Vilin kõlarites
Vilin kõlarites
-
mmirko2008
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 17
- Liitunud: 16 Jaan 2010 16:10
- Asukoht: Läänemaa
- Autod: Et saata pm ja osta paar asja, ja võibolla teha ka enda ladast teema
Vilin kõlarites
Teema siis selline et kui auto töötab siis on nagu mootori pöördeid kuulda kõlarist ja kui auto ei tööta ja mass on väljas on kõik ok ja muusika töötab. Kui mass sees siis on ka selline vastik vile kõlarites.
Juhtmed makile on veetud otse aku pealt ja kõlari juhtmed jooksevad auto keskelt.
Siin teisel lehel oli samasugune teema, aga nagu õiget lahendust ei olnud. Mis teema on?
Juhtmed makile on veetud otse aku pealt ja kõlari juhtmed jooksevad auto keskelt.
Siin teisel lehel oli samasugune teema, aga nagu õiget lahendust ei olnud. Mis teema on?
-
mmaalo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
- Asukoht: Tartu / Särevere
- Autod: mälestus BA3 21063
- Kontakt:
sul on vool ja heli liiga lähestikku. Kas on kohta, kus võimendi voolukaablid kohtuvad RCA kaabliga? Ja võimendile vea vaid + aku pealt. Maandus pane kuskile pagasnikusse kruvi alla, siis kaob vilin ära. Samuti vea võimendi vool paremat auto külge pidi ning helikaablid võimalikult vasakult.
Lujaa laatua Lada
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Vahel lööb geneka laadimine raadiosse vilinana. Viga võib siis olla madalakvaliteedilises raadios.Algselt postitas: mirko2008
Teema siis selline et kui auto töötab siis on nagu mootori pöördeid kuulda kõlarist ja kui auto ei tööta ja mass on väljas on kõik ok ja muusika töötab. Kui mass sees siis on ka selline vastik vile kõlarites.
Mis aga on suurem viga - kui mass on väljas, kuidas siis saab raadio töötada. Mass lülitab kõik asjad välja. Kui nii ei ole, siis võib vooluring teiste asjade jaoks käia läbi raadio ja see tekitabki kõrvalhelisid.
Kui mõni asi on paigaldatud väljapoole masslüliti töötsooni, siis tuleb jälgida hoolega, et see oleks hoolikalt isoleeritud. Raadio küll selliste seadmete hulgas tavaliselt pole. See võiks olla näiteks signa.
C
-
mmirko2008
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 17
- Liitunud: 16 Jaan 2010 16:10
- Asukoht: Läänemaa
- Autod: Et saata pm ja osta paar asja, ja võibolla teha ka enda ladast teema
Oot kas ma nüüd olen midagi väga valesti aru saanud? Makile on veetud juhtmed otse aku pealt kas siis määrab ka midagi kui mass väljas? Massilüliti on muidu toodud sisse istme alla ja seal vahepeal on veel ampermeeter kui ampermeetri tagant juhtmed ära võtta kaob ka kogu autost vool ära, praegu on ampermeetri juhtmed lihtsalt kokku pandud, et voolu oleks.
Uurisin veidi maad ja pakuti, et viga võib olla jagaja kondekas või noh selle puudumises.
[Muudetud: 14-11-2010 mirko2008]
Uurisin veidi maad ja pakuti, et viga võib olla jagaja kondekas või noh selle puudumises.
[Muudetud: 14-11-2010 mirko2008]
Makk vigane?
Mul makil rca väljundis arvatavasti mingi kondekas vms läbi ja nii, kui genekas laadima hakkas tuli hull vilin kõlaritest, mis on läbi võimu. Vilin ei muutunud kõvemaks, ega vaiksemaks, kui hääle kõvemaks, või vaiksemaks keerata.
Ma usun, et mõeldi mürasummutus kondekat, mis geneka juures. Korras ja korralikel makkidel peaks see summutus juba makile sisse ehitatud olema.
Mul makil rca väljundis arvatavasti mingi kondekas vms läbi ja nii, kui genekas laadima hakkas tuli hull vilin kõlaritest, mis on läbi võimu. Vilin ei muutunud kõvemaks, ega vaiksemaks, kui hääle kõvemaks, või vaiksemaks keerata.
Ma usun, et mõeldi mürasummutus kondekat, mis geneka juures. Korras ja korralikel makkidel peaks see summutus juba makile sisse ehitatud olema.
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
-
mmaalo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
- Asukoht: Tartu / Särevere
- Autod: mälestus BA3 21063
- Kontakt:
ok, minu paha..
miskipärast eeldasin, et sul on võimendi ka.. see selleks..
siis võib tõesti olla eelpoolnimetatud juhtum - et kõlari juhtmed on sul tavalised nõukaaegsed - ja need on varjestamata. Kasuta korralikku kaablit või mässi veel isoleeri ümber paar tiiru.. kuigi jah, see ei pruugi aidata.
miskipärast eeldasin, et sul on võimendi ka.. see selleks..
siis võib tõesti olla eelpoolnimetatud juhtum - et kõlari juhtmed on sul tavalised nõukaaegsed - ja need on varjestamata. Kasuta korralikku kaablit või mässi veel isoleeri ümber paar tiiru.. kuigi jah, see ei pruugi aidata.
Lujaa laatua Lada
Õige varjestus vist see, kui juhtmel võrk ümber ja otsad massis?:puzzled
Kõlarijuhtmed ja toitejuhtmed ei muuda asja oluliselt, kui makk stagnaaegne. Muidugi head oleks küll , kui kõik juhtmed helitehnikal oleks varjestatud.
Mul ntx. rca ja akujuhe jooksevad koos ette, aku peaaegu vastu võimu(5cm vahe) ja kütusepump(el.) võimust 15cm kaugel. Makk on mul suht s*tt, kuid paar aastat vana ainult. Kui makk korras, siis ei tohiks talle sellised sagedusesegajad mõjuda.
Võta prooviks geneka kaitse välja. Äkki genekas lühises, või dioodid läbi. Mäletan, et isegi kontaktsüütel mõjutas kontaktide mustus helikvaliteeti vanadel kassetikatel:spin
Kõlarijuhtmed ja toitejuhtmed ei muuda asja oluliselt, kui makk stagnaaegne. Muidugi head oleks küll , kui kõik juhtmed helitehnikal oleks varjestatud.
Mul ntx. rca ja akujuhe jooksevad koos ette, aku peaaegu vastu võimu(5cm vahe) ja kütusepump(el.) võimust 15cm kaugel. Makk on mul suht s*tt, kuid paar aastat vana ainult. Kui makk korras, siis ei tohiks talle sellised sagedusesegajad mõjuda.
Võta prooviks geneka kaitse välja. Äkki genekas lühises, või dioodid läbi. Mäletan, et isegi kontaktsüütel mõjutas kontaktide mustus helikvaliteeti vanadel kassetikatel:spin
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U