1. leht 1-st

P: Summuti tihendamine

Postitatud: 20 Nov 2005 21:02
Postitas afz
vot ei saa samara summutit kuidagi tihedaks, ikka pläriseb, kuigi täitsa terve. Liitekohtadest ei saa vist piisavalt kinni. pakun, et pole täitsa klappivad ringid omavahel, erinevadte firmade toodangud ka (odavad ka:P). Mõtlesin, et ehk oleks tarmukas sinna mingi pehmemeast materjalist seib vahele panna, näiteks alumiiniumist? kas keegi on sellist trikki teinud äkki?

paneb vaid mõtlema, kust natuke paksema kui joogipurgist lõigatud alumiiniumi saab ning kui see soojusega paisub, ehk lükkab klambrid lahku vms?:puzzled

Postitatud: 20 Nov 2005 21:33
Postitas afz
sõelad lahti teeb ikka vast natuke teistmoodi plärinat ma arvan:puzzled seda seletada raske aga kõrvaga kuulates tundub küll, et viga ühenduskohtades

Postitatud: 20 Nov 2005 21:39
Postitas posta84
Kui oled need ümarad pinnad ja selle vahe rõnga ilusti puhtaks teinud, siis mina olen kasutanud sellist bosali tihendus määret tuubis. Paned kokkupuutuvatele pindadele ja asi tahe:P See kuivab veits ja enam läbi ei tohiks lasta. Teine asi, need klambrid tuleks ka natuke kokkupoole taguda.

Postitatud: 23 Nov 2005 15:42
Postitas afz
ohoh, mingi määre, mis siukest tingimust talub oleks väga abiks. klambrit olen tagund juba... mis määre see täpsemalt oleks?

Postitatud: 07 Jaan 2006 23:23
Postitas jinx
Endal oli probleeme katalüsaatori ja mootorist tuleva liitekoha kinni saamisega. Sinna käib vahele tihend ja need jupid tõmmatakse 2 poldiga kokku. Just selle tihendi leidmisega tekkisidki probleemid. Originaal tihend põles ca 100 000 km järel ära. Esimesena ostsin tartust lada poest mingi tihendi aga see oli nii pehmest materjalist et see lagunes lihtsalt ära. Siis tellisin katalogi järgi mingi universaalse. Kuid see oli liiga suur ja samamoodi ei saanud seda korralikult kinni. Nüüd kui see plärin närvidele käima hakkas võtsin sumuti liitekohast lahti. Tegin vajalikud mõõtmised ja tellisin mazda 323 tihendi, mis sobis sinna ideaalselt. Maksis 3 korda vähem kui lada poest ostetud tihend.
:yllatunud

Postitatud: 07 Jaan 2006 23:30
Postitas karla99
mul oli ka kollektori tihend läbi, sest üks mutter oli otsustanud ennast otsast ära keerata ja sellele aitas aint see, et panin uue tihendi JA kasutasin sellist summutiparandus pastat, nimega Fire Putty, maksis miski 30.- ja sai laksust vaikseks asja :)

Postitatud: 08 Jaan 2006 12:51
Postitas PuZuP
Mina arvan, et esialgu oleks aidanud see, et oleks karbist uue mutri võtnud ja asemele keeranud...oleks maksma läinud miski 0.- ja oleks kah laksust vaikne olnud...iseküsimus kas tihendist ka miskit selleks ajaks alles oli...
Aga meeldetuletuseks...jutt käib ikkagi summuti liitekohtade tihendamisest, mitte kollektoritihendi vahetamisest...;)

Postitatud: 09 Jaan 2006 08:53
Postitas kenu
Spets teip on olemas, sellega tõmbad ühenduskohad üle, kui sooja saab , siis sulab külge.

Postitatud: 09 Jaan 2006 12:37
Postitas jinx
Pilt siis sellest tihendist.

Oskab keegi öelda, kas 08 summuti keskmine jupp on samade kinnitustega nagu lada 110'l. Plaanis katalüsaator vahelt ära võtta ja ainult ülevaatuste ajaks alla panna. Vaevalt et ta 2 aasta pärast enam väga korralikult töötab.Pilt

Postitatud: 09 Jaan 2006 12:49
Postitas olaaf
mälujärgi oli küll taoline..
õhtul vaatan kataloogist ehk on mõõdud ka antud :)
kat alt ja nigu naksti on 56kw asemel 61 :P

Postitatud: 09 Jaan 2006 13:24
Postitas jinx
Annan selle tihendi täpsed kataloogi andmed

038-185497 Mazda 323,6

maksis 45 EEK

Ehk läheb kellelgi veel vaja.

kusjuures mul passis 57Kw

Postitatud: 09 Jaan 2006 13:34
Postitas olaaf
see juba eesti ark kapsamaa..
kataloog annab 56kw katiga ja venemaa siseturu jaoks mõeldud masinatel on 61 ilma katita..

Postitatud: 12 Jaan 2006 10:55
Postitas tiit
Sõidan juba mitu aastat ilma katita. Ülevaatuseks muidugi vaja alla panna. Samaral ja 11x on sumps sama, aga mõlemal tehti 2001 uus variant. pildil olev on vanem versioon. Alates 2001 on liikuv ühenduskoht kollektori ja pükste vahel. Samast ajast ka uus pritse versioon (lisatud nukkvõlli andur)

Postitatud: 19 Mär 2006 09:13
Postitas afz
Selline küsimus veel, et kui seda määret või teipi panna, kas siis kunagi sumbutaja osi lahti ka saab üksteise küljest ja kas see kivinenud määre tuleb seal küljest ära ka, kui vaja näiteks tagumist pütti vahetada vms.?

loodetavast saite aru mis ma mõtlen.

Postitatud: 19 Mär 2006 11:47
Postitas Zero
Algselt postitas: AFZ
Selline küsimus veel, et kui seda määret või teipi panna, kas siis kunagi sumbutaja osi lahti ka saab üksteise küljest ja kas see kivinenud määre tuleb seal küljest ära ka, kui vaja näiteks tagumist pütti vahetada vms.?

loodetavast saite aru mis ma mõtlen.
Tegelikult pole see teip mingi õige asi summuti paranduseks.
Nii palju kui ma neid sumpse teinud olen, siis ma võin öelda, et see sobib ainult ajutiseks paranduseks. Õigem on ikka teha korralik ühendus või keevitada.

Postitatud: 11 Mai 2006 14:44
Postitas amfiibinimene
Algselt postitas: AFZ
Liitekohtadest ei saa vist piisavalt kinni
liitekohtade pidavuse saad järgi proovida kui paned töötava mootori sumpsi torule tropi ette ja vaata kas mootor sureb välja või mitte.

Postitatud: 11 Mai 2006 16:28
Postitas Mikk195
Kui sedasi toimetada ja mootor välja sureb, siis võib olla korralikult kinni, aga ei pruugi. see läbi laskev koht võib olla piisavalt väike, et mootor välja sureks.

Postitatud: 29 Mai 2006 09:00
Postitas punk
Algselt postitas: tiit
Sõidan juba mitu aastat ilma katita. Ülevaatuseks muidugi vaja alla panna. Samaral ja 11x on sumps sama, aga mõlemal tehti 2001 uus variant. pildil olev on vanem versioon. Alates 2001 on liikuv ühenduskoht kollektori ja pükste vahel. Samast ajast ka uus pritse versioon (lisatud nukkvõlli andur)
kiskusin ka kati alt ja lõppkiirus kasvas 10 km/t:D nüüd jookseb 198 välja