Lada 2108 -91 karpa asendamine

Lada 2108 -91 karpa asendamine

Teemad, mis puudutavad uuemaid esiveolisi Ladasid - 08/09; 110/111/112 ja teised.
imre16
Suletud kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Lada 2108 -91 karpa asendamine

#1

Postitus Postitas imre16 » 07 Aug 2005 21:07

Küsimus siis selline, et kas on võimalik panna ajuga karpa asemel mingit vanemat, mehaanilist karpat, ilma ajuta?

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3917
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#2

Postitus Postitas logman » 07 Aug 2005 21:49

Ikka on võimalik. Minu käulal on siis see kõige vanem 2108-1107010 karbuss küljes.
Sisselaskekollektorid on ju karpamootoriga samaaridel kõik peaaegu ühed. Mõne avad ,kuhu vaakumvola käis ,saab ju alati kinni panna.
Aga ega seegi karbuss päris ilma elektroonikata läbi saa ,sel ju kah küljes sundtühikäigu ökonomaiser ,mida juhib el.-ne plokk ,nii ei saagi täpselt aru ,mida selle "aju" all mõtled.

imre16
Suletud kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#3

Postitus Postitas imre16 » 07 Aug 2005 23:31

agaühesõnaga samarale seda päris tavalist, ilma mingi elektroonikata karpat ei saa!?

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3917
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#4

Postitus Postitas logman » 08 Aug 2005 07:55

http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=1529

Seal nüüd küll vastupidine toiming ,aga kindlasti leiad midagi ,millest kinni haarata.

Veel: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=1650
Ning teemas "Mootor ja väljalase" http://www.ladaklubi.ee/foorum/forumdisplay.php?fid=34 kah üht-teist laialipillatult karpadest.
Takistuseks on minuteada karpade pisut erinevad kinnitused (poldivahed teised). Samuti peab jälgima ,et sisselaskeavad ikka kohakuti jäävad.Kuskilt siit lugesin kunagi isegi klassik-lada karpa jala või sisselaskekollektori ümbertegemisest ,et saaks 08 oma paigaldada. Otsi ,tutvu.
Võimalik on alati ,näit. Laurimetall pani Volgale siksi karpa ja tegi isegi ülevoolu ise juurde ,nii et kui on koht kus segamatult tegutseda ja mõned riistad (puurpink ,freesid ,keevitus jne.),siis pane või ZILi karbuss...

Ja muidugi on ju alati olemas kõige kindlam variant :
järele proovida! Võta oma samaarilt vana maha ,pane tavalise 01 omaga jalgupidi kokku ja näed kohe ,mida vaja muuta. Nagunii pead hoovastiku kallal kah tiba vaeva nägema ,nii et jõudu tööle!

A miks vahetada tahad? Läheb mingiks forssimiseks või?

parmhot
Foorumi kasutaja
Postitusi: 82
Liitunud: 11 Sept 2003 15:26
Asukoht: Tallinn
Autod: Fiat

#5

Postitus Postitas parmhot » 08 Aug 2005 12:06

Algselt postitas: logman

Takistuseks on minuteada karpade pisut erinevad kinnitused (poldivahed teised). Samuti peab jälgima ,et sisselaskeavad ikka kohakuti jäävad.Kuskilt siit lugesin kunagi isegi klassik-lada karpa jala või sisselaskekollektori ümbertegemisest ,et saaks 08 oma paigaldada. Otsi ,tutvu.


Klassiku karpa ja 08 Solexi karpa kinnitused on samad (uuematel vana kooli mootoritel ju Solex tehasest peal). Ära tuleb vahetada ainult tikkpoldid ja loomulikult gaasihoovastik trossi peale ümber teha.
Cinquecento

Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

#6

Postitus Postitas Laurimetall » 14 Nov 2005 22:03

On olemas mehaanilise seguklapiajamiga 08 karpa ( seisab kodus laua peal) Põhimõtteliselt mingit elektoonikat tal pole on ainult elektromagnet klapp.


Mine “Esiveolised”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline