Jahutuse sundventileerimise lüliti install Samarale, Lahendatud
Jahutuse sundventileerimise lüliti install Samarale, Lahendatud
- indrek56
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 68
- Liitunud: 19 Juun 2015 21:23
- Asukoht: Tartu
- Autod: Lada Samara 21083
- Kontakt:
Jahutuse sundventileerimise lüliti install Samarale, Lahendatud
Vaja oleks paigaldada, nagu palju teisedki vist teinud, Samarale lüliti radika vendi sundkäivitamiseks. Küsimused:
Kuhu see vooluahelas ja kuidas õige on ühendada? Lihtsalt plusstoide vendile peale? Mingi anduri lühistamine?
Milline lüliti paigaldada? Poleks paha kui oleks indikaatoriga, mis näitab kas vent on taga või mitte. Mis pesad on sellel pildil sigaretisüütajast paremal? Kas see on mingite lisalülitite jaoks? Kui kellegil on viisakat sobivat tükki pakkuda, olen kuuldel.
Kuhu see vooluahelas ja kuidas õige on ühendada? Lihtsalt plusstoide vendile peale? Mingi anduri lühistamine?
Milline lüliti paigaldada? Poleks paha kui oleks indikaatoriga, mis näitab kas vent on taga või mitte. Mis pesad on sellel pildil sigaretisüütajast paremal? Kas see on mingite lisalülitite jaoks? Kui kellegil on viisakat sobivat tükki pakkuda, olen kuuldel.
-
aallah
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 282
- Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 02, 013, 083
Need on elektriaknede lülitite jaoks.indrek56 kirjutas:... Mis pesad on sellel pildil sigaretisüütajast paremal? Kas see on mingite lisalülitite jaoks?
Pritsega Samaral juhib ventika tööd aju (seega anduri lühistamine jääb ära) ja aju poolt juhitavate asjade releed ja kaitsmed on kindalaeka all oleva riiuli all.
(loodeatvasti on õigele releele ring ümber tõmmatud)
Poes igasuguseid 12V lambikestega lüliteid saada.
Ma ühendaks lisalüliti ventilaatori relee külge ja indikaatorlambikese paralleelselt ventilaatoriga (siis näha ka kui aju ise vendi tööle lülitanud).
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
linnavahel mullitab, sest jahutussüsteem ei hoia survet -kui kuskil pisike leke, jookseb rõhk maha ja kohe keeb masin.
samaral ette nähtud tehasest et vent alles pmst keeva mootoriga taha lükatakse - sellest ka ökonoomsus...
manuaalne vent on mõnus asi iseenesest...
standard aju ja sisselaske kolle on sellised õnnetuse hunnikud, et nendega ei saa niikuinii võidu sõita..
vl kolle on sul ikka malmist või ikka veel see plekist kärakas??
edu!
samaral ette nähtud tehasest et vent alles pmst keeva mootoriga taha lükatakse - sellest ka ökonoomsus...
manuaalne vent on mõnus asi iseenesest...
standard aju ja sisselaske kolle on sellised õnnetuse hunnikud, et nendega ei saa niikuinii võidu sõita..
vl kolle on sul ikka malmist või ikka veel see plekist kärakas??
edu!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- indrek56
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 68
- Liitunud: 19 Juun 2015 21:23
- Asukoht: Tartu
- Autod: Lada Samara 21083
- Kontakt:
tänud vihje eest olaf. survet lekitab põhiliselt mis koht? paak, lõdvikud, mingi tasemeandur on paagil ja paagi kork ka veel.
kiiruskatsel vent jõuga järgi ei tee ilmselgelt paha tõesti.
võistlustel sellega võidu sõitmist tõesti ei ole, ainult osalemise rõõm. Sellest esialgu küll. Minu sõiduoskuste taseme juures on praegugi veel kW-e küllalt
kiiruskatsel vent jõuga järgi ei tee ilmselgelt paha tõesti.
võistlustel sellega võidu sõitmist tõesti ei ole, ainult osalemise rõõm. Sellest esialgu küll. Minu sõiduoskuste taseme juures on praegugi veel kW-e küllalt