110 jõnksutab ja jõudu pole.

110 jõnksutab ja jõudu pole.

Teemad, mis puudutavad uuemaid esiveolisi Ladasid - 08/09; 110/111/112 ja teised.
d
dzonn
Suletud kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Kurat

Postitus Postitas dzonn »

Sai pihkva invasioon tehtud ja seda 600 eegust õhulugejat otsitud. tulemus 0. Lõpuks viisid teed kohalikku lada esindusse kus oli Saksa oma mis maksis 1800 eeku. Niisiis need kes on endale Venest 600 eeguga õhulugeja saanud võiksid oma maagilistest allikatest lähemalt rääkida
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Lugesin kuskilt ,et õhulugeja üheks pekkimineku põhjuseks on must õhufilter. Pane igaks-petteks kõrvataha.:cool:
j
jinx
Suletud kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas jinx »

Siis maksid ikka kõvasti yle hinna. Paide lada esindusest oleksid sa vene õhulugeja 1300 eeqiga saanud. Mõnest kohalikust poest tellides saksa oma 1260ga. Kui mu enda autol õhulugejaga probleem oli, siis sai ka teda taga aetud. Netis sattusin yhele vene lehele, kus siis räägiti neist õhulugejatest ladale. Seal lehel olid testid ja hinnad kaasaarvatud. Seal lehel oli saksa lugeja hind 4000 rubla. Vene omade hinnad algasid 1200rublast ja lõppesid ca 2000ga. Seega siis alates 600 EEKist. Õhufiltrist aga niipalju et lada 110. mõeldud filter maksab 50 EEK, nii et selle pealt vaevalt keegi kokku hoiab.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: jinx
... lada 110. mõeldud filter maksab 50 EEK, nii et selle pealt vaevalt keegi kokku hoiab.
Ega filtrivahetusega venitamine polegi mingi kokkuhoiu või koonerdamise teemaga seotud.
Tean omast käest ,et vaatad rohkem silma järgi kui must või puhas ta on. Õhufilter on tegelikult sihuke karm vidin ,et kui silmaga juba tolmu ja mustust näed ,oled vahetamisega lootusetult hilinenud.
Kui oled juhuslikult sõitnud või töötanud masinal ,millel ainus ventilatsioon käib läbi siseõhufiltri ,siis saad aru millest jutt.
p
punk
Suletud kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas punk »

mul kogu aeg see tuli põleb.:spin
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mis tuli? :rolleyes
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
j
jinx
Suletud kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas jinx »

Check engine tuli siis. Enda masinal põleb ka koguaeg. Põhjuseks on mitte töötav lambda andur. Kuna mitte mingit vahet ei ole kas ta töötab või mitte siis esialgu ostma veel ei tõtta. Eelmine talv ostsin ja see ei hakanudki tööle, nii et 800 eek läks tühja.
Detsembris oli ülevaatus ja sealt läks auto nagu eelmiselgi korral ühegi probleemita läbi.:lol
s
saemeez
Suletud kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas saemeez »

Õhulugejal sai endal ka tagant ä võetud..
ja kadus jõnksutamine ära,mul ei taht madalatel pööretel korralikult sõita..
ja egas vajutades ka eriti tõmmet algul pold.
Kuid samas,eelpool inimestel ei läinud lada pöördesse..
siis minul seda asja ei old. 160km/h sai ka sisse ja rohkemat pigistama ei hakanud..

aga kas jinx sai üv läbi mitte töötava lambda anduriga?
venna coupe saadeti sellega kordus ülevaatusele..
endal hakkas see ka põlema vast siis,kui auto 2 aastat vana oli ja seega pea 3 aastat põleb :P
d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Postitus Postitas doris »

mehed tehke auto korda parem.
igasugu anduritel on ikka oma eesmärk.
õhulugeja tagant ära võtmine pole küll lahendus.
torrerost saab pardakompuutri - siis edaspidi teate mis ja kus ei tööta...
Roolin nii kuis jaksan
s
saemeez
Suletud kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas saemeez »

endal sai ajutiselt see maha võetud,et näeks,kas asi ikka selles.Peab ä ostma ja siis paika panema;)
kuigi jah,pidi bensu ka rohkem võtma,seega see igatepidi kasulik.
kuigi vist auto varsti müüki panema,hakkab teine lagunema :sein
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

eks peab hooldama teist veidi.
iga asi mis liigub ka kulub..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
k
kaur812
Suletud kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kaur812 »

Üldiselt need uuemad ladad kipuvadki lagunema, mul ühel tuttaval (67aastane mees) on 3 aastat vana lada 112 ja see aasta pidi tegema mingi 4000 kr eest remonti (katalüsaator + mingi 3-4 andurit ära vahetada) et ülevaatuselt läbi saada. Muidu neid erinevaid andureid juba varem suht palju läinud. Läbisõitu ei oska öelda, aga see eriti suur ei tohiks olla, sest ta sõidab põhiliselt ainult linnas ja suht lühikesi otsi.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: kaur812
Üldiselt need uuemad ladad kipuvadki lagunema.....
...... sest ta sõidab põhiliselt ainult linnas ja suht lühikesi otsi.
Vot hakkamegi sealt pihta!
Niimoodi poolkülmalt jurkides ,mitte korralikult pikka otsa sõites saavad kõik masinad (vahet pole mis marki) meeletu koormuse osaliseks. Ma olen näinud Tauriat ,mis aeti paari aastaga nii saiaks ,et sealt enam polnud võtta ei kiirendust ega jõudu. Mootor kulus lihtsalt kohviks kätte ,kui naisterahvas iga päev pooltoorega linnas 5 km tööle ja õhtul sama maa tagasi sõitis. Talvel olid aknad kogu aeg jääs.
Mõelge ,millist tööd peavad tegema andurid ja arvuti ,et selline "külm" auto töös hoida. Pole siis ime ,et odavad poolpraagid saksa jubinad saba annavad.
s
saemeez
Suletud kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas saemeez »

kahjuks on nii jah,et lagunevad kiiresti.
Aastas vähemalt kaks korda poleeritud ja vaha peale tõmmatud,aga värv lihtsalt kulub maha ja no ma ei räägi esimestest ustest..
need alt nii jubedad juba,kuigi korrosiooni tõrje sai ka võetud uuest peast..
aga midagi ei saa teha,lada oma hinnaga ei saa pakkuda konkurentsi audile ;)
aga mina jään hinna järgi ladaga rahule
h
hendu
Ladaklubi Liige
Postitusi: 296
Liitunud: 04 Juun 2006 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105

Postitus Postitas hendu »

Kas kellegi kaudu oleks võimalik osta diagnostika kompuutrit? Kui kellelgil on pakkuda või oleks nõus ostma ning mulle saatma, siis PS. Vanemate 112-l tundub olevat sama probleem nagu siin eelpool mainitutel, aga vahest nagu jälle ei jõnksuta asi nagu oleneks päevast või tähtede seisust :P. Täna oli muidu veel selline kala, et gaas jäi peale, suht ära ehmatas, aga käik välja ja siis varbaga nagu tõmbasin pedaali tagasi ning asi rahunes maha :o. Ja siis veel hetkel viimane küsimus, et kui keeruline on esimeste amortide vahetus, piltliku materjaliga, kuidas asi käib oleks väga hea.
Tänud ette :).
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

komput saad tellida torrero kauplusest tallinnast
100 seeria omi oli neil vist kohapeal ka.. asub pae tn.

amordi vahetuseks rooliots lahti, sarniir lahti, poolassi otsamutter lahti ja poolass rummust välja.. ülemine tugilaager lahti ja püstak käes..
edasi seletab keegi teine juba...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Algselt postitas: olaaf
amordi vahetuseks rooliots lahti, sarniir lahti, poolassi otsamutter lahti ja poolass rummust välja.. ülemine tugilaager lahti ja püstak käes..
edasi seletab keegi teine juba...
Mina ei võtaks ?arniiri poolassi ja ka pidurivoolikut või tervet suportit mis seljuhul vajalik. Amort on ju 2 poldiga käändtelje küljes. Need 2 polti lahti, rooliots ja ülevalt 3 mutrit. Siis on püstak käes. Seljuhul tuleb ainult väga täpselt jälgida mis asendis need poldid on sest nendest reguleeritakse külgkallet. Igaljuhul ei tee paha peale esisilla remonti stendist läbi käia.
Aga miks nii pikalt heietada. Siin ju terve teema http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=9980
h
hendu
Ladaklubi Liige
Postitusi: 296
Liitunud: 04 Juun 2006 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105

Postitus Postitas hendu »

Kompuuter nüüd olemas (tänud Olaafile), ajust tulevad veakoodid on 0123, 0340 ja 1570 viimase kohta pole kuskil midagi kirjas, et äkki keegi oskab öelda mida see tähendab. Siis juhtus veel selline asi täna, et maki toide läks korraks maasse ning selle tagajärjel mingi kaitse kutu, aga ei leia milline (makk ise toimib, sai katsetatud), kunagi oli mingi Panasonicu makk, mis lisati esinduses kohe ostes(see makk vahetas mingi aeg omanikku), uue maki panin samade juhtmete taha.
d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Postitus Postitas doris »

0123 - gaasi asendi anduri kõrge signaal
0340 - nukvõlli andur
1570 - puudub side immobilaiseriga

PS! kui tahad võime saata exeli failiga eestikeelsed veakoodid
Roolin nii kuis jaksan
d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Postitus Postitas doris »

Et siis eestikeelsed veakoodid kaPilt
Roolin nii kuis jaksan
Vasta