1. leht 1-st

Tagaluugi vahetus.

Postitatud: 06 Mai 2006 08:46
Postitas kopec
Kas keegi teadjam oskab nõu anda kuidas 08-l tagaluugi juhtmeid kätte saada.Plaanis nimelt luuk ära vahetada,kuid juhtmekimp kaob laepolstri vahele ja mingit ühenduskohta ei paista kuskil olevat.Päris noaga kallale ei tahaks kah minna.

Postitatud: 06 Mai 2006 10:17
Postitas logman
Pole ise sellise tööni kunagi jõudnud ,aga kui uurida manuaali ,siis käseb see juhtmed luugi küljes olevatelt agregaatidelt lahti ühendada ning juhtmed just luugist välja võtta ,st. nad jäävad kere külge.
Vaatasin ka vanemast raamatust pärit skeemi ja selle järgi tuleb esimene pistik kuskilmaal vastu küll ,aga arusaamatuks jääb ,kus... (1987)
Uuema raamatu skeemil on arusaadav ,et vahepistikut ei olegi ,juhtmed lähevad täies pikkuses kaitsmeplokini.
Panen ka faili ,millelt saad ehk abi.
Viimasel skeemil soojendus ja kojamees pos.55 ja 57.Pilt

Postitatud: 06 Mai 2006 22:26
Postitas demon555
hmm ... ma lahendasin selle probleemi nii et kasutasin lõiketange ja isoleeri ;)
ennem sikutasin juhtmed välla rohkem...

...ja tulemus ise ei paistnud pornona :cool:

Postitatud: 06 Mai 2006 22:51
Postitas motamees
Ära siis noaga minegi, kui ei taha. Kasuta lõiketange.:D
Juhtme lõikamine/isoleerimine tuleb teha laepolstri all. Oma autol lõika juhe võimalikult luugi lähedalt katki ja pandaval luugil võimalikult kaugelt laepolstri alt.
Ma paikan niimoodi katki läinud tagaluugi juhtmeid. Tihti läheb juhe just sealt hinge liikumise koha pealt katki. Siis tulebki juhe luugist niipalju välja tõmmata, kui annab ja laepolstri all uus ühendus teha. Kui nii ei anna, siis panen pikenduse vahele. Ühe ühenduse lükkan luugi sisse ja teise jälle laepolstri alla. Mingil juhul ei tohi tinutada sealsamas liikuvas kohas. Tinutamine teeb juhtme mitme cm ulatuses kõvaks, kuskohast ta väga kergesti uuesti katki läheb (liikumisel).

Postitatud: 13 Mai 2006 17:30
Postitas kopec
Tänud!!