Pull värk juhtus.

Pull värk juhtus.

Audio, elektrisüsteem, turva
Vasta
s
soomus7
Foorumi kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 07 Nov 2008 21:43
Asukoht: Kohtla-Järve
Autod: Lada 05

Pull värk juhtus.

Postitus Postitas soomus7 »

Õhtu pimeduses läksime perega suruaiale küünalt panema, ja et proual oleks tulede, autotulede valgel hõlpsam toimetada, ajasin auto kallaku peale, et tuled paremini hauaplatsi valgustaksid, paar minutit hiljem tõmbasin täistuled peale ja tuled kustusid, süüteluku poolt hakkas suitsu tulema, seiskasin mootori, suits kadus, pärast käima enam ei saanud, võtme starter vaikis, tulede lüliti nupp ei liikunud enam, lülitistekkeri klemmide lühistamisest kasu polnud, tuled ei süttinud, kõik kaitsmed, kaitsmeplokid olid terved, tulede lüliti juhtmed olid 15 sentimeetrit sulanud, kuid ainult rüüd, käima sain auto ikkagi, aku pealt + klemmist starteri tõmbereleele särtsu andes. Niisiis koju saingi, ohutuled põlesid ja hoidsin eessõitva auto sappa, kes mullegi teed valgustas. Kas kellelgi mingeid mõtteid on? Aitäh. Suur küsimus mulle ikkagi, miks kaitsmed ei reageerinud? Autoks 2105 PS: Ei töödanud veel kojamehed ja akna klaasi veepump.
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1109
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Muidu oleks pakkunud süüteluku põhja mis ära väsinud. Kuid kuna ka tulede lüliti tagant juhtmed kärsanud ja asi toimus peale täistulede lülitust, tasuks otsida lühist tuledest. Tulede lüliti juhtmete kokku ühendamisest ei ole enam kasu kui kusagil ahelas tänu lühisele midagi järgi andis. Süüteluku põhi, kaitsmeplokk. Võta skeem ette ja hakka otsima.
Kaitsmete kohta ei oska midagi kosta. Põlevad need autod lühise tõttu maha koos oma kaitsmetega vahel.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

05 elektri probleemid (ja ka 04 ja 07, milledel paigaldatud liigenditega roolisammas) saavad tihtipeale alguse juhtmetest, mis vastu roolikardaani käivad. Roolisamba kardaani koht, mis on oluliselt suurema diameetriga kui sammas ise, käib vastu juhet(juhtmeid), mis tuleb rooli juures asuvatest kangidest ja kulutab isolatsiooni maha ning hakkab sealt vähe valesti massi andma.

Ei tasu küsimata jätta, aga kas ikka kaitsmeploki sisse vaatasid? Olen piisavalt palju Ladasid näinud, milledel osade kaitsmete asemel kolme kopikaline või ka näiteks kruvikeeraja otsak olnud.. Sellistel juhtudel on hästi kui ainult isolatsioon ära sulab..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
s
soomus7
Foorumi kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 07 Nov 2008 21:43
Asukoht: Kohtla-Järve
Autod: Lada 05

Postitus Postitas soomus7 »

kaitsmed olid korras ja oiged
s
soomus7
Foorumi kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 07 Nov 2008 21:43
Asukoht: Kohtla-Järve
Autod: Lada 05

Postitus Postitas soomus7 »

Täname vihje eest, roolivarda kardaan oligi ühe juhtme läbi hõõrunud ja ilmselt kallaku peal vajuski see juhe vastu roolivarrast ja andis massi. Süüteluku kontaktgrupp oli ka üles sulanud + tulede klahvlüliti. Nüüd kõik korras.
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1109
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Võinii... Inimene õpib kogu elu. Tänan Reiner, jälle sai midagi asjalikku kõrva taha panna.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Vasta