mootri ventikas 08

mootri ventikas 08

Teemad, mis puudutavad uuemaid esiveolisi Ladasid - 08/09; 110/111/112 ja teised.
Vasta
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

mootri ventikas 08

Postitus Postitas carl93 »

miks mu mootori ventilaator ei hakka tööle siis kui ventika küljest vedada uued juhtmed akusse siis töötab muidu ei tööta.oskab keegi öelda mis viga.
carl-steven berg
d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Postitus Postitas doris »

kontrolli ventika oma juhtmed üle - viga selles. Kui sa viisid uued juhtmed otse akule ja siis töötas siis järelikuilt ventika viga pole.
Su enda küsimuses vastus nagu olemas juba..
samas see ei pruugi ainuke viga olla - kui mootori temperatuur ei tõuse teatud tasemeni siis vent ei lähegi tööle - kui just salongi pole toodud eraldi juhtmed et nupust sund ventilatsioon.
Roolin nii kuis jaksan
s
stayed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 18 Mär 2006 17:04
Asukoht: tallinn
Autod: 21093, micu lancer gti, corolla TS

Postitus Postitas stayed »

kontrolli temperatuuri andurit ka siis, seda tablakat radiaatori küljes lühistades klemmid omavahel
ettevaatust laguneb!
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Mis see klemmide lühistamine annab?
Kasutaja avatar
posta84
Foorumi kasutaja
Postitusi: 230
Liitunud: 16 Sept 2004 16:45
Autod: SAMARA

Postitus Postitas posta84 »

Kui radiaator piisavalt soe, et peaks vent juba töötama ja termo andur juhtima juba voolu. Siis lühistad anduri pealt juhtmed- kui töötab siis viga selle tablaks.
Mul pole midagi, sul pole sedagi!
Kasutaja avatar
posta84
Foorumi kasutaja
Postitusi: 230
Liitunud: 16 Sept 2004 16:45
Autod: SAMARA

Postitus Postitas posta84 »

Ennem kui hakkad tablakat kontrollima vaata kas vool tuleb üldse sinna peale.
Mul pole midagi, sul pole sedagi!
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

eks ma proovin jurada ja auto ei lähe seest ka soojaks kiirelt siis kui ainult üle 90 natuke siis kui keema läheb siis mull on sinna eraldi juhe veetud mis akkuse läheb siis panen selle peale ja töötab vot nii
carl-steven berg
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Hea küll, mehed, nii ja naa....
Ventilaatori mootori kontrollimiseks tuleb talle lihtsalt otse akult toide ja mass peale saata olles eelnevalt mootori küljest lahti ühendanud need juhtmed, mille läbi toide originaalis käib. Teisisõnu kasutada kontrollimiseks lisajuhtmeid.
Releed, läbi mille termolülitile toide tuleb, saab kontrollida testri või kontrolllambiga.
Termolüliti kontrolliks võetakse ta radika küljest ära, pannakse külge kaks uut juhet ja asetatakse termoandur keedunõusse rippuvasse asendisse (mitte vastu anuma põhja!). Juhtmete külge liidetakse tester takistuse kontrollimiseks. Vajalik on veel kraadiklaas skaalajaotusega vähemalt kuni 100*C. Nüüd kuumutatakse vett ja mõõdetakse samaaegselt vee temperatuuri ning jälgitakse testrilt, kas takistus kaob sellel temperatuuril, mis termolülitile märgitud.
Seda "parajalt soe" jura jäätegi muidu taga ajama.

Alati ei peagi termolülitile toide (+) peale tulema. Keegi on võibolla olnud süsteemi ringi ehitamisega hoolsalt ametis ja pannud lüliti hoopis massi katkestama ;)

Aga ikkagi mulle tundub, et olen seda jama juba kuskil seletanud....:kuri http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 8#pid75666


[Muudetud: 19-2-2007 logman]
Kasutaja avatar
posta84
Foorumi kasutaja
Postitusi: 230
Liitunud: 16 Sept 2004 16:45
Autod: SAMARA

Postitus Postitas posta84 »

Logman seletas täpselt ära ja eks selline protsess oleks ikka õigem kui viitsimist on ja töövahendid olemas;)
Mul pole midagi, sul pole sedagi!
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

eks proovin tester on olemas
carl-steven berg
s
stayed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 18 Mär 2006 17:04
Asukoht: tallinn
Autod: 21093, micu lancer gti, corolla TS

Postitus Postitas stayed »

ausalt öeldes ma kunagi ei viitsinud logmani süsteemi aretada Kui temp üle normi oli ja ventikas ringi ei käinud kahtlustasin kohe tabletti, kontrollimiseks lühistasin klemmidel olevad juhtmed ja vent hakkas ringi käima, ostsin uue anduri, panin peale ja kõik toimis jälle.

Kui klemme lühistades midagi ei toimiks, siis kindlasti peaks seal juba testeriga jaurama

see on nii öelda kiire kontroll kas ventilaator ja termoandur toimivad
ettevaatust laguneb!
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

ma proovisin täpselt nii nagu lo
gman seletas tester ei näidanud takistust kui vesi oli 120 c juhtmed kontrollisin üle takistus oli
olemas

[Muudetud: 01.10.2007 carl93]

[Muudetud: 01.10.2007 carl93]

[Muudetud: 01.10.2007 carl93]
carl-steven berg
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

vahetasin termostaadi ära ei midagi
carl-steven berg
d
demo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 08 Okt 2008 20:51
Asukoht: maarja-magdaleena
Autod: vaz 21083 VW golf
Kontakt:

Postitus Postitas demo »

sama jama oli mul ka.lõpuks selgus,et ikkagi oli ventika enda mootor veaga. panin teise ventika ja kogu süsteem toimis jälle
Vasta