samara sportnukkvõllid
samara sportnukkvõllid
-
mm-rally
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 107
- Liitunud: 02 Dets 2005 13:13
- Asukoht: Vääna-Jõesuu
- Autod: vaz 2106, AZLK 2140, Bmw318
samara sportnukkvõllid
tere!
oleks siis selline tobe küsimus,et kust saada samarale 1,5 mootorile sportnukka,ja kas selliseid üldse saada on,või peab laskma kopeerpingis teha?ega vist tagaveolise siksi nukk ka ei lähe sinna peale ,ega ju??
oleks siis selline tobe küsimus,et kust saada samarale 1,5 mootorile sportnukka,ja kas selliseid üldse saada on,või peab laskma kopeerpingis teha?ega vist tagaveolise siksi nukk ka ei lähe sinna peale ,ega ju??
Oleneb, mille jaoks sul nukka vaja on, vastavalt nukale tuleb ka mootor ehitada. Suvalisi nukkasid ei tasu peale panna, ei hakka käima. Ligur Motors märksõnaksAlgselt postitas: m-rally
tere!
oleks siis selline tobe küsimus,et kust saada samarale 1,5 mootorile sportnukka,ja kas selliseid üldse saada on,või peab laskma kopeerpingis teha?ega vist tagaveolise siksi nukk ka ei lähe sinna peale ,ega ju??
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
tavaliselt saab mootor enne otsaAlgselt postitas: m-rally
aga kuidas need taastatud või siis järsemateks nukkideks tehtud nukid vastu peavad?saavad nad kiiremini otsa või ei?
igavest pole miskit - mida korralikuma õliga sõidad seda kauem kestab.. eeldusel, et õlirõhk mootoril normis.
PS! tuhajuhe teeb meil kõige lähemal siin nukkasid..
tule wintercampile siis kuuled kuidas ta oma samaar haugub
ila pani voolama kohe...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
nukkvõll ja reguleeritav nuka ratas
Siin siis Samaari sport nukk ja reguleeritav nuka ratas
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Aru ma ei saa, mismoodi omavahel sportnukk ja torukollektor kohustuslikus vahekorras on?
Üldjuhul ehitatakse auto mootor nukkvõlli tõusu järgi: surveaste, düüsid, klapid, vänt jne. Ega see "sportnukk" rohkem sport ei olegi, kui see, et tal lihtsalt tõus on tavalisest erinev. Tavasõiduks tavamootorile ei ole mingil juhul mõtet seda peale panna.
Üldiselt ma soovitan soojalt lasta mootor tervikuna kellelgi teha, mitte hakata ise pornoga tegelema, lõpptulemus ei pruugi soovitud tulla.
Üldjuhul ehitatakse auto mootor nukkvõlli tõusu järgi: surveaste, düüsid, klapid, vänt jne. Ega see "sportnukk" rohkem sport ei olegi, kui see, et tal lihtsalt tõus on tavalisest erinev. Tavasõiduks tavamootorile ei ole mingil juhul mõtet seda peale panna.
Üldiselt ma soovitan soojalt lasta mootor tervikuna kellelgi teha, mitte hakata ise pornoga tegelema, lõpptulemus ei pruugi soovitud tulla.
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Tore kui toni räägiks lähemalt sellest nuki tõusust ja väntvõlli seosest.Algselt postitas: toni
Aru ma ei saa, mismoodi omavahel sportnukk ja torukollektor kohustuslikus vahekorras on?
Üldjuhul ehitatakse auto mootor nukkvõlli tõusu järgi: surveaste, düüsid, klapid, vänt jne. Ega see "sportnukk" rohkem sport ei olegi, kui see, et tal lihtsalt tõus on tavalisest erinev. Tavasõiduks tavamootorile ei ole mingil juhul mõtet seda peale panna.
Üldiselt ma soovitan soojalt lasta mootor tervikuna kellelgi teha, mitte hakata ise pornoga tegelema, lõpptulemus ei pruugi soovitud tulla.
56506878
Tead tuha, mis siin ikka vaielda, nagunii paistad poistele siin miskit moodi ebajumal olevat. Paraku olen ise nende kodukootud sportnukkadega küllalt jännanud, mõni üksik mitmest mitmest, mis korralikult käima hakkab.
Mina sinu sõnu närima ei hakka, mida öelda tahtsin on see, et sportnukk ei ole mingi imeasi, olgu siis tegemist nuka kraadide, nuka tõusude või hui teab millega. Niipalju kui mina olen oma elus suurte ralliisade tehtud mootoreid näinud ning nende meeste teooriat kuulanud, siis mootor ehitatakse nuka jägi: milline peab moment olema, kas mootor läheb rinakasse, krossi või rallisse jne. No ja kui sa nii äss oled, siis peaksid ju ka teadma, et selle järgi valitakse ka väntvõll, klapid jne.
Kena arendust kõigile.
PS: Nuka tõusu ja väntvõlli seosest ma ei viitsi kahjuks pikalt rääkida, kui kui asju korrektselt ajada, siis justnimelt ka neid mülemaid parameetreid tule korraliku mootori ehitamisel arvesse võtta.
Mina sinu sõnu närima ei hakka, mida öelda tahtsin on see, et sportnukk ei ole mingi imeasi, olgu siis tegemist nuka kraadide, nuka tõusude või hui teab millega. Niipalju kui mina olen oma elus suurte ralliisade tehtud mootoreid näinud ning nende meeste teooriat kuulanud, siis mootor ehitatakse nuka jägi: milline peab moment olema, kas mootor läheb rinakasse, krossi või rallisse jne. No ja kui sa nii äss oled, siis peaksid ju ka teadma, et selle järgi valitakse ka väntvõll, klapid jne.
Kena arendust kõigile.
PS: Nuka tõusu ja väntvõlli seosest ma ei viitsi kahjuks pikalt rääkida, kui kui asju korrektselt ajada, siis justnimelt ka neid mülemaid parameetreid tule korraliku mootori ehitamisel arvesse võtta.
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Ei ole mina mingi ebajumal ega äss.Minagi olen seda kõike oma rahakotil ja hobi korras omale selgeks teinud.Kuulaks ise ka suure huviga ralliisade juttu.Ja nende ralliisade suust tegelikult ei tule peale suurustamise midagi tarka.Ainult siis kui oled lähedalt vääga tuttav kellegile.Olen selle teemaga suht kõvasti kokku põrganud.
Vanasti sõideti siiski ju nn kodumaal valmistatud nukkadega.Ja kui mitmete nukkide seast leiti see õige siis on nuki profiil ju oluline.See selleks,aga kas sa toni näed siin foorumis liikmeid suurte rahakottidega kes tellivad kõik vidinad ka jupid nimekatest firmadest?
Vanasti sõideti siiski ju nn kodumaal valmistatud nukkadega.Ja kui mitmete nukkide seast leiti see õige siis on nuki profiil ju oluline.See selleks,aga kas sa toni näed siin foorumis liikmeid suurte rahakottidega kes tellivad kõik vidinad ka jupid nimekatest firmadest?
56506878
-
tTegija
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 187
- Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
- Asukoht: Viljandi
- Autod: Suzuki Baleno 1.3
- Kontakt:
Iga asi kisub vaidluseks:kuri
Loomulikult on igaühel oma arvamus. Ja niipalju kui mina olen mootoritega tegelenud on mul olnud üks arusaam:"Kui halvemaks ei läinud oli tuuning edukas"
Kes on proovinud, see teab, et halvemaks midagi ei lähe.
Mootori korralikult käima saamine sõltub muidugi nukkvõllist, kuid mitte ainult ja minuteada ei tehta antud nukki katseeksitusmeetodil suvaliste andmete järgi.
Mootrist veel:Kui teha siis juba kõik korraga(Kui raha jätkub)
Samas meeldib mõnele just jupphaaval teha saab teada kuidas mingi asi mõjub:puzzled
Ja lada väntvõllidega on selline värk, et neid pole palju mida valida...
Loomulikult on igaühel oma arvamus. Ja niipalju kui mina olen mootoritega tegelenud on mul olnud üks arusaam:"Kui halvemaks ei läinud oli tuuning edukas"
Kes on proovinud, see teab, et halvemaks midagi ei lähe.
Mootori korralikult käima saamine sõltub muidugi nukkvõllist, kuid mitte ainult ja minuteada ei tehta antud nukki katseeksitusmeetodil suvaliste andmete järgi.
Mootrist veel:Kui teha siis juba kõik korraga(Kui raha jätkub)
Samas meeldib mõnele just jupphaaval teha saab teada kuidas mingi asi mõjub:puzzled
Ja lada väntvõllidega on selline värk, et neid pole palju mida valida...