Samara käigukasti demontaaz.

Samara käigukasti demontaaz.

Teemad, mis puudutavad uuemaid esiveolisi Ladasid - 08/09; 110/111/112 ja teised.
toni
Suletud kasutaja
Postitusi: 36
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#21

Postitus Postitas toni » 09 Aug 2006 16:15

tead olaf, mina ei pea kellelegi midagi tõestama hakkama, üritasin lihtsalt asjalikku nõu anda, kuidas keerulisi asju lihtsalt teha. kui mina olen mota arvates mõla, siis minu arvates on tema tainas - jutt lühike ja loogiline.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#22

Postitus Postitas olaaf » 09 Aug 2006 16:52

järgmine kord proovime sii skäigukasti vahetada toni meetodil..'
kas tegite tõstukil, kanalil või estakaadil?
kasutasite spets võtmeid või tavalist komplekti?

kui toni tunneb samaraid hästi oleks tore millalgi kokku saada ja ehk saan ka veidi targemaks just mida kust ja kuidas ümber teha, et autot paremaks muuta sprintidel...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3920
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#23

Postitus Postitas logman » 09 Aug 2006 17:57

Toni võiks tõepoolest tulla mõnele üritusele näpunäiteid ja miks mitte ka praktikat jagama.
Toni ,oled väga oodatud!!!
Ära nüüd ütle ,et aega pole.... :( Selle mõne tunnikese kenast päevast leiad ju ikka ,et meid natuke harida. Eksju! Nõus?
See "jah" oleks viimase postitusena sinu poolt ,Toni ,siia teemasse teretulnud.
Ära palun rohkem kedagi solva ja teemas läbusta. Mota ei ole tainas.Võin seda kogu siinse seltskonna ees kinnitada.
Astu laua tagant välja ,näita ette ,et saaksime kõik öelda ,et ka sina ei aja möla. Läheb tööks?

Laada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 260
Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
Asukoht: Tallinn
Autod: Nokia, Nolada.

#24

Postitus Postitas Laada » 17 Jaan 2007 10:21

Mina tahan ka näha kuidas kasti 20 minutiga vahetatakse. Ja olen nõus sel teemal kihla vedama. Pakun algatuseks välja no ntx 200.- Kui keegi lisandub siis lähevad panused suuremaks. Kas kellelgi on välja pakkuda selline masin millel kasti vahetada?
Kas hr võtab pakkumise vastu?

Edit:
Ja reduktoriaugust 3,7l õli 30 sekundiga sisse valamise kohta täpselt sama jutt. See ei ole tavatingimustes lihtsalt võimalik. Võibolla kuidagi soojendatud õli puhul?!

[Muudetud: 17-1-2007 Laada]

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#25

Postitus Postitas olaaf » 17 Jaan 2007 10:52

soendatud õli vana autopumbaga spidoajami august sisse ajada oli täpselt 5 min töö...
sai just kast koos siduriga vahetatud ja ikka kast läks alla ca 5min + 4-5 min poltide keeramiseks lisaks siis veel 3-5 min starteri monteerimiseks, lisaks sidurikoja otsaplekk. reaktiivvarda peab lahti laskma jne..
neljase kastiga on oluliselt lihtsam - mahub vahelt välja ilma reaktiivi lahti võtmata...

võtsin töö lihtsustamiseks välja ja eest ära ka mõlemad poolassid, lahti sarniirid mille oleks võinud tegemata jätta ja oleks kiiremini saanud.
igatahes standardmasinal on see paras vihtumine 20minutiga tehtud saada..
klassikul saan ma veel aru - kastis õli sees ja asi lihtsam sellevõrra..
juba õli niriseb kastist välja vähemalt 2 minutit..
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

bBoo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 14 Juul 2011 13:20

#26

Postitus Postitas bBoo » 01 Nov 2011 17:01

üks küsimus on et, saan ma õigesti piltidelt aru et mootorit ei pea maha võtma et kasti kätte saada?

Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

#27

Postitus Postitas m6mm » 01 Nov 2011 17:27

ei pea jah. Kuid pead mootori ära toestama, kuna mootor jääb ainult esimese mootori padjaga kandma!


Mine “Esiveolised”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline