mootori vahetus
mootori vahetus
mootori vahetus
kui üldse on võimalik, siis millise auto mootor sobiks kõige paremini 08'le. kui ei sobigi, siis kuidas teha võimalikult võimsaks mootor?
andke andeks, kui väga loll küsimus.
andke andeks, kui väga loll küsimus.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
palju sul raha on?
sobib mis iganes esivedulise väiksem mootor (1,6 1,8) kuulnud olen ka kadeti ja vectra 2,0 mootoritest smaari kapoti all..
aretamist on kindlasti küllaga..
smaari 1500 mootorist saab ~100hj kätte korraliku nuki ja väikse forsiga - siis hakavad kehvemad poolassid juba bai bai tegema
meeles peaks pidama et 10kg=ca 1Hj seega tee autot kergemaks hoopis
sobib mis iganes esivedulise väiksem mootor (1,6 1,8) kuulnud olen ka kadeti ja vectra 2,0 mootoritest smaari kapoti all..
aretamist on kindlasti küllaga..
smaari 1500 mootorist saab ~100hj kätte korraliku nuki ja väikse forsiga - siis hakavad kehvemad poolassid juba bai bai tegema
meeles peaks pidama et 10kg=ca 1Hj seega tee autot kergemaks hoopis
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
siis kaob point ära ju - oled alguses tagasi.Algselt postitas: posta84
Kui plokist maha freesid siis peab kolvid ka laskma uued teha. Või keegi laseb kolvid ka õhemaks?
kolb hakkab tihendisse käima!
nüüd olen niipalju targem, et üle 0,7mm ei tohi 1500 mootoril maha võtta MOOTORIPLOKIST! kolb hakkab kuumalt vastu kaant koputama kui 1mm maha võtta!
[Muudetud: 1-1-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."