K: 1500 karpaga samara maksimumpöörded ja momendikõver?

K: 1500 karpaga samara maksimumpöörded ja momendikõver?

Teemad, mis puudutavad uuemaid esiveolisi Ladasid - 08/09; 110/111/112 ja teised.
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

K: 1500 karpaga samara maksimumpöörded ja momendikõver?

#1

Postitus Postitas olaaf » 18 Aug 2006 10:19

Esialgu leidsin sellise pildi netist :wow:

Pilt
selgituseks juurde:
Mootoriblokk - standard,
Nukvõll - Master Motor nr 55,
Toitesüsteem - 21083 karburaator, (1 kamber 90/155, 2k 90/standart)

Karburaator on häälestatud OKB "Dünaamika" tehnoloogia järgi, süüde 14 kraadi, süüte vaakumregulaator blokeeritud.

et ongi nii et 6000 juures kukub ära täiega? :puzzled


ehk leiab keegi kuskilt veel mõne asjalikuma pildi :)

siit ka küsimus suurele ringile..
kas kasutada vaakumregulaatorit või mitte?

üldiselt on asi siis nii, madalamatel pööretel tõmbab süüte varaseks vaakum kõrgetel tsentrifugaal seega nagu iseseisvad süsteemid..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

raitsraisk
Suletud kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#2

Postitus Postitas raitsraisk » 18 Aug 2006 11:18

kõige parem oleks sellele küsimusele vastata kui näeks koos regulaatoriga mõõdetud kõverikke

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#3

Postitus Postitas olaaf » 18 Aug 2006 21:47

ümbertehtud jagajaga jookseb pmst 7500 välja
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."


Mine “Esiveolised”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist