Ladale käigu numbri näitaja
Ladale käigu numbri näitaja
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Ladale käigu numbri näitaja
Huvitab siis selline asi, et kas 01-le olex võimalik paigaldada, sellist näidikut mis näitax armatuuril et mis käik parasjagu sees on.... Nagu wrc autodel.... Päris huvitav oleks.... või mis te arvate?
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Nii on jah võimalik...... Aga tahax ikka ilma nuppu vajutamatta, et lykkan käigu sisse ja käigu number syttib armatuuril...Algselt postitas: robi
Ikka on:
Paned displei armatuurile, ja lüliti taha.
Tegevus: paned esimese käigu sisse ja koheselt vajutad nuppu, armatuuril süttib suur number 1, siis teine käik ja kohhe nupuvajutus, tulemus 2 armatuuril.
ok nagu öeldakse: nali naljaks, ... kaljaks
oli huumorituju
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
-
lLaada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 260
- Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Nokia, Nolada.
No see on umbes sama haige teema kui, et paneme helisignaali märgulambi, rooli pöördesuuna indikaatori või edasi/tagasi liikumise märgulambid. Huvitav kas mõnel siduripedaali asendi osutiindikaatori või kolmnurkakna avanemisnurga digitaalnäidiku paigaldamise mõtet ei teki?
Muidugi võtan oma sõnad tagasi ja vabandan kui tegemist on automaatkastiga!
Muidugi võtan oma sõnad tagasi ja vabandan kui tegemist on automaatkastiga!
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Vastus Lada 6-le
Seda ma tõesti ei taha et auto hyppax, aga lihtsalt tekkis huvi asja vastu... Ja selle roostetamise kysimustes on sul tõesti õigus, aga ei tasu seda ninaalla hõõruda... Lähen lähipäevil uut põhja keevitama....Algselt postitas: Lada 6
Hea et sa veel ei taha et sinu auto suudaks hüpata ja kihutada mis siis et roostetab kiiremini kui liigub.
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Mina arvan et see on ikkagi tegelt teostatav küll .... vähe mõtisklust siis saab hakkama küll ....
nt. minu hetkeline inspiratsiooni puhang just on et sinna käigukangi katte alla panna siis 5 erinevat mingisugust lülitit .... et kui käigukang neile vastu läheb siis süttib ka vajalik tuluke armatuuris(sinna ka loomulikult koht teha nende jaoks) ning siis ongi valma .... vabakäigul siis ei põle midagi ....
see on nt minu hetkeline mõte .... aga arvan et siin tuleb paremaidki plaane kui keegi ikka mõtleb sellepeale piisavalt
nt. minu hetkeline inspiratsiooni puhang just on et sinna käigukangi katte alla panna siis 5 erinevat mingisugust lülitit .... et kui käigukang neile vastu läheb siis süttib ka vajalik tuluke armatuuris(sinna ka loomulikult koht teha nende jaoks) ning siis ongi valma .... vabakäigul siis ei põle midagi ....
see on nt minu hetkeline mõte .... aga arvan et siin tuleb paremaidki plaane kui keegi ikka mõtleb sellepeale piisavalt
-
lLaada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 260
- Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Nokia, Nolada.
Ega too asi ikka nii lihtsalt ei teostu. Kõigi nende lülitite asendite/käigupikkuste reguleerimine keerulisem toiming kui asi väärt. Ja tõenäoliselt tuleks neid seadeid täpsustada tihemini kui klappe reguleerida. Oleks siis asjal mingigi reaalne mõte peale ilusate säravate tulukeste armatuuris. Lihtsam oleks ju tõesti mingi muu näitaja (kasvõi voltmeeter või tahhomeeter) valgusdioodide peale ehitada kui just tahetakse neid tulukesi võimalikult palju.Algselt postitas: Mauks
Mina arvan et see on ikkagi tegelt teostatav küll .... vähe mõtisklust siis saab hakkama küll ....
nt. minu hetkeline inspiratsiooni puhang just on et sinna käigukangi katte alla panna siis 5 erinevat mingisugust lülitit .... et kui käigukang neile vastu läheb siis süttib ka vajalik tuluke armatuuris(sinna ka loomulikult koht teha nende jaoks) ning siis ongi valma .... vabakäigul siis ei põle midagi ....
see on nt minu hetkeline mõte .... aga arvan et siin tuleb paremaidki plaane kui keegi ikka mõtleb sellepeale piisavalt
Enamvähem kindlalt toimivana õnnestuks selline asi tõenäoliselt vaid käigukasti kaande lülitite paigaldamisel. Kuid selge mõistus esitaks sellise töö tegemisel küsimuse, et kas tõesti ei ole ajaga midagi mõistlikku peale hakata?!
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
üks võimalus oleks panna käigukastile külge pöörlev magnet ,mille järgi saab ( nagu jalgrattal ) näha pöördeid. ja siis tuleks teha väike elektroonika jublakas ,mis tunneks vastavale pöörlemis sagedusele vastava käigu .See oleks ka ühtaegu käiguvahetamise märgiks,kui sõita 2 käiguga 3 nda asemel ,siis ei unusta jalga pedaalile (eri raske jalaga inimesele) kuna selline asi ei tunneks ära pöörlemise suunda ,siis tagurpidi käiku asi ei tunnistaks ,selle lahendaks ära tagurpidi käigu tule lüliti . Ütleme ,et ma nagu ei viitsiks kyll seda numbrit vahtida ,kuid kuna ma juba arvutit autosse kavandan ,siis võiks olla ka mingi proge ,millele saaks auto nifi kätte sööta ja siis ekraanilt vaadata igast hetkel toimuvaid protsesse ja statistikat sõidu kohta.(Näiteks mootori erinevete kohtade temperatuur ,pidurite temperatuur ja ühtlus ,siis igast muud asjad ,keskmine kiirus , mootori pöörded , ratta pöörlrmise kiirus , järele jäänud km arv ,kuni bents otsa saab ja mida kõike veel) Asi võib tunduda utoopiana,mida ta ka natuke on ,kuid üks teab üht teine teist ja nii ta kokku tulebki.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Laadaga ühel nõul selle mõttetuse küsimuses.
Kui aga keegi ikka tõesti tahab seda teha siis on kõige lihtsam ja kindlam moodus kasutada selleks käigukahvlite liigutamise vardaid. Sinna tuleb teha väikesed sälgud ja lülitid peale. Põhimõtteliselt sama mis tagurpidikäigu tule lüliti. Väga töökindel ja alati täpne (muidugi oleneb teostusest). Ei vaja mingit järelreguleerimist. Saab ka käigukasti sisese massiklemmide süsteemiga hakkama. Kel vähegi huvi uurigu mootorratta neutraali tule lüliti ehitust.
Kui aga keegi ikka tõesti tahab seda teha siis on kõige lihtsam ja kindlam moodus kasutada selleks käigukahvlite liigutamise vardaid. Sinna tuleb teha väikesed sälgud ja lülitid peale. Põhimõtteliselt sama mis tagurpidikäigu tule lüliti. Väga töökindel ja alati täpne (muidugi oleneb teostusest). Ei vaja mingit järelreguleerimist. Saab ka käigukasti sisese massiklemmide süsteemiga hakkama. Kel vähegi huvi uurigu mootorratta neutraali tule lüliti ehitust.
C