08 piduritega jama

08 piduritega jama

Teemad, mis puudutavad uuemaid esiveolisi Ladasid - 08/09; 110/111/112 ja teised.
Vasta
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 847
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Ka vanadel ladadel on esimeste ja tagumiste rataste pidurisüsteemid lahus, täiesti loomulik, et siis ka samaratel sama moodi. Erinevad süsteemid just sellisteks olukordadeks, nagu sinul, et ühtäkki kaovad pidurid ära. Kahesüsteemse puhul siis jääb midagigi alles, mitte kõik ei haihtu ainsa hetkega. Kui tagumised võtavad ning esimesed kadusid väga järsku, siis julgeks arvata et üks esimestest pidurivoolikutest andis saba.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

vastaks sellepeale, et samaaril on pidurid lahus. vasak esi ja parem tagupidur ning parem esi ja vasak kagupidur. taha jookseb 2 magistraaltoru kuni rõhuregulaatorini mis on kahekontuuriline ning sealt mõlemale tagapidurile eraldi.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

pilt ka olaafi jutu tõestuseksPilt
t
toni
Suletud kasutaja
Postitusi: 36
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas toni »

Annaks natukene nõu samaari pidurite osas.
Karlsson, mulle tundub, et miskit rallikat ehitad:
Viska see regulaator tagant hästi kaugele ja kui üles leiad, viska veel.
Siis järgmise asjana viska minema see lollakas vaakumvõimendi. Peapump pane otse selle kronsa külge ning varras, mis pedaalist tuleb, tee natukene pikemaks ning pane otse peapumba suruma. ette mõlemasse rattasse oma toru otse peapumbast, taha 1 magistraal ning kraan vahele. teisele augule peapumba juurde pime ette. Tagumiste rataste juures kolmik vahele ning otse mõlemasse silindrisse. Toru vea auto seest, kraan selleks et saaks tagumiste pidurite tugevust reguleerida. Toruna kasuta Hiflexist ostetud metallümbrisega voolikut ja vea sellega otse pidurisilindriteni välja. Muud moodi samaari pidureid normaalselt tööle võidusõiduks ei saa, pealegi on see kõige odavam variant.
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Algselt postitas: toni
Annaks natukene nõu samaari pidurite osas.
Karlsson, mulle tundub, et miskit rallikat ehitad:
Viska see regulaator tagant hästi kaugele ja kui üles leiad, viska veel.
Siis järgmise asjana viska minema see lollakas vaakumvõimendi. Peapump pane otse selle kronsa külge ning varras, mis pedaalist tuleb, tee natukene pikemaks ning pane otse peapumba suruma. ette mõlemasse rattasse oma toru otse peapumbast, taha 1 magistraal ning kraan vahele. teisele augule peapumba juurde pime ette. Tagumiste rataste juures kolmik vahele ning otse mõlemasse silindrisse. Toru vea auto seest, kraan selleks et saaks tagumiste pidurite tugevust reguleerida. Toruna kasuta Hiflexist ostetud metallümbrisega voolikut ja vea sellega otse pidurisilindriteni välja. Muud moodi samaari pidureid normaalselt tööle võidusõiduks ei saa, pealegi on see kõige odavam variant.
Ole hea mees räägi teistele ka miks ralliautol pidurivõimendit ei või/saa/tohi kasutada
t
toni
Suletud kasutaja
Postitusi: 36
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas toni »

Miks ralliautos pidurivõimendit ei kasutata? Selleks, et pidureid paremini tunnetada. Teiseks on see mõtetu raskus autol juures ning kolmandaks: mõtle nüüd hästi järele, kuidas vaakumvõimendi töötab? Sisselaskekollektorist saadud hõrenduselt... Kui nüüd on paigaldatud näiteks Weberid, siis on igale silindrile eraldi sisselase, milledest siis ühest tuleks viia vaakumvoolik võimendisse. See aga tingib omakorda küttesegu lahjenemise ning mõtle edasi mis saab, kui ühte silindrisse lahja küttesegu lasta.....
Rallisõidu juures täiesti mõtetu asi, ilma on kordades parem...
Vasta