110 jõnksutab ja jõudu pole.
110 jõnksutab ja jõudu pole.
110 jõnksutab ja jõudu pole.
Tegemist siis lada 110 millel 125000 läbisõitu. Kui käima panna, siis umbes 2 minutit on kõik ok. Siis aga kaob jõud ja kui8 gaasi vajutada hakkab jõnksutama. kas asi võib olla selles, et mõni andur ei tööta või on miskit tõsisemat
Niisiis vähe uut infot.
Võtsin plastikust katte mootorilt maha ja uurisin küünlaid. Selgus, et ühes küünlapesas õli. Hiljuti Käisin Tartu Ladas õli vahetamas ja ilmselt sealsed lahedad sellid ei keeranud lihtsalt ühte küünalt korralikult kinni. sai siis ka õlifiltrit uuritud. Minu teadmist mööda vahetatakse see seoses õlivahetudega välja, kuid selle filtri välimist kulumisastet vaadates seda küll ei tehtud. Nii et inimesed olge ettevaatlikud. No vaatab kui pika küünlavõtme saab, siis saab küünla ka korralikult puhastada ja kinni keerata. vast on selles asi. Üks andur oli selle küünla looga seoses ka jummala õline
ja veel
Vastuseks ennesele küsimusele. Kui külm mootor tööle panna siis esimese paar minni on ok. Siis toimub äkitselt muutus halvemuse poole. Vabakäik on täiesti ok. Kuid kui vabakäiguga gaasi anda, siis reageerib nagu väga tuimalt. Maantepeal on nii et tasasel maal saab 100 sisse küll, kuid asi nii jõuetu, et möödasõitude peale ei maksa eriti mõelda. Samuti pole jõudu mägedest üles minna. Kui hoida gaasipedaal umbes keskel asendis, siis pole asi väga hull. Kõige rohkem kakub siis kui pedaal on põhja vajutatud.
Kui küünal õline, siis sul äkki üks silindritest ei tööta korralikult (häälest ei ole kuulda, et mootor teistmoodi töötab?). Siis ju pole jõudu kah, kui sul näiteks ainult 3 pütti töötab. Vaata ikkagi üle klapisääre tihendid, tõenäoliselt mõni neist lekib.
Kui õlifilter vana, siis muidugi peab vahetama.
Tartu Ladasse minna ei soovita (mõttetult kallis), õli vahetatakse ka igas kummitöökojas (Kummiboxis maksin ise näiteks vaid filtri eest, õlivahetus oli tasuta, sest oma õli oli ka kaasas)
Kui õlifilter vana, siis muidugi peab vahetama.
Tartu Ladasse minna ei soovita (mõttetult kallis), õli vahetatakse ka igas kummitöökojas (Kummiboxis maksin ise näiteks vaid filtri eest, õlivahetus oli tasuta, sest oma õli oli ka kaasas)
Õhulugeja läbi mis muud. Õhulugeja rikke sümptomid on järgmised. Tühikäigul ei saa mitte midagi aru, auto töötab väga ühtlaselt ja kõik on nii nagu olema peab. Kui aga sõitma hakata siis kaob jõud täielikult ära. Pöörded üle 2500 ei lähe. Summutaja paugub. Kontrollida saad seda ise, kui ühendad õhulugeja lahti ja proovid siis gaasi vajutada. Ja kui siis auto pöördesse läheb siis on vastus teada. Saksa andur maksab esinduses ca 2000 EEK, vene oma 1300. Poes maksab saksa andur 1200 EEK, vene hinda ei tea aga eks ta oluliselt odavam ole.
-
ttiit
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 622
- Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
- Asukoht: hiiumaa
- Autod: 21083 1995
- Kontakt:
Õline küünal on sellest et kui kobakäpad hoolduses õli vahetasid siis lihtsalt kallasid mööda ja see et Lada Eesti "hooldus" seisneb ainult õlivahetuses on ka juba ammu teada asi. Ise käisin seal ainult esimene aasta (garantiiaeg).
Jinxiga nõus. õhu andur võib küll olla. Teine variant on segusiibri asendi andur. Vajutad pedaali aga aju sellest aru ei saa ja bensu juurde ei anna - segu jääb lahjaks. Kui täitsa põhja vajutad siis on jälle kulumata koht ja asi muutub paremaks. Endal vahetasin selle anduri juba 60 000 km järel. On ka teistel läinud. Diagnostika kompuutreid müüakse ka Mindoras Tallinnas Pae tn 49. Väga viisakas teenindus minu arust, ainult eesti keelt nad väga ei mõista seal:) Samas on müüa ka kõiki andureid. See firma varustab ka Lada Eestit varuosadega;)
Jinxiga nõus. õhu andur võib küll olla. Teine variant on segusiibri asendi andur. Vajutad pedaali aga aju sellest aru ei saa ja bensu juurde ei anna - segu jääb lahjaks. Kui täitsa põhja vajutad siis on jälle kulumata koht ja asi muutub paremaks. Endal vahetasin selle anduri juba 60 000 km järel. On ka teistel läinud. Diagnostika kompuutreid müüakse ka Mindoras Tallinnas Pae tn 49. Väga viisakas teenindus minu arust, ainult eesti keelt nad väga ei mõista seal:) Samas on müüa ka kõiki andureid. See firma varustab ka Lada Eestit varuosadega;)
Vastuseks jinxile
Alguses tõesti vabakäigul miskit aru ei saa. kuid 1,5-2 min möödas , siis akkab nagu väge imelikult käima (muutus momentaalne). Ja sõidu ajal saab ka kolmanda ja 4 käiguga 30 pööret hea tahtmisega kätte küll. Ainult et üle 100 ei läe kuigi
saab 3000 pööret kätte ja üle 100 km/h ei lähe. Aga summuti paugub küll (kuid väga vähe)
saab 3000 pööret kätte ja üle 100 km/h ei lähe. Aga summuti paugub küll (kuid väga vähe)
-
ttiit
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 622
- Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
- Asukoht: hiiumaa
- Autod: 21083 1995
- Kontakt:
Ei tea palju ta siin maksab. 5110.7 maksab venemaal 1200 rubla s.t 600 krooni
http://www.stabb.ru/ver_4_1.html see on veel eriti odav variant
http://www.stabb.ru/ver_4_1.html see on veel eriti odav variant
Niisiis.
Kui ma venesse lähen kas küsingi kohe veadetektorit lada 110le? Kas see kõlbab ka moodsama aja 09le?
Kui võhik tahaks teada kuidas selline andur veast üldse teatab(mis kujul?. Kas ütleb kohe, et see ja see on läbi või tuleb mingi koodnumber millest tuleb ise jätkata?
Ja veel. Kuna enne oli juttu, et viga võib olla õhulugejas, siis kus see asub? kas see on kohe pärast õhufiltrit? ()sealt tulevad mingid 5-6 juhet välja küll.
Kui ma venesse lähen kas küsingi kohe veadetektorit lada 110le? Kas see kõlbab ka moodsama aja 09le?
Kui võhik tahaks teada kuidas selline andur veast üldse teatab(mis kujul?. Kas ütleb kohe, et see ja see on läbi või tuleb mingi koodnumber millest tuleb ise jätkata?
Ja veel. Kuna enne oli juttu, et viga võib olla õhulugejas, siis kus see asub? kas see on kohe pärast õhufiltrit? ()sealt tulevad mingid 5-6 juhet välja küll.
-
ttiit
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 622
- Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
- Asukoht: hiiumaa
- Autod: 21083 1995
- Kontakt:
http://www.stabb.ru/code.html
erinevate ajude veakoodid
erinevate ajude veakoodid
Katalüsaatorist
Asi selles, et viskasin hiljuti katalüsaatori vahelt üldse välja. Läks alla tavaline 09 summuti. Katalüsaatori panen tagasi ainult ülevaatude ajaks.See ei tohiks aga selliseid asju küll põhjustada.
Niisiis
Tegin nagu kästud. Kui õhulugeja tagant võtsin oli asi jummala ok. panin tagasi, siis akkas jälle jama peale. Nii, et ilmselt selles kogu asi on kah. Küsimus nüüd selles et kas niimoodi võib ka üldse sõita kui seda kuradi lugejat üldse taga pole. Või ajab see kohe midagi lõplikult puruks. jutt käib muidugi ajutisest lahendusest. Vaja teha üks 40 km ots ja siis 50. km ots mis viibki teenindusse. Või peaks ikkagi tõrkuva autoga need ära tegema. Ning veel, mis võiks õhuligeja venemaal maksta?