Voolutarbijate mõju süütele

Voolutarbijate mõju süütele

Audio, elektrisüsteem, turva
Vasta
p
parmhot
Foorumi kasutaja
Postitusi: 83
Liitunud: 11 Sept 2003 15:26
Asukoht: Tallinn
Autod: Fiat

Voolutarbijate mõju süütele

Postitus Postitas parmhot »

Probleem siis selline, et kui tühikäigul lülitub jahutusventilaator, siis pöörded langevad nii paarsada ühikut.
Kas siis tõesti on ventilaatori voolutarbimine nii suur, et pinge langeb ja süüde jääb lahjaks?
Kas transistorsüüde või kontaktivaba süüde on voolukõikumise suhtes vähemtundlikud?
Cinquecento
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Mitte voolu tarbimine ei lahjenda sädet ja põõrded kukuvad vaid genekas peab rohkem voolu tootma. See teatavasti nõuab jõudu, mis tuleb mootorilt. Sellest ka põõrete langus. Sama effekt ka täistulede tõmbamisel.
Mehhaaniline ventikas võtab samapalju energiat tühikäigul aga siis koormus konstantne. See kompenseeritakse tühikäigu kruviga.
See küsimus näitab selgelt kuipalju mehhaanilise ventikaga pidevalt energiat kaotsi läheb.
C
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

03 elektriline vent võtab 7A voolu seega ca 80W
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Esialgne postitaja olaaf
03 elektriline vent võtab 7A voolu seega ca 80W
Ventika peal kirjas 12/110. Seega 110watti.
C
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

siis ju veel parem :D

endal võtab vent küll keskmiselt 7A voolu, ning 7x~13,6=~95W
eks ta sisselülitumise hetkel sinna 10A kanti jääb
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta