2108 käigukasti ülekandearvud?
2108 käigukasti ülekandearvud?
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
2108 käigukasti ülekandearvud?
suudab keegi kuskilt leida 4k kasti ülekandearvud.
peaülekanne peaks olema 4.1
veel peaks olema olemas 1,1 mootorile tehtud 5k kast millel 4.1 peaülekanne.
viiekäigulise omad leidsin:
peaülekanne 3,7 või 3,9
1 - 3,636
2 - 1,95
3 - 1,357
4 - 0,941
5 - 0,784
ehk kellelgi olemas kuskil
tänud ette.
peaülekanne peaks olema 4.1
veel peaks olema olemas 1,1 mootorile tehtud 5k kast millel 4.1 peaülekanne.
viiekäigulise omad leidsin:
peaülekanne 3,7 või 3,9
1 - 3,636
2 - 1,95
3 - 1,357
4 - 0,941
5 - 0,784
ehk kellelgi olemas kuskil
tänud ette.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Minu käes olev kirjandus pakub kahte moodi.
1. Varuosakataloog '2003:
2108 peaülekanne 3,9
21081 peaülekanne 4,13
21083 peaülekanne 3,7 või 3,9.
2. Sputniku raamat '1987 (ainult 2108 kohta).
peaülekandeks 3,94 või 4,13
Käigukasti ülekandearvud mõlemas raamatus samad, mis olaafki leidis.
Isiklikult tundub, et nii peakski olema õige ja ainus tehase seadistus selle vahega, et neljakäigusel ainsaks erinevuseks kastis lihtsalt viienda käigu puudumine.
1. Varuosakataloog '2003:
2108 peaülekanne 3,9
21081 peaülekanne 4,13
21083 peaülekanne 3,7 või 3,9.
2. Sputniku raamat '1987 (ainult 2108 kohta).
peaülekandeks 3,94 või 4,13
Käigukasti ülekandearvud mõlemas raamatus samad, mis olaafki leidis.
Isiklikult tundub, et nii peakski olema õige ja ainus tehase seadistus selle vahega, et neljakäigusel ainsaks erinevuseks kastis lihtsalt viienda käigu puudumine.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Tuginedes kirjandusele ei ole.Algselt postitas: zigulimasuurik
ise arvasin ka seda ,kuid polnud kindel ja ei hakand pakkuma.Kuid kas 4 kasti viimane käik tsipa pikem pole,kui 5 kasti neljas käik?!?!
Miskipärast arvan, et tegelikkuses kah ei ole. Nõukaajal oli jube lihtne toota ühesuguseid asju. Milleks liigne peavalu? "Ime" on juba see, et klassikutele nii palju erinevaid peaülekandeid tehti.
Täpselt sama mentaliteet valitses armees. Kogu riiklik strateegia oli orienteeritud eesmärgiga, et paljusid tehnikalt (autod, soomukid jne...) pärit mootoridetaile saaks kasutada võimalikult paljudel erineva otstarbega masinatel. Unifitseerimine oli asja nimi.
Näiteks tsiviilelus mootor zmz 53 - Volgadel pikuti pooleksraiutud kujul, Paz bussid, Gaz-53, Kavz bussid
sõjaväes sama mootor - BTR, Gaz-66, Uazil jällegi pikuti pooleks nagu Volgal.
[Muudetud: 30-6-2007 logman]
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
K;peaülekanne?
Kuna leidsin siinsest teemast tabeli,kus kirjas peaülekande arvud,siis küsimus-kuidas saada teada kas ülekanne on 3,7 või 3,9 jne?Autoks 2108-94(tootmisaasta).
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
esialgu tundub, et 3,7 peaülekanne ainult 110 seerial ja samara nn uuemal käigukastil (2 poldiga starter) - erinevus on terves pea ja vahevõllis - 3,7 peaülekanne on veetava võllil ka vahetatav juba!!! 3,9 ja teised on veetava võlli peaülekande hammasratas on võlliga ühes tükis.
3,7 differ pidavat üpris kergesti ka purunema ?! ju sellepärast ongi tehtud hammakas vahetatav.
kuskil oli ka käigukasti markeering kirjas - täht A oli 3,9 ja täht B 4,13 markeeringu lõpus. ehk uutel samamoodi kuidagi koodiga eristatav
3,7 differ pidavat üpris kergesti ka purunema ?! ju sellepärast ongi tehtud hammakas vahetatav.
kuskil oli ka käigukasti markeering kirjas - täht A oli 3,9 ja täht B 4,13 markeeringu lõpus. ehk uutel samamoodi kuidagi koodiga eristatav
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."