Auto ei käivitu.
Auto ei käivitu.
-
rRoughneck
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 85
- Liitunud: 02 Juul 2006 20:55
- Asukoht: Karinu
- Autod: Lada 08
Auto ei käivitu.
Autoks on siis vanem 2108. Mootoril olid klapid pähe jooksnud, kui ma ta ostsin. Lasin teha plokikaanele täisremondi ja panin peale. Ajasin mootoril märgid õigeks ja panin rihma peale. Aga masin ei lähe käima. Kontrollisin sädet, see on olemas. Kommutaatorit, mis on korras. ja bensiini saab ka kätte. Milles võib olla probleem ?
[Muudetud: 30-6-2007 Roughneck]
[Muudetud: 30-6-2007 Roughneck]
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 836
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 836
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 836
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
Algselt postitas: Roughneck
Süüdet ei saa niipalju keerata. Jagajal on klemmid, mis istuvad mootoriga ainult ühes asendis.
Algselt postitas: kristjan92
kas klapide paika panek ei aitaks:rolleyes?
Mis mõttes ? Äkki saab täpsemalt selgitada.
[Muudetud: 24-6-2007 Roughneck]
ei ole selles osas kõige targem ehk leiad siit lehelt endale midagi tarka.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid104330
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1927
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Vaheta küünlajuhtmed ringi 1ja4, 2ja3, nii keeradki teoreetiliselt nuka 180 kraadi
Selline eksimus tuleb ka tegijatel, 4 takti ajal väntvõll teeb 2 pööret ja nukkvõll 1, nii et kui nukk paigas, vändal on 2 asendit kui märgid kokku klapivad, mõlemad on õiged, aga ühel juhul tuleb jagaja 180 kraadi pöörata või juhtmed ringi visata nagu ma enne mainisin..... Edu ja ilusat suve jatku!
Selline eksimus tuleb ka tegijatel, 4 takti ajal väntvõll teeb 2 pööret ja nukkvõll 1, nii et kui nukk paigas, vändal on 2 asendit kui märgid kokku klapivad, mõlemad on õiged, aga ühel juhul tuleb jagaja 180 kraadi pöörata või juhtmed ringi visata nagu ma enne mainisin..... Edu ja ilusat suve jatku!
Jupid Venemaalt!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
pakun, et hämmastavalt vigaselt kokku pandud auto..
pane märgid paika ja vaata klapikambri kaane alla mida nukk parasjagu klappidega teeb ja küünlaaugust piilu, mis kolvid teevad ning kuhu sul siis säde jagajast läheb..
jagaja keera skaala keskohast 1 märk plussi poole..
kui kompresioon on siis ta peab käima minema - kas sa mõõtsid kompresiooni ikka?
kas sul kindlalt jagaja koos rootoriga ja kommutaator korras?
see, et lubab või mingi säde on ei tähenda midagi - elektronsüüde on veidi kavalam asi...
kui kompressomeetrit pole lase silindrisse suruõhk küünlaaugu kaudu - enne käik sisse ja kässar peale.. siis kuulda ka kui klapid irvakil või niisama ei pea...
PS! pane profiili oma asukoht ka..
[Muudetud: 27-6-2007 olaaf]
[Muudetud: 27-6-2007 olaaf]
pane märgid paika ja vaata klapikambri kaane alla mida nukk parasjagu klappidega teeb ja küünlaaugust piilu, mis kolvid teevad ning kuhu sul siis säde jagajast läheb..
jagaja keera skaala keskohast 1 märk plussi poole..
kui kompresioon on siis ta peab käima minema - kas sa mõõtsid kompresiooni ikka?
kas sul kindlalt jagaja koos rootoriga ja kommutaator korras?
see, et lubab või mingi säde on ei tähenda midagi - elektronsüüde on veidi kavalam asi...
kui kompressomeetrit pole lase silindrisse suruõhk küünlaaugu kaudu - enne käik sisse ja kässar peale.. siis kuulda ka kui klapid irvakil või niisama ei pea...
PS! pane profiili oma asukoht ka..
[Muudetud: 27-6-2007 olaaf]
[Muudetud: 27-6-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."