekanne ainult 110 seerial ja samara nn uuemal käigukastil (2 poldiga starter) - erinevus on terves pea ja vahevõllis - 3,7 peaülekanne on veetava võllil ka vahetatav juba!!! 3,9 ja teised on veetava võlli peaülekande hammasratas on võlliga ühes tükis.

3,7 differ pidavat üpris kergesti ka purunema ?! ju sellepärast ongi tehtud hammakas vahetatav.

kuskil oli ka käigukasti markeering kirjas - täht A oli 3,9 ja täht B 4,13 markeeringu lõpus. ehk uutel samamoodi kuidagi koodiga eristatav
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta