samara 1,3 või 1,5 mootor,kuidas teha väliselt vahet
samara 1,3 või 1,5 mootor,kuidas teha väliselt vahet
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
samara 1,3 või 1,5 mootor,kuidas teha väliselt vahet
Kuna Samaratega kokkupuudet vähe,aga oleks ühel autol vaja kindlaks teha.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Muudatused:
Raamatuteooria järgi ei saa väliselt sittagi aru. Kui siis vaid karbussi järgi ,sest tehasekarpaga on 1,5 liitrisel markeeringuks 21083-1107010. Konstruktsioonilt identne 2108-110710 karpaga ,vahe vaid tareerimisandmetes ehk siis düüside markeeringutes.
Plokikaas: 21083-l on sisselaskekanaleid suurendatud. Samuti on sisselaskeklapid 2mm suurema taldrikuga. Ehk siis on klappe suurendatud 35-lt 37mm-ni ,samuti on teine ,suurendatud sisselaskeavadega sisselaskekollektori tihend.
Küsimus oli välise vaatluse kohta...
Õlivarda taga plokil valukiri olemas. Vasaku küünla kohal kaanel kah valukiri olemas. Pole probleemi.....
Värviks oma samaari mootori roheliseks ja tembeldaks kaheliitriseks?:P
Teemaväliselt värvidest:
Siin Viljandis olid enamus mootoreid ,olgu siis lada ,mosu või misiganes sapakas ,ikka sinised. Ja sellepärast ,et enne remondi käigus koostamist viidi plokid pessu EPT Koondisse ,mida kutsuti "Spets"iks. Vaat seal siis tõmmati võõp kah peale ,et asjal jumet oleks ,aga peale bellarussi sinise kohapeal muud võtta polnud ,klient oma värvi kah ei täinud osta ja nii nüüd hea vaadata ,kas mootor remondis käinud...
Eks vist tehti nii mujalgi ,Bellaruss ruulis täiega...
Raamatuteooria järgi ei saa väliselt sittagi aru. Kui siis vaid karbussi järgi ,sest tehasekarpaga on 1,5 liitrisel markeeringuks 21083-1107010. Konstruktsioonilt identne 2108-110710 karpaga ,vahe vaid tareerimisandmetes ehk siis düüside markeeringutes.
Plokikaas: 21083-l on sisselaskekanaleid suurendatud. Samuti on sisselaskeklapid 2mm suurema taldrikuga. Ehk siis on klappe suurendatud 35-lt 37mm-ni ,samuti on teine ,suurendatud sisselaskeavadega sisselaskekollektori tihend.
Küsimus oli välise vaatluse kohta...
Õlivarda taga plokil valukiri olemas. Vasaku küünla kohal kaanel kah valukiri olemas. Pole probleemi.....
Värviks oma samaari mootori roheliseks ja tembeldaks kaheliitriseks?:P
Teemaväliselt värvidest:
Siin Viljandis olid enamus mootoreid ,olgu siis lada ,mosu või misiganes sapakas ,ikka sinised. Ja sellepärast ,et enne remondi käigus koostamist viidi plokid pessu EPT Koondisse ,mida kutsuti "Spets"iks. Vaat seal siis tõmmati võõp kah peale ,et asjal jumet oleks ,aga peale bellarussi sinise kohapeal muud võtta polnud ,klient oma värvi kah ei täinud osta ja nii nüüd hea vaadata ,kas mootor remondis käinud...
Eks vist tehti nii mujalgi ,Bellaruss ruulis täiega...