Samara soojenduse jama
Samara soojenduse jama
Samara soojenduse jama
samara 08'l ei taha salong eriti soojaks minna...
ainuke hetk kui sooja sisse saab on maanteel ning kiirusega umbes 95-100(ning ei.. ma ei ole rullnox:D). Alla selle puhub aint külma sisse. Plaanis on termostaat välja vahetada ning soojendus radikas puhtaks teha, sest kui see õhusissevõtu kaas maha sai võetud siis seal valitses kevad.
Aga enne kui lammutama hakkata küsiks targemate käest nõu...
ainuke hetk kui sooja sisse saab on maanteel ning kiirusega umbes 95-100(ning ei.. ma ei ole rullnox:D). Alla selle puhub aint külma sisse. Plaanis on termostaat välja vahetada ning soojendus radikas puhtaks teha, sest kui see õhusissevõtu kaas maha sai võetud siis seal valitses kevad.
Aga enne kui lammutama hakkata küsiks targemate käest nõu...
Mis sul mootori töötemperatuur keskmiselt on? Minu ja olaafi samaral oli ka see probleem et salong oli jahe, aga probleem oli selles et töötemperatuur oli ~75 kraadi maanteel sõites. Termostaadi vahetus aitas. Kuigi jah, salong VÄGA soe ei ole. Külma õhku puhub külgedel olevates avadest. Eks kevade poole kui soojem, tuleb samuti radikad läbi vaadata.
Võibolla oskab Tiit midagi head pakkuda selle mure peale?
Võibolla oskab Tiit midagi head pakkuda selle mure peale?
Roolin nii kuis jaksan
kevade all mõtlesin jah lehti ja muud jama. näidiku järgi on temp. kenalt 80-90 vahel. isegi peale seda ei tahtnud sooja sisse anda kui natsa jäärajal jõudu sai proovitud, ees radika vent undas nii mis kole aga soe ainuke asi mida pole....
eks vahetab siis termo välja ja puhastus kah nagu eelnvalt mainitud sai... eks annan tulemusest kah teada....
eks vahetab siis termo välja ja puhastus kah nagu eelnvalt mainitud sai... eks annan tulemusest kah teada....
-
ttiit
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 622
- Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
- Asukoht: hiiumaa
- Autod: 21083 1995
- Kontakt:
minul mootoritemp 90-92. see mida osuti armatuuris näitab on muidugi iseasi;) . kui ikka lehed ees siis muidugi õhk läbi ei tule. Küsimusest jäigi selgusetuks et kas õhku ei tule läbi või tuleb külma õhku. Kui termostaat kutu siis võib ju ka 100km/h mootori juba töösoojaks saada. Mis kuivanud lehtedesse puutub siis vähemalt siinkandis lendavad nad sügisel ringi. oli mul ka muidu selline probleem et lehed lendlesid autos ringi - panin vendi korpuse otstele kärbsevõrgu ette. Soovitan teistelegi
njah minu viga.. lehed jah rohkem nagu sügisel mitte kevadel
vaatasin siis üle peax vist ->:sein ja päris kaua, sest tase oli ikka päris madal... sai siis täiendatud.. hetkel lasi sooja igatahes sisse kah, nii et termostaat jääb ära kuigi süsteemi peax kindluse mõttes ära puhastama...Algselt postitas: Alex
veel üks võimalus on kui jahutusvedeliku on liiga vähe.Siis tuleb ka sooja nagu vahelduvoolu:kord tuleb ja samas ainult külma õhku puhub.Vaata tase üle!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
karlssonile:
kolme aasta vanuselt tohiks asi veel ummistuda ju.
seda enam et 2 korda tosooli vahetatud.
õhku puhub aga see on jahe enne kui mootor saavutab 93-95 kraadi
termostaadi sain poest viimase ning seegi oli müüal viimane (kodust tõi järgmiseks päevaks) ehk lihtsalt 85 kraadi termostaat sattunud kuna selle temp-ni jõuab nobedalt..
voh
kolme aasta vanuselt tohiks asi veel ummistuda ju.
seda enam et 2 korda tosooli vahetatud.
õhku puhub aga see on jahe enne kui mootor saavutab 93-95 kraadi
termostaadi sain poest viimase ning seegi oli müüal viimane (kodust tõi järgmiseks päevaks) ehk lihtsalt 85 kraadi termostaat sattunud kuna selle temp-ni jõuab nobedalt..
voh
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Samaar on talvel seest väga soe auto. Kui sooja ei puhu, siis üldjuhul 2 peamist viga: kas termostaat või soendusradikas umbes. Kui termostaat korras, siis uuri, kas vesi korralikult radikast läbi käib. Kui muidugi tase paigas on. Paisupaaki jäta külma mootori korral ca 3-4 cm ülesse tühjaks, neid märke ära vaata, mis seal peal on. Ja uuri, et õhku sees ei ole. Siis on veel võimalus, et soenduskraan jebib - katsu käega, kas on lahtiasendis, läheneda saad gaasipedaali poolt. Norm töötemp on 90 kraadi. Mis veel - muidugi vent peab korralikult puhuma ning vaata, et seal jama ees ei oleks.
kui Samaaril vahel jahutusega mingi kamm on, siis kõige lihtsam, millest peale hakata on paisupaagi punn
kui Samaaril vahel jahutusega mingi kamm on, siis kõige lihtsam, millest peale hakata on paisupaagi punn
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Eku ,enne kui hakkad soojendusradikat maha kiskuma....
Saan aru ,et arvad ta umbes olevat.
Kas õhk jookseb hästi salongi? Kui jah ,siis puulehed ja muu soga puuduvad.
Kas soojenduskraan on lõpuni avatud? Kui jah ,siis mõlemad lõdvikud on kuumad.
Kas Tiidu pandud pildil luuk nr.2 sulgeb külma õhu teekonna korralikult ja suunab ta soojendusradikasse? Kontrollimiseks eemalda trossi luugipoolne ots ja sulge luuk käsitsi. Kas nüüd tuleb rohkem sooja?
Soojendusradika mahavõtmine üks igavene jebla töö
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=9516
Saan aru ,et arvad ta umbes olevat.
Kas õhk jookseb hästi salongi? Kui jah ,siis puulehed ja muu soga puuduvad.
Kas soojenduskraan on lõpuni avatud? Kui jah ,siis mõlemad lõdvikud on kuumad.
Kas Tiidu pandud pildil luuk nr.2 sulgeb külma õhu teekonna korralikult ja suunab ta soojendusradikasse? Kontrollimiseks eemalda trossi luugipoolne ots ja sulge luuk käsitsi. Kas nüüd tuleb rohkem sooja?
Soojendusradika mahavõtmine üks igavene jebla töö
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=9516