1. leht 1-st

samara 1,3 või 1,5 mootor,kuidas teha väliselt vahet

Postitatud: 26 Nov 2005 23:07
Postitas Ardi Soovik
Kuna Samaratega kokkupuudet vähe,aga oleks ühel autol vaja kindlaks teha.

Postitatud: 27 Nov 2005 19:28
Postitas posta84
vanematel samaratel teeb vahet ploki värvi järgi. 1500 on sinine ja 1300 hallikas.

Postitatud: 28 Nov 2005 10:15
Postitas tiit
1,5 plokile kirjutatud 21083, päris suur kiri õlivarda juures.
3 tähendabki 1,5 mootorit. 1,1 mootoril siis vastavalt 21081.
1,1 plokk madalam ka. Ei värvi neid tänapäeval enam keegi.

Postitatud: 28 Nov 2005 10:27
Postitas logman
Muudatused:
Raamatuteooria järgi ei saa väliselt sittagi aru. Kui siis vaid karbussi järgi ,sest tehasekarpaga on 1,5 liitrisel markeeringuks 21083-1107010. Konstruktsioonilt identne 2108-110710 karpaga ,vahe vaid tareerimisandmetes ehk siis düüside markeeringutes.
Plokikaas: 21083-l on sisselaskekanaleid suurendatud. Samuti on sisselaskeklapid 2mm suurema taldrikuga. Ehk siis on klappe suurendatud 35-lt 37mm-ni ,samuti on teine ,suurendatud sisselaskeavadega sisselaskekollektori tihend.

Küsimus oli välise vaatluse kohta...
Õlivarda taga plokil valukiri olemas. Vasaku küünla kohal kaanel kah valukiri olemas. Pole probleemi.....

Värviks oma samaari mootori roheliseks ja tembeldaks kaheliitriseks?:P
Teemaväliselt värvidest:
Siin Viljandis olid enamus mootoreid ,olgu siis lada ,mosu või misiganes sapakas ,ikka sinised. Ja sellepärast ,et enne remondi käigus koostamist viidi plokid pessu EPT Koondisse ,mida kutsuti "Spets"iks. Vaat seal siis tõmmati võõp kah peale ,et asjal jumet oleks ,aga peale bellarussi sinise kohapeal muud võtta polnud ,klient oma värvi kah ei täinud osta ja nii nüüd hea vaadata ,kas mootor remondis käinud...:lol
Eks vist tehti nii mujalgi ,Bellaruss ruulis täiega...;)

Postitatud: 28 Nov 2005 15:29
Postitas tiit
valatud kiri ongi - vähemalt minu saamaaril, toodetud sel sajandil