Auto ei käivitu.

Auto ei käivitu.

Teemad, mis puudutavad uuemaid esiveolisi Ladasid - 08/09; 110/111/112 ja teised.
r
Roughneck
Foorumi kasutaja
Postitusi: 85
Liitunud: 02 Juul 2006 20:55
Asukoht: Karinu
Autod: Lada 08

Auto ei käivitu.

Postitus Postitas Roughneck »

Autoks on siis vanem 2108. Mootoril olid klapid pähe jooksnud, kui ma ta ostsin. Lasin teha plokikaanele täisremondi ja panin peale. Ajasin mootoril märgid õigeks ja panin rihma peale. Aga masin ei lähe käima. Kontrollisin sädet, see on olemas. Kommutaatorit, mis on korras. ja bensiini saab ka kätte. Milles võib olla probleem ?

[Muudetud: 30-6-2007 Roughneck]
p
Priidic
Ladaklubi Liige
Postitusi: 614
Liitunud: 14 Mär 2002 00:25
Asukoht: Tallinn
Autod: Samara Baltic

Postitus Postitas Priidic »

süüde paigas?
9x mõtle, 1x postita!!! :cool:
Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 836
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

Postitus Postitas kristjan92 »

küünla juhtmete järjekord õige?

[Muudetud: 21-05-2007 kristjan92]
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
r
Roughneck
Foorumi kasutaja
Postitusi: 85
Liitunud: 02 Juul 2006 20:55
Asukoht: Karinu
Autod: Lada 08

Postitus Postitas Roughneck »

Järjekord peaks olema õige ja süüde on nende märkide järgi keskel. Turtsuma peaks ta ju ikka hakkama.

[Muudetud: 23-6-2007 Roughneck]
r
Roughneck
Foorumi kasutaja
Postitusi: 85
Liitunud: 02 Juul 2006 20:55
Asukoht: Karinu
Autod: Lada 08

Postitus Postitas Roughneck »

Panin õigeks järjekorra. Aga nüüd lööb karpast bensiini välja. Panin hammasrihma ühe hamba jagu edasi ja tagasi, et kontrollida ehk oli nihke viga. Aga ei. Ikka lööb karpast bensiini välja.
u
uki
Suletud kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas uki »

Proovi ehk jagajakaant 180 kraadi võrra keerata? Võin muidugi ka väga puusse panna hetkel selle nõuandega...
Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 836
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

Postitus Postitas kristjan92 »

kas klapide paika panek ei aitaks:rolleyes?
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
r
Roughneck
Foorumi kasutaja
Postitusi: 85
Liitunud: 02 Juul 2006 20:55
Asukoht: Karinu
Autod: Lada 08

Postitus Postitas Roughneck »

Süüdet ei saa niipalju keerata. Jagajal on klemmid, mis istuvad mootoriga ainult ühes asendis.
Algselt postitas: kristjan92
kas klapide paika panek ei aitaks:rolleyes?

Mis mõttes ? Äkki saab täpsemalt selgitada.



[Muudetud: 24-6-2007 Roughneck]
Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 836
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

Postitus Postitas kristjan92 »

Algselt postitas: Roughneck
Süüdet ei saa niipalju keerata. Jagajal on klemmid, mis istuvad mootoriga ainult ühes asendis.
Algselt postitas: kristjan92
kas klapide paika panek ei aitaks:rolleyes?

Mis mõttes ? Äkki saab täpsemalt selgitada.



[Muudetud: 24-6-2007 Roughneck]




ei ole selles osas kõige targem ehk leiad siit lehelt endale midagi tarka.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid104330
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
r
Roughneck
Foorumi kasutaja
Postitusi: 85
Liitunud: 02 Juul 2006 20:55
Asukoht: Karinu
Autod: Lada 08

Postitus Postitas Roughneck »

Ma olen seda teemat kunagi lugenud. Ja kuna mul plokikaas tuli parandusest, siis on võimalus täiesti olemas, et see on selle viga. Kas keegi targem oleks sellise võimalusega päri ?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mõõda kompresioon ära mootoris - kui seda pole jäävadki klapid ehk ripakile..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
r
Roughneck
Foorumi kasutaja
Postitusi: 85
Liitunud: 02 Juul 2006 20:55
Asukoht: Karinu
Autod: Lada 08

Postitus Postitas Roughneck »

Selleks peab mingisugune eririist olema ?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

jah - kompressomeeter.

tegelt ma arvan, et sul nukkvõll ikkagi 180kraadi valesti peal hoopis :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
r
Roughneck
Foorumi kasutaja
Postitusi: 85
Liitunud: 02 Juul 2006 20:55
Asukoht: Karinu
Autod: Lada 08

Postitus Postitas Roughneck »

Seda saan proovida alles õhtul. Vb on selle viga.

[Muudetud: 25-6-2007 Roughneck]
r
Roughneck
Foorumi kasutaja
Postitusi: 85
Liitunud: 02 Juul 2006 20:55
Asukoht: Karinu
Autod: Lada 08

Postitus Postitas Roughneck »

Keerasin nukki ja edasi ja tagasi. Ja siis hakkasin mõtlema, et nukki ei saa ju 180 kraadi keerata. Seal on üks märk.
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Vaheta küünlajuhtmed ringi 1ja4, 2ja3, nii keeradki teoreetiliselt nuka 180 kraadi ;)
Selline eksimus tuleb ka tegijatel, 4 takti ajal väntvõll teeb 2 pööret ja nukkvõll 1, nii et kui nukk paigas, vändal on 2 asendit kui märgid kokku klapivad, mõlemad on õiged, aga ühel juhul tuleb jagaja 180 kraadi pöörata või juhtmed ringi visata nagu ma enne mainisin..... Edu ja ilusat suve jatku!
Jupid Venemaalt!
r
Roughneck
Foorumi kasutaja
Postitusi: 85
Liitunud: 02 Juul 2006 20:55
Asukoht: Karinu
Autod: Lada 08

Postitus Postitas Roughneck »

Sellest ei ole kasu. Siis karpast ajab tomu vähem välja, aga purtsuma ja turtsuma ta ei hakka ikkagi. Plaksud ja potsud kaovad ka ära. Süüdet võin keerata nagu ise tahan, aga midagi ei juhtu. Hämmastavalt vigane auto.


[Muudetud: 27-6-2007 Roughneck]
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

pakun, et hämmastavalt vigaselt kokku pandud auto..

pane märgid paika ja vaata klapikambri kaane alla mida nukk parasjagu klappidega teeb ja küünlaaugust piilu, mis kolvid teevad ning kuhu sul siis säde jagajast läheb..
jagaja keera skaala keskohast 1 märk plussi poole..
kui kompresioon on siis ta peab käima minema - kas sa mõõtsid kompresiooni ikka?

kas sul kindlalt jagaja koos rootoriga ja kommutaator korras?
see, et lubab või mingi säde on ei tähenda midagi - elektronsüüde on veidi kavalam asi...


kui kompressomeetrit pole lase silindrisse suruõhk küünlaaugu kaudu - enne käik sisse ja kässar peale.. siis kuulda ka kui klapid irvakil või niisama ei pea...

PS! pane profiili oma asukoht ka..

[Muudetud: 27-6-2007 olaaf]

[Muudetud: 27-6-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
r
Roughneck
Foorumi kasutaja
Postitusi: 85
Liitunud: 02 Juul 2006 20:55
Asukoht: Karinu
Autod: Lada 08

Postitus Postitas Roughneck »

Kompressorit ei olnud, seega puhkusin pumbaga. Karbussist tuli koguaeg õhku välja. Seega on nii, et see klapp siis ei hoiagi kinni. Kas see võib olla sellest, et klapid on paigast ära. Või on nüüd midagi puruks ?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kuidas sa klapid regullisid?
kas ükski silinder ei pidanud õhku siis?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta