P: Summuti tihendamine

P: Summuti tihendamine

Teemad, mis puudutavad uuemaid esiveolisi Ladasid - 08/09; 110/111/112 ja teised.
afz
Suletud kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

P: Summuti tihendamine

#1

Postitus Postitas afz » 20 Nov 2005 21:02

vot ei saa samara summutit kuidagi tihedaks, ikka pläriseb, kuigi täitsa terve. Liitekohtadest ei saa vist piisavalt kinni. pakun, et pole täitsa klappivad ringid omavahel, erinevadte firmade toodangud ka (odavad ka:P). Mõtlesin, et ehk oleks tarmukas sinna mingi pehmemeast materjalist seib vahele panna, näiteks alumiiniumist? kas keegi on sellist trikki teinud äkki?

paneb vaid mõtlema, kust natuke paksema kui joogipurgist lõigatud alumiiniumi saab ning kui see soojusega paisub, ehk lükkab klambrid lahku vms?:puzzled

afz
Suletud kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#2

Postitus Postitas afz » 20 Nov 2005 21:33

sõelad lahti teeb ikka vast natuke teistmoodi plärinat ma arvan:puzzled seda seletada raske aga kõrvaga kuulates tundub küll, et viga ühenduskohtades

Kasutaja avatar
posta84
Foorumi kasutaja
Postitusi: 230
Liitunud: 16 Sept 2004 16:45
Autod: SAMARA

#3

Postitus Postitas posta84 » 20 Nov 2005 21:39

Kui oled need ümarad pinnad ja selle vahe rõnga ilusti puhtaks teinud, siis mina olen kasutanud sellist bosali tihendus määret tuubis. Paned kokkupuutuvatele pindadele ja asi tahe:P See kuivab veits ja enam läbi ei tohiks lasta. Teine asi, need klambrid tuleks ka natuke kokkupoole taguda.
Mul pole midagi, sul pole sedagi!

afz
Suletud kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#4

Postitus Postitas afz » 23 Nov 2005 15:42

ohoh, mingi määre, mis siukest tingimust talub oleks väga abiks. klambrit olen tagund juba... mis määre see täpsemalt oleks?

jinx
Suletud kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#5

Postitus Postitas jinx » 07 Jaan 2006 23:23

Endal oli probleeme katalüsaatori ja mootorist tuleva liitekoha kinni saamisega. Sinna käib vahele tihend ja need jupid tõmmatakse 2 poldiga kokku. Just selle tihendi leidmisega tekkisidki probleemid. Originaal tihend põles ca 100 000 km järel ära. Esimesena ostsin tartust lada poest mingi tihendi aga see oli nii pehmest materjalist et see lagunes lihtsalt ära. Siis tellisin katalogi järgi mingi universaalse. Kuid see oli liiga suur ja samamoodi ei saanud seda korralikult kinni. Nüüd kui see plärin närvidele käima hakkas võtsin sumuti liitekohast lahti. Tegin vajalikud mõõtmised ja tellisin mazda 323 tihendi, mis sobis sinna ideaalselt. Maksis 3 korda vähem kui lada poest ostetud tihend.
:yllatunud

karla99
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 29 Apr 2004 17:59
Autod: vaz 2101

#6

Postitus Postitas karla99 » 07 Jaan 2006 23:30

mul oli ka kollektori tihend läbi, sest üks mutter oli otsustanud ennast otsast ära keerata ja sellele aitas aint see, et panin uue tihendi JA kasutasin sellist summutiparandus pastat, nimega Fire Putty, maksis miski 30.- ja sai laksust vaikseks asja :)

Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

#7

Postitus Postitas PuZuP » 08 Jaan 2006 12:51

Mina arvan, et esialgu oleks aidanud see, et oleks karbist uue mutri võtnud ja asemele keeranud...oleks maksma läinud miski 0.- ja oleks kah laksust vaikne olnud...iseküsimus kas tihendist ka miskit selleks ajaks alles oli...
Aga meeldetuletuseks...jutt käib ikkagi summuti liitekohtade tihendamisest, mitte kollektoritihendi vahetamisest...;)
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt

kenu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
Asukoht: Valga
Autod: 05
Kontakt:

#8

Postitus Postitas kenu » 09 Jaan 2006 08:53

Spets teip on olemas, sellega tõmbad ühenduskohad üle, kui sooja saab , siis sulab külge.

jinx
Suletud kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#9

Postitus Postitas jinx » 09 Jaan 2006 12:37

Pilt siis sellest tihendist.

Oskab keegi öelda, kas 08 summuti keskmine jupp on samade kinnitustega nagu lada 110'l. Plaanis katalüsaator vahelt ära võtta ja ainult ülevaatuste ajaks alla panna. Vaevalt et ta 2 aasta pärast enam väga korralikult töötab.Pilt

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#10

Postitus Postitas olaaf » 09 Jaan 2006 12:49

mälujärgi oli küll taoline..
õhtul vaatan kataloogist ehk on mõõdud ka antud :)
kat alt ja nigu naksti on 56kw asemel 61 :P
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

jinx
Suletud kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#11

Postitus Postitas jinx » 09 Jaan 2006 13:24

Annan selle tihendi täpsed kataloogi andmed

038-185497 Mazda 323,6

maksis 45 EEK

Ehk läheb kellelgi veel vaja.

kusjuures mul passis 57Kw

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#12

Postitus Postitas olaaf » 09 Jaan 2006 13:34

see juba eesti ark kapsamaa..
kataloog annab 56kw katiga ja venemaa siseturu jaoks mõeldud masinatel on 61 ilma katita..
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

#13

Postitus Postitas tiit » 12 Jaan 2006 10:55

Sõidan juba mitu aastat ilma katita. Ülevaatuseks muidugi vaja alla panna. Samaral ja 11x on sumps sama, aga mõlemal tehti 2001 uus variant. pildil olev on vanem versioon. Alates 2001 on liikuv ühenduskoht kollektori ja pükste vahel. Samast ajast ka uus pritse versioon (lisatud nukkvõlli andur)

afz
Suletud kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#14

Postitus Postitas afz » 19 Mär 2006 09:13

Selline küsimus veel, et kui seda määret või teipi panna, kas siis kunagi sumbutaja osi lahti ka saab üksteise küljest ja kas see kivinenud määre tuleb seal küljest ära ka, kui vaja näiteks tagumist pütti vahetada vms.?

loodetavast saite aru mis ma mõtlen.

Zero
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 09 Aug 2003 21:37
Asukoht: Viimsi
Autod: E46

#15

Postitus Postitas Zero » 19 Mär 2006 11:47

Algselt postitas: AFZ
Selline küsimus veel, et kui seda määret või teipi panna, kas siis kunagi sumbutaja osi lahti ka saab üksteise küljest ja kas see kivinenud määre tuleb seal küljest ära ka, kui vaja näiteks tagumist pütti vahetada vms.?

loodetavast saite aru mis ma mõtlen.


Tegelikult pole see teip mingi õige asi summuti paranduseks.
Nii palju kui ma neid sumpse teinud olen, siis ma võin öelda, et see sobib ainult ajutiseks paranduseks. Õigem on ikka teha korralik ühendus või keevitada.

amfiibinimene
Foorumi kasutaja
Postitusi: 108
Liitunud: 05 Sept 2002 19:20
Asukoht: Keila
Autod: 21011 80

#16

Postitus Postitas amfiibinimene » 11 Mai 2006 14:44

Algselt postitas: AFZ
Liitekohtadest ei saa vist piisavalt kinni


liitekohtade pidavuse saad järgi proovida kui paned töötava mootori sumpsi torule tropi ette ja vaata kas mootor sureb välja või mitte.

Mikk195
Foorumi kasutaja
Postitusi: 61
Liitunud: 02 Mai 2005 19:45
Asukoht: Rapla
Autod: ZAZ965A (1965); Honda Prelude (1994)

#17

Postitus Postitas Mikk195 » 11 Mai 2006 16:28

Kui sedasi toimetada ja mootor välja sureb, siis võib olla korralikult kinni, aga ei pruugi. see läbi laskev koht võib olla piisavalt väike, et mootor välja sureks.

punk
Suletud kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#18

Postitus Postitas punk » 29 Mai 2006 09:00

Algselt postitas: tiit
Sõidan juba mitu aastat ilma katita. Ülevaatuseks muidugi vaja alla panna. Samaral ja 11x on sumps sama, aga mõlemal tehti 2001 uus variant. pildil olev on vanem versioon. Alates 2001 on liikuv ühenduskoht kollektori ja pükste vahel. Samast ajast ka uus pritse versioon (lisatud nukkvõlli andur)

kiskusin ka kati alt ja lõppkiirus kasvas 10 km/t:D nüüd jookseb 198 välja


Mine “Esiveolised”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline