lugesin vene kirjandusest välja, et 21083 mootoritel hammasrihma purunemisel ei jookse klapid pähe ja piisab ainult rihma vahetusest. Ise eriti ei usu aga huvi pärast tahaks teada kas see vastab tõele???:puzzled
Aga selleks ei pea loomkatsetusi tegema. Märgid paika ,rihm nukkvõlli rattalt maha ja kui nüüd nukkvõlliga täisringi saab teha ,siis jäävad kolvid-klapid ellu kui rihm peaks purunema.
Võiks küll arvata ,et klappidel on teatud inerts ja nad avanevad täistuuril rohkem ,aga isegi kui see teooria mingilgi määral paika peab ,siis praktika näitab ,et rihm puruneb tavaliselt ikka kas käivitamisel või mootori seiskamisel. Iseäranis suur oht selleks on peale süüte katkestamist tekkiva detonatsiooni korral ,sest siis rapsab mootor end vahel koguni tagurpidi käima.
Algselt postitas: logman
praktika näitab ,et rihm puruneb tavaliselt ikka kas käivitamisel või mootori seiskamisel. Iseäranis suur oht selleks on peale süüte katkestamist tekkiva detonatsiooni korral ,sest siis rapsab mootor end vahel koguni tagurpidi käima.
Nii ja naa. Loomkatsed said tehtud siiski mitte tahtlikult. Tööjuures lihtsalt lendas ühel 110-l (mootor sama) rihm esimese 57 000 pealt kesk sõitu
Mu isa 2018 (2002a, see siis 110 mootoriga) Lendas rihm sõidupealt puruks.
Alguses ei saand aru, mõtlesime, et miks tööle ei lähe jne.
( sai korralikult käiatud) ja klapid ei käi pähe, seda siis 8 klapiga mootoril.
16 klapilisel on kohe 8 klappi peetis.
katsed tehtud ja ütleme nii, et originaalkolbidega mootoril ei juhtunud midagi..
samas kui rem mõõdu kolvid ja klapisüvendid kehvalt tehtud või veid valesti asetuvad siis teoreetiliselt on võimalik...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
kõik oleneb mootori pööretest,kiirusest ja muudest sellistest asjaoludest,2 sõbra autol on pähe lennanud klapid rihma purunumisel,see päästab tegelikuilt ainult siis kui rihm hüppab üle ühe või kaks hammast.
et vaz 0-100 kiirendust mõõta,tuleb võtta kalender kaasa ja välja proovima minna.