Jahutuse sundventileerimise lüliti install Samarale, Lahendatud

Jahutuse sundventileerimise lüliti install Samarale, Lahendatud

Audio, elektrisüsteem, turva
Vasta
Kasutaja avatar
indrek56
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 19 Juun 2015 21:23
Asukoht: Tartu
Autod: Lada Samara 21083
Kontakt:

Jahutuse sundventileerimise lüliti install Samarale, Lahendatud

Postitus Postitas indrek56 »

Vaja oleks paigaldada, nagu palju teisedki vist teinud, Samarale lüliti radika vendi sundkäivitamiseks. Küsimused:
Kuhu see vooluahelas ja kuidas õige on ühendada? Lihtsalt plusstoide vendile peale? Mingi anduri lühistamine?
Milline lüliti paigaldada? Poleks paha kui oleks indikaatoriga, mis näitab kas vent on taga või mitte. Mis pesad on sellel pildil sigaretisüütajast paremal? Kas see on mingite lisalülitite jaoks? Kui kellegil on viisakat sobivat tükki pakkuda, olen kuuldel.
Pilt
a
allah
Foorumi kasutaja
Postitusi: 282
Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 02, 013, 083

Postitus Postitas allah »

 
indrek56 kirjutas:... Mis pesad on sellel pildil sigaretisüütajast paremal? Kas see on mingite lisalülitite jaoks?
Need on elektriaknede lülitite jaoks.

Pritsega Samaral juhib ventika tööd aju (seega anduri lühistamine jääb ära) ja aju poolt juhitavate asjade releed ja kaitsmed on kindalaeka all oleva riiuli all.

Pilt
(loodeatvasti on õigele releele ring ümber tõmmatud)

Poes igasuguseid 12V lambikestega lüliteid saada.
Ma ühendaks lisalüliti ventilaatori relee külge ja indikaatorlambikese paralleelselt ventilaatoriga (siis näha ka kui aju ise vendi tööle lülitanud).
Kasutaja avatar
indrek56
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 19 Juun 2015 21:23
Asukoht: Tartu
Autod: Lada Samara 21083
Kontakt:

Postitus Postitas indrek56 »

Tänud! Lüliti ja vent töötavad ning linnavahel jahutus enam mullitama ei hakka. Loodetavasti ka võistlustel.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

linnavahel mullitab, sest jahutussüsteem ei hoia survet -kui kuskil pisike leke, jookseb rõhk maha ja kohe keeb masin.
samaral ette nähtud tehasest et vent alles pmst keeva mootoriga taha lükatakse - sellest ka ökonoomsus...
manuaalne vent on mõnus asi iseenesest...

standard aju ja sisselaske kolle on sellised õnnetuse hunnikud, et nendega ei saa niikuinii võidu sõita..
vl kolle on sul ikka malmist või ikka veel see plekist kärakas??

edu!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
indrek56
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 19 Juun 2015 21:23
Asukoht: Tartu
Autod: Lada Samara 21083
Kontakt:

Postitus Postitas indrek56 »

tänud vihje eest olaf. survet lekitab põhiliselt mis koht? paak, lõdvikud, mingi tasemeandur on paagil ja paagi kork ka veel.
kiiruskatsel vent jõuga järgi ei tee ilmselgelt paha tõesti.

võistlustel sellega võidu sõitmist tõesti ei ole, ainult osalemise rõõm. Sellest esialgu küll. Minu sõiduoskuste taseme juures on praegugi veel kW-e küllalt :D
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Kui otsest leket kuskil ei tähelda võ ei leia, siis ainus mis üle jääb on koht, kuhu vedelik ise ei jõua, küll aga väljub sealt rõhk.
Sel juhul jääb võrrandisse paisupaak ja/või selle kork ning temas asuv ülerõhuklapp.
Vasta