Auto ei käivitu.
Auto ei käivitu.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Selles probleem ongi, et tegid kaanele täisremondi, aga jätsid klapid reguleerimata.Algselt postitas: Roughneck
....Mootoril olid klapid pähe jooksnud, kui ma ta ostsin. Tegin plokikaanele täisremondi ja panin peale.....
Milles võib olla probleem ?
Eeldan et see täisremont oli ikka täielik, st. käisid klapipesad ja klappide tööpinnad kah korralikult üle (vähemalt soveldasid paika, kui jätsidki lõikamata-lihvimata).
-
rRoughneck
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 85
- Liitunud: 02 Juul 2006 20:55
- Asukoht: Karinu
- Autod: Lada 08
Ma muutsin selle ära TEGIN.Algselt postitas: logmanSelles probleem ongi, et tegid kaanele täisremondi, aga jätsid klapid reguleerimata.Algselt postitas: Roughneck
....Mootoril olid klapid pähe jooksnud, kui ma ta ostsin. Tegin plokikaanele täisremondi ja panin peale.....
Milles võib olla probleem ?
Eeldan et see täisremont oli ikka täielik, st. käisid klapipesad ja klappide tööpinnad kah korralikult üle (vähemalt soveldasid paika, kui jätsidki lõikamata-lihvimata).
Mina ei teinud seal midagi. Mina viisin selle plokikaane parandusse, kus sellega kõige võimaliku tehti.
[Muudetud: 30-6-2007 Roughneck]
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Natuke segaseks jääb see:
Kontrollida saab ainult siis, kui klapid välja võtad ja neid laual veeretad.
On veel võimalus, et vahetati juhtpukse ja need ei ole päris õigesti sees. See viga aetakse paika klapipesi lõigates, kui on veel mida lõigata... Ja hiljem otse loomulikult soveldatakse.
Kui ilma võllita klapid, nii silma järgi, ilusti sulguvad, siis õiget tihedust saad kontrollida, kui lased süstlaga sisse- ja väljalaskekanalisse iga klapi peale natuke diislikütet. Vedelik ei tohi läbi imbuda. Kui imbub, pole töömees korralikku tööd teinud. Ideaaljuhul ei lähe klapp ka 8 tunni möödudes altpoolt märjaks ja see kaas peaks olema õige reguleeringu juures kõva paugupill.
Klapid tuleb alati reguleerida või vähemalt paisumispilu üle kontrollida, kui nukkvõll pealt ära on käinud.
[Muudetud: 30-6-2007 logman]
Kas nüüd, kaas maas ilma nukkvõllita kah klapid irvakil? Kui jah, siis võivad nad olla kõverad tõepoolest.Algselt postitas: Roughneck
Võtsin juba plokikaane maha ja viga on selles, et klapid ei taha korrralikult kinni tagasi minna.
Kontrollida saab ainult siis, kui klapid välja võtad ja neid laual veeretad.
On veel võimalus, et vahetati juhtpukse ja need ei ole päris õigesti sees. See viga aetakse paika klapipesi lõigates, kui on veel mida lõigata... Ja hiljem otse loomulikult soveldatakse.
Kui ilma võllita klapid, nii silma järgi, ilusti sulguvad, siis õiget tihedust saad kontrollida, kui lased süstlaga sisse- ja väljalaskekanalisse iga klapi peale natuke diislikütet. Vedelik ei tohi läbi imbuda. Kui imbub, pole töömees korralikku tööd teinud. Ideaaljuhul ei lähe klapp ka 8 tunni möödudes altpoolt märjaks ja see kaas peaks olema õige reguleeringu juures kõva paugupill.
Klapid tuleb alati reguleerida või vähemalt paisumispilu üle kontrollida, kui nukkvõll pealt ära on käinud.
[Muudetud: 30-6-2007 logman]
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
üldiselt soovitan panna 1500 mootori või vähemalt viimase plokikaane - seal on suuremad klapid - kollektor pane ka 1500 oma, 1300 originaal on rohkem mänguasi
keera plokikaan põlemiskambritega ülespoole ning vala põlemiskambrid diislit täis - kui see kollektori avadest lekib kasvõi natukene oled remondiga kõvasti petta saanud või lasid klapotskad kõveraks..
kui klapid kõverad siis loe esimest rida...
keera plokikaan põlemiskambritega ülespoole ning vala põlemiskambrid diislit täis - kui see kollektori avadest lekib kasvõi natukene oled remondiga kõvasti petta saanud või lasid klapotskad kõveraks..
kui klapid kõverad siis loe esimest rida...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Klapi saab kätte ka ilma surumismehhanismita.
Paned kaane lauale olles eelnevalt alla asetanud paar kihti paksemat pehmet riiet. Vana villane tekk sobib näit. suurepäraselt. Seejärel lööd haamri ja parajas mõõdus padrunvõtmega vedrutaldriku pihta keskmise nätaka ning poolkuud hüppavadki välja. Ära neid ainult ära kaota!
Tagasi ilma selle agregaadita ei pane.
Ma ei kiidaks mitte niiväga "suurt" kaant, kui seda just tasuta ei leidu. Korralikult porditud 1,3 on sama, mis stockis 1,5, julgen väita. Ise portimine pole üldsegi keerukas, kui ennem natuke infi koguda, et mis ja kuidas. Pealegi tuleb see rahakotile odavam, kui uus kaas osta.
Loomulikult on iselugu ka varasemate kahjustustega, kui klapid pähe jooksid, sest kui teda juba niimoodi "remonditi", siis usun, et jäeti tegemata ka survekatsetused võimalike mõrade avastamiseks.
Eks ta üks paras pimesikumäng ole...
Foorumist mõningad pakkumised:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=12998
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=12556
Lisaks kontakteeru tel. teel 5157395 Ivariga. Tal Rakveres oma lammar, kus aeg-ajalt samarad läbi lippavad.
[Muudetud: 1-7-2007 logman]
Paned kaane lauale olles eelnevalt alla asetanud paar kihti paksemat pehmet riiet. Vana villane tekk sobib näit. suurepäraselt. Seejärel lööd haamri ja parajas mõõdus padrunvõtmega vedrutaldriku pihta keskmise nätaka ning poolkuud hüppavadki välja. Ära neid ainult ära kaota!
Tagasi ilma selle agregaadita ei pane.
Ma ei kiidaks mitte niiväga "suurt" kaant, kui seda just tasuta ei leidu. Korralikult porditud 1,3 on sama, mis stockis 1,5, julgen väita. Ise portimine pole üldsegi keerukas, kui ennem natuke infi koguda, et mis ja kuidas. Pealegi tuleb see rahakotile odavam, kui uus kaas osta.
Loomulikult on iselugu ka varasemate kahjustustega, kui klapid pähe jooksid, sest kui teda juba niimoodi "remonditi", siis usun, et jäeti tegemata ka survekatsetused võimalike mõrade avastamiseks.
Eks ta üks paras pimesikumäng ole...
Foorumist mõningad pakkumised:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=12998
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=12556
Lisaks kontakteeru tel. teel 5157395 Ivariga. Tal Rakveres oma lammar, kus aeg-ajalt samarad läbi lippavad.
[Muudetud: 1-7-2007 logman]
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
IRW,
mis kuradi viimane remont - plokikaant ei remonditud sul üldse - olen jumala kindel, et juhtpuksidel ka mõrad sees osadel.
vii kaas kohe tagasi neile ja küsi mis värk on sellega.
plokikaanel pole sellist asja nagu viimane remont - saab vahetada nii juhtpukse kui klappe ja klapipesi hommiikust õhtuni.
to Logman - võrdle 1300 ja 1500 sisselaske kollet ja klappide/kanalite mõõte
mis kuradi viimane remont - plokikaant ei remonditud sul üldse - olen jumala kindel, et juhtpuksidel ka mõrad sees osadel.
vii kaas kohe tagasi neile ja küsi mis värk on sellega.
plokikaanel pole sellist asja nagu viimane remont - saab vahetada nii juhtpukse kui klappe ja klapipesi hommiikust õhtuni.
to Logman - võrdle 1300 ja 1500 sisselaske kollet ja klappide/kanalite mõõte
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Pekki need mõõdud. Tehasekaan on nii sigri-migri uisapäisa valmistatud, nagu kõik vene jubinad. Lääne 1,1 liitriste väikeste sitikate kaaned veel pisemate kanalitega, aga liiguvad paremini kui mistahes lada.
Natuke lihvimist õigetelt kohtadelt ja aitab juba päris palju.
Need puudujäävad hobused, mis 1,3 ja 1,5 samara mootoreid lahutavad on võimalik väga lihtsalt võrdsustada. Vastavad näitajad siis 64,6 ja 70 hj.
5,4 hobukest võlub juba paljalt segu voolavuse parandamisest juurde ilma et peaks hakkama suuremaid klappe ja kl.pesasid nikerdama.
Oli plaan tirida kämbile paarimees, kelle omandusse läks 1,1 liitrine Mazda 121, millega paar kuud sai kevadel ringi kimatud. Absoluutselt perversse välimusega auto , aga linnakiirenduses on raske võrdset leida.
Paarimees hakkas hüppama, et teeb oma 2,5 td bemmiga nagunii ära, tühja ta tegi, kusjuures mazda roolis oli tema enda naine . Kuni 80-ni on see mutukas tõeline loom. Kakraz kardirajale loodud.
Ja ega kiirteelgi oma 150-se juures teistele alla jäänud. Kahjuks tüüp vist ei tule Hiiumaale. Ei taha korralikke rehve sebida ja muidu kah laisk rändama .
Mõned pildid kah, kus hästi näha kere kõrguse võrdlus ja sellest tulenevalt üks põhjustest, miks suurel kiirusel jõud raugeb:
http://www.janka.planet.ee/Gernany%20ma ... ag0394.jpg
http://www.janka.planet.ee/Gernany%20ma ... ag0391.jpg
http://www.janka.planet.ee/Gernany%20ma ... ag0392.jpg
[Muudetud: 1-7-2007 logman]
Natuke lihvimist õigetelt kohtadelt ja aitab juba päris palju.
Need puudujäävad hobused, mis 1,3 ja 1,5 samara mootoreid lahutavad on võimalik väga lihtsalt võrdsustada. Vastavad näitajad siis 64,6 ja 70 hj.
5,4 hobukest võlub juba paljalt segu voolavuse parandamisest juurde ilma et peaks hakkama suuremaid klappe ja kl.pesasid nikerdama.
Oli plaan tirida kämbile paarimees, kelle omandusse läks 1,1 liitrine Mazda 121, millega paar kuud sai kevadel ringi kimatud. Absoluutselt perversse välimusega auto , aga linnakiirenduses on raske võrdset leida.
Paarimees hakkas hüppama, et teeb oma 2,5 td bemmiga nagunii ära, tühja ta tegi, kusjuures mazda roolis oli tema enda naine . Kuni 80-ni on see mutukas tõeline loom. Kakraz kardirajale loodud.
Ja ega kiirteelgi oma 150-se juures teistele alla jäänud. Kahjuks tüüp vist ei tule Hiiumaale. Ei taha korralikke rehve sebida ja muidu kah laisk rändama .
Mõned pildid kah, kus hästi näha kere kõrguse võrdlus ja sellest tulenevalt üks põhjustest, miks suurel kiirusel jõud raugeb:
http://www.janka.planet.ee/Gernany%20ma ... ag0394.jpg
http://www.janka.planet.ee/Gernany%20ma ... ag0391.jpg
http://www.janka.planet.ee/Gernany%20ma ... ag0392.jpg
[Muudetud: 1-7-2007 logman]
Algselt postitas: logman
Pekki need mõõdud. Tehasekaan on nii sigri-migri uisapäisa valmistatud, nagu kõik vene jubinad. Lääne 1,1 liitriste väikeste sitikate kaaned veel pisemate kanalitega, aga liiguvad paremini kui mistahes lada.
Natuke lihvimist õigetelt kohtadelt ja aitab juba päris palju.
Need puudujäävad hobused, mis 1,3 ja 1,5 samara mootoreid lahutavad on võimalik väga lihtsalt võrdsustada. Vastavad näitajad siis 64,6 ja 70 hj.
5,4 hobukest võlub juba paljalt segu voolavuse parandamisest juurde ilma et peaks hakkama suuremaid klappe ja kl.pesasid nikerdama.
Mul oli aasta tagasi plokk,millele tahtsin panna üsnagi uut kaant.Tuli välja ,et kinnitused on jumal teab kuidas tehtud... Plokk jäigi panemata kuna ühtisid ainult 2 polti...Sellest ajast peale mina mootori mõõte kardan uskuda...
Kohatine vene kvaliteet.
[Muudetud: 1-7-2007 zigulimasuurik]
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
-
rRoughneck
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 85
- Liitunud: 02 Juul 2006 20:55
- Asukoht: Karinu
- Autod: Lada 08
Arvatavasti ostan uue mootori. Mul on sellest 1.3-st juba kopp ees. Koguaeg on mingisugused jamad. Saan ühe asja terveks läheb teine asi katki jne. Juba 2 aastat jaman, et seda mootorit sõitma saada. Olen õpilane ja raha pole ka eriti, seega oleks mõtekas osta komplektne.
Kas minu 1300 ccm käigukast istub 1500 ccm külge ?
[Muudetud: 2-7-2007 Roughneck]
[Muudetud: 2-7-2007 Roughneck]
Kas minu 1300 ccm käigukast istub 1500 ccm külge ?
[Muudetud: 2-7-2007 Roughneck]
[Muudetud: 2-7-2007 Roughneck]
-
rRoughneck
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 85
- Liitunud: 02 Juul 2006 20:55
- Asukoht: Karinu
- Autod: Lada 08
Masin on müügis. U2u või k12345678@hot.ee Pildid saadan hiljem. Hind on 2000 eek.