21063, säde kadunud, ei käivitu
21063, säde kadunud, ei käivitu
- karlerik110
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 110
- Liitunud: 23 Nov 2010 23:36
- Asukoht: Abja-Paluoja
- Autod: Vaz 2106
- Qunts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 367
- Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
- Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
- Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
- Kontakt:
Tahad kingin sulle tõsise veneaegse süütepooli (oli minu autol 18 aastat ja töötas) Samas võin müüa mingi raha eest jagaja mis tehtud vähe ringi (madalamal pöördel jõudu tekkitama) ei tea kas õige sõnastus
Lisaks võin pakkuda küünlaid Juhtmeid ma ei kingi/ega müü !!! aga võid soetada tereve süüte koplekti mis oli kontakt süütena
Lisaks võin pakkuda küünlaid Juhtmeid ma ei kingi/ega müü !!! aga võid soetada tereve süüte koplekti mis oli kontakt süütena
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
-
mMatteb
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 12 Veebr 2013 23:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21063
saaksin proovida teisi süütepoole, endal viskas 12 volti süütepoolist
küünlad saan homme miinahärma 1 toodud ja süütepooli saan ka vahetada mingi teise vanakese vastu
see kondensaator lihtsalt on seal jagaja all mingi mutika taga koos teise juhtmega mis süütepooli? nii ta oli enne ja nii ma ta ka panin
proovisin muidugi vana kondensaatoriga piibust volti kätte saada viskas mingi 1-4 kaua ei käianud
uue kondekaga tegin külale ringi peale teise autoga tõmmates ja ei teinud ühtegi häält
rootori vahetasin ka jagajakaant proovisin ka teist eimidagi samas jagajakaas ei olnud uus mida proovisin
enda jagajakaan näitas ilusti 12 seestpoolt
homme vaatan proovin igast variante üritan oma algaja taibuga asja sõitma saada
Kõige lollim asi mis olla võib
see kuhu mutikas otsa läheb ja kondekas ja süütepooli juhe kohtuvad
see kruvi osa käib sisse ja välja ta ripub pmst niisama ja saab sissepoole vajutada? ehk see viga v see käib nii seal
küünlad saan homme miinahärma 1 toodud ja süütepooli saan ka vahetada mingi teise vanakese vastu
see kondensaator lihtsalt on seal jagaja all mingi mutika taga koos teise juhtmega mis süütepooli? nii ta oli enne ja nii ma ta ka panin
proovisin muidugi vana kondensaatoriga piibust volti kätte saada viskas mingi 1-4 kaua ei käianud
uue kondekaga tegin külale ringi peale teise autoga tõmmates ja ei teinud ühtegi häält
rootori vahetasin ka jagajakaant proovisin ka teist eimidagi samas jagajakaas ei olnud uus mida proovisin
enda jagajakaan näitas ilusti 12 seestpoolt
homme vaatan proovin igast variante üritan oma algaja taibuga asja sõitma saada
Kõige lollim asi mis olla võib
see kuhu mutikas otsa läheb ja kondekas ja süütepooli juhe kohtuvad
see kruvi osa käib sisse ja välja ta ripub pmst niisama ja saab sissepoole vajutada? ehk see viga v see käib nii seal
-
mMatteb
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 12 Veebr 2013 23:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21063
jagajakaanes võib olla asi ikka ja ilmselt ka jagajas ma ei tea
kuidas ma jagajakaant kontrollin ilmselt
ja jagaja süüte kontrollmiseks ma pean rootori maha võtma ja seal all need asjad peavad sädet tekitama? Ei saa väga üldse pihta asjale rootori alune tekitab ainult vaakumi tõmbamist? ja rootor ja siis kaas sädet? koos kondekaga, kas kondekas peab seal all kinni olema ja mis selle roll seal?
kuidas ma jagajakaant kontrollin ilmselt
ja jagaja süüte kontrollmiseks ma pean rootori maha võtma ja seal all need asjad peavad sädet tekitama? Ei saa väga üldse pihta asjale rootori alune tekitab ainult vaakumi tõmbamist? ja rootor ja siis kaas sädet? koos kondekaga, kas kondekas peab seal all kinni olema ja mis selle roll seal?
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Kontaktidega on ilmselt mingi häda sul. Kuna sa ühtegi pilti sealsest olukorrast pannud pole siis on väga raske mingit lahendust pakkuda.
Kontaktide küljest tulev juhe peab sinupoolt viidatud jagajal oleva mutri küljes olema seestpoolt. midagi seal loksuda ei tohi!
NB! Koolis pead kõikides füüsikatundides esimeses reas edaspidi istuma ja hoolega tähele panema.
väike videoviide ka.
https://www.youtube.com/watch?v=W94iksaQwUo
Kontaktide küljest tulev juhe peab sinupoolt viidatud jagajal oleva mutri küljes olema seestpoolt. midagi seal loksuda ei tohi!
NB! Koolis pead kõikides füüsikatundides esimeses reas edaspidi istuma ja hoolega tähele panema.
väike videoviide ka.
https://www.youtube.com/watch?v=W94iksaQwUo
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
mMatteb
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 12 Veebr 2013 23:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21063
suurepärane tänud videotutvustuse eest füüsikatunnid tõesti vahele jäänud homme pildimaterjal, praegu pime ja olud on sitad
http://fotoalbum.ee/photos/italy2013/sets/1428213
proovisin paar pilti ehk saab varem selgusele
neljandal pildil see kruvi läks üles poole jagajasse kui mutikat otsas polnud peaks olema kumbki nendest kurvidest mis pildil 5. tõusis lihtsalt üles
http://fotoalbum.ee/photos/italy2013/sets/1428213
proovisin paar pilti ehk saab varem selgusele
neljandal pildil see kruvi läks üles poole jagajasse kui mutikat otsas polnud peaks olema kumbki nendest kurvidest mis pildil 5. tõusis lihtsalt üles
- Qunts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 367
- Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
- Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
- Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
- Kontakt:
Kas mitte ei peaks neljandal pildil oleva poldi ja korpuse vahel olema isalaator (mitte isoleer). NB ei tohi ühendus vastu massi/korpust minna.Matteb kirjutas:suurepärane tänud videotutvustuse eest füüsikatunnid tõesti vahele jäänud homme pildimaterjal, praegu pime ja olud on sitad
http://fotoalbum.ee/photos/italy2013/sets/1428213
proovisin paar pilti ehk saab varem selgusele
neljandal pildil see kruvi läks üles poole jagajasse kui mutikat otsas polnud peaks olema kumbki nendest kurvidest mis pildil 5. tõusis lihtsalt üles
Teisel pildil olev juhe ei tohi kusagilt massi saada.
Kondekas peaks olema kinnitatud, et massi saaks.
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....