Mul esines sarnane viga uue poest ostetud kommutaatoriga mis oli valmistatud 1997. Ta kuumenes mingi temperatuurini ja siis hakkas mingi detail seal kommuka sees jamama ja mootor suri välja. Näiteks öösel jahedas sõites ei old probleemi. Vaatasin sisse ka kõik oli puhta vene juppide peal tehtud niiet pole ime, nende detailidega ikka juhtub. Tasuks otsida lada poodidest vanu kommutaatoreid 80-ndatest mis on veel kirjaga valmistatud "cccp" mitte "poccii" sest nendes vanemates kasutati tihti läänest pärit pooljuhtdetaile mis olid parema kvaliteediga. Variant on veel osta suvalisest autopoest mõni mitte venemaal toodetud kommutator ladale. Halli anduritega sama lugu olid vene omad ja olid mujal valmistatud. Seal sees on pooljuht mis reageerib magnetväljale ja veel võimendi, et kommutaatorile piisav juhtsignaal anda. Niiet ka keeruline vidin mis suure tõenäosusega õhtale võib minna. Halli andurist peaks välja tulema akupingest mõni volt madalam pinge. Ei usu, et see kommukale midagi halba teha saab. Nagu ka kommuka puhul võib ka halli anduril esineda sarnaseid kuumenemisest tingitud tõrkeid. Aga ei halli andur ega kommukas ei maksa eriti palju niiet kõigelihtsam on need ära vahetada ja asi korras.Algselt postitas: Roughneck
Kuna me tegime proovisõite, siis me ei paarutanud ja ei hoidnud väga tagasi ka. Kusagil 30 minutit. Sureb välja. Siis mootor jahtub maha ja 10 minuti proovimise järel saab tööle jälle.
Kuidas kontrollida kommutaatori korrasolekut?