K: 1500 karpaga samara maksimumpöörded ja momendikõver?
Postitatud: 18 Aug 2006 10:19
Esialgu leidsin sellise pildi netist :
selgituseks juurde:
Mootoriblokk - standard,
Nukvõll - Master Motor nr 55,
Toitesüsteem - 21083 karburaator, (1 kamber 90/155, 2k 90/standart)
Karburaator on häälestatud OKB "Dünaamika" tehnoloogia järgi, süüde 14 kraadi, süüte vaakumregulaator blokeeritud.
et ongi nii et 6000 juures kukub ära täiega?
ehk leiab keegi kuskilt veel mõne asjalikuma pildi
siit ka küsimus suurele ringile..
kas kasutada vaakumregulaatorit või mitte?
üldiselt on asi siis nii, madalamatel pööretel tõmbab süüte varaseks vaakum kõrgetel tsentrifugaal seega nagu iseseisvad süsteemid..
selgituseks juurde:
Mootoriblokk - standard,
Nukvõll - Master Motor nr 55,
Toitesüsteem - 21083 karburaator, (1 kamber 90/155, 2k 90/standart)
Karburaator on häälestatud OKB "Dünaamika" tehnoloogia järgi, süüde 14 kraadi, süüte vaakumregulaator blokeeritud.
et ongi nii et 6000 juures kukub ära täiega?
ehk leiab keegi kuskilt veel mõne asjalikuma pildi
siit ka küsimus suurele ringile..
kas kasutada vaakumregulaatorit või mitte?
üldiselt on asi siis nii, madalamatel pööretel tõmbab süüte varaseks vaakum kõrgetel tsentrifugaal seega nagu iseseisvad süsteemid..