Esialgu leidsin sellise pildi netist :
selgituseks juurde:
Mootoriblokk - standard,
Nukvõll - Master Motor nr 55,
Toitesüsteem - 21083 karburaator, (1 kamber 90/155, 2k 90/standart)
Karburaator on häälestatud OKB "Dünaamika" tehnoloogia järgi, süüde 14 kraadi, süüte vaakumregulaator blokeeritud.
et ongi nii et 6000 juures kukub ära täiega?
ehk leiab keegi kuskilt veel mõne asjalikuma pildi
siit ka küsimus suurele ringile..
kas kasutada vaakumregulaatorit või mitte?
üldiselt on asi siis nii, madalamatel pööretel tõmbab süüte varaseks vaakum kõrgetel tsentrifugaal seega nagu iseseisvad süsteemid..
K: 1500 karpaga samara maksimumpöörded ja momendikõver?
K: 1500 karpaga samara maksimumpöörded ja momendikõver?
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
K: 1500 karpaga samara maksimumpöörded ja momendikõver?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
rraitsraisk
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00