09 1,3l võtab hulga kytet
09 1,3l võtab hulga kytet
09 1,3l võtab hulga kytet
Probleem selline et 1.3 mootor võtab kütust ligemale 12,5 l/100km .Ekki sis keegi oskab abi anda milles probleem ja kui on probleem kuidas seda kõrvaldada.
Sõit toimub peamiselt linnas ja külma mootoriga ? Sellistes tingimustes ongi kütusekulu hulga suurem.
Kütusekulu mõjutavad paljud tegurid, näiteks rehvirõhud, õhufilter, mootori tehniline seisukord jne. Kas 09-l mitte ei olnud lambda andurit ? Kui on siis tasub see üle kontrollida, ka see võib kütusekulu lakke ajada.
Kütusekulu mõjutavad paljud tegurid, näiteks rehvirõhud, õhufilter, mootori tehniline seisukord jne. Kas 09-l mitte ei olnud lambda andurit ? Kui on siis tasub see üle kontrollida, ka see võib kütusekulu lakke ajada.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
1,3 mootoriga samaaril ei ole mingit lambda andurit. Väikeste mootorite paigaldamine lõpetati 09-l 1997. aastal.
Pritsungid pandi ainult 1,5 mootoritele ja selliselt varustatud isendid (21093) jõudsid tootmisse 1990.a.
Selline küttekulu ei ole loomulikult normaalne. Ennekõike tasub tutvuda mootori seisukorraga.
Pritsungid pandi ainult 1,5 mootoritele ja selliselt varustatud isendid (21093) jõudsid tootmisse 1990.a.
Selline küttekulu ei ole loomulikult normaalne. Ennekõike tasub tutvuda mootori seisukorraga.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Sel juhul pakuks, et bentsutase ujukikambris liiga kõrge.
*nõelklapi pidavus kontrollida
*ujuki asend kontrollida
Ujuki õige asendi kontrollimiseks on olemas (või meisterdad) spets kaliiber. Saab ka katse-eksituse meetodil, aga see on pikem ajakulu nõudev ooper.
Karb. kaant hoiad käes horisontaalselt, tihend jääb kaane külge. Pannes kaane peale kaliibri ei tohi ujuki ja kaliibri vahele jääv pilu ületada 1mm (ehk siis 34-35 mm tihendi pinnast joonise järgi arvutatuna). Paikatimmimine toimub mehaaniliselt, nõelklapile toetuva keelekese ja/või ujuki kinnituste painutamise teel.
Soovitan sul hankida enesele korralik kirjandus.
Joonis pärit sellisest väljaandest: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 2#pid90418
[Muudetud: 15-2-2007 logman]
*nõelklapi pidavus kontrollida
*ujuki asend kontrollida
Ujuki õige asendi kontrollimiseks on olemas (või meisterdad) spets kaliiber. Saab ka katse-eksituse meetodil, aga see on pikem ajakulu nõudev ooper.
Karb. kaant hoiad käes horisontaalselt, tihend jääb kaane külge. Pannes kaane peale kaliibri ei tohi ujuki ja kaliibri vahele jääv pilu ületada 1mm (ehk siis 34-35 mm tihendi pinnast joonise järgi arvutatuna). Paikatimmimine toimub mehaaniliselt, nõelklapile toetuva keelekese ja/või ujuki kinnituste painutamise teel.
Soovitan sul hankida enesele korralik kirjandus.
Joonis pärit sellisest väljaandest: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 2#pid90418
[Muudetud: 15-2-2007 logman]
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kaas on ikka peapeale pööratud, joonisel näha. Keeleke toetub ujukinõelale. Saab ka nihikuga mõõta ujuki põhjade kõrgust, aga nad on päris pikkade plekk"ritvade" otsas, mis omakorda kipuvad läbi painduma. Seepärast ongi kaliibriga parem seda kõike teha.
Sellises pööratud asendis ei tohiks ujukid kaant puudutada.
[Muudetud: 15-2-2007 logman]
Sellises pööratud asendis ei tohiks ujukid kaant puudutada.
[Muudetud: 15-2-2007 logman]
Algselt postitas: V2llo8
nyyd tuli ilmsiks uus probleem õhupuhastaja filter puha õline mis värk?
http://ladaklubi.ee/foorum/viewthread.p ... 3#pid80510 - loe seda teemat.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.