Immobilaiseri poolt blokeeritud aju

Immobilaiseri poolt blokeeritud aju

Teemad, mis puudutavad uuemaid esiveolisi Ladasid - 08/09; 110/111/112 ja teised.
Vasta
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Immobilaiseri poolt blokeeritud aju

Postitus Postitas tiit »

See teema tehtud siis informatsiooniks. Minu praktikas siis juba teisel autol selline juhus et immobilaiser plokeerib aju ära ja plokki maha enam ei saa. Avaldub see siis nii, et kui immo oled "maha võtnud" siis peale süüte sisse keeramist vilgub immo LED 1x sekundis, 20 sekundi jooksul ja auto ei käivitu. 10 kuud tagasi ostsin ühele nivale uue aju kuna esindusest mulle midagi paremat välja ei pakutud. Tänaseks päevaks on vähemalt Paide esinduses võimalus immo plokk maha võtta. Hinnaks küsitakse ~350 eesti raha. Uus aju maksab peaaegu 10x rohkem. Küsisin ka chiptuningu kohta. Öeldi et tänasel päeval veel ei saa kuid kui huvilisi rohkem siis lootust on.
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Paides käidud nüüd. Esindusest sain ainult kontakti, inimene iseenda peremees e. FIE. Oli vaja siis RAM ajust välja joota, üle kirjutada ja tagasi jälle. Maksin 300 ja olen rahul
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

saab siis äkilisemat programmi ka sisse lasta ilmselt?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

vot see "äkilisem" on Flash mälus ja hoopis teistsugust programmaatorit vaja ja ilmselt ka teistsugust programmi arvutiga suhtlemiseks. lisaks sellele vaja veel valmis softi, üksikute parameetrite muutmine juba väga keeruline protseduur. softi venemaa netiavarustes siiski on
k
kuksi1
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 30 Jaan 2010 01:38
Asukoht: kehra
Autod: lada 21111

Postitus Postitas kuksi1 »

mul sama jama võib olla auto jäitsin üks päev kodus seisma järgmine päev tahtsin sõitma minna ja kõik auto käima ei lähe vaatasin et kas säde on või mitte ei ole sädest ja bensupumpale kah vool peale ei tule
autoks on lada 111
k
kuksi1
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 30 Jaan 2010 01:38
Asukoht: kehra
Autod: lada 21111

Postitus Postitas kuksi1 »

sain kah oma auto korda lõppuks lasin ühel mehel teha nii et immo auto aju tööd ei mõjuta ja nüüd auto töötab:P
r
rene07
Foorumi kasutaja
Postitusi: 271
Liitunud: 07 Jaan 2005 11:35
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 2107, Niva 2121, Jaapani masuudipress...Pajero...

Postitus Postitas rene07 »

Enda isendil ka see immu maha võetud. Tundub et see immu pole vist kõige töökindlam asi.
k
kopp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 103
Liitunud: 01 Veebr 2010 13:02
Asukoht: keila
Autod: Lada111 8v

Postitus Postitas kopp »

immot ei pea välja jootma,diagnostik arvutis mängib miskit ja imma saadetakse töökoja reziimile,see protseduur kestis sama kaua kui tavaline diagnostika.
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Kus tehti kui see väga suur saladus ei ole
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kas töökoja rezhiim maha ei tule, kui akuklemm maha võtta?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
k
kopp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 103
Liitunud: 01 Veebr 2010 13:02
Asukoht: keila
Autod: Lada111 8v

Postitus Postitas kopp »

Aravetel tehti ja suvel auto seisis pikemalt ja aku täitsa tühi ja toimib tänaseni kenasti.Aga kas tallinnas või keilas saab sellega mõni firma hakkama?Roolilukk juba eemaldatud ja ka süütelukust saab starterit anda,aga va immo peal ja aamen.
p
PikkPresident
Foorumi kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 27 Mär 2013 21:03
Asukoht: Lõunamaa taeva all

Postitus Postitas PikkPresident »

Ei tea, kas asi immo/aju koostöös, või...

Lugu selline, et Samara soojenduskasti hingeeluga tutvumiseks võtsin armatuuri välja. Nagu oletasin, oligi napi toasooja põhjuseks pooles vinnas klapp. Sain klapi toimima, oli himu soojamajandust praktikas proovida.

Ühendasin tagasi immo ja tema kõrval paikneva relee ning kellaploki. Mütsihoidjas paiknev aju andis aga tõrke, mistõttu auto aju läks meelest ühendada:lol

Peale aku ühendamist sooritas alarm paar kiljatust (nagu peab), immo tuluke hakkas vilkuma. Süüte lülitamisel jäi kellaplokk pimedaks, samuti ei töötanud suunatuled.

Parandasin vea, ühendasin ka aju, kuid sümptomaatika jäi samaks.

Kas immo, saamata ühendust ajuga, keeras midagi kinni? Kas kõik vanakooli metoodika järgi süüteluku 15 klemmiga ühendatud asjad käivad läbi glavnoje relee? Või on kellaplokk, suunatuled jne ikka otse läbi luku ja juhtmete liigutamise tulemusena tekkis kuskil katkestus?
Ja ma tei säändse viguri, et osti hindäl Žiguli
a
allah
Foorumi kasutaja
Postitusi: 282
Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 02, 013, 083

Postitus Postitas allah »

Et kellade plokk pime on selles aju ega immo küll süüdi ei ole. Kontrolli süüteluku taga olevaid juhtmeid.
Kõik ei käi läbi relee, osa käib otse läbi süüteluku.
Vasta