Ökonomeeter ja bensukuluandur.

Ökonomeeter ja bensukuluandur.

Audio, elektrisüsteem, turva
Vasta
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Ökonomeeter ja bensukuluandur.

Postitus Postitas Valdz »

Tekkis plaan mingi ökonomeeter endal peale aretada.

Aga kuidas see töötab?
Kas mitte 07 export variandil seda originaalis polnud?
Kas sissepritsega autol saadakse bensukulu mingi anduriga (olen kuulnud et mõõdab õhu tarbimist) või sissepritse juhtimisest?

Esialgu aitab.:D
u
ussloom
Suletud kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas ussloom »

vene ökomeeter põhineb sisselaskekollektori vaakumi mõõtmisele

aretamiseks oli vaja ainult yks kummitoruke jagaja juurest kella juurde vedada

edu
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ega keegi ei tea kust seda vaakummeetrit saada? olen küsinud mitmetest poodidest. vastus negatiivne :(
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
2
2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2107 »

Lammarist 07 või 08 armatuurist äkki.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

oled sa näinud mõnes lammaris eksport 04/07-t
usun, et mitte.
peab minma lada keskusse pärima. palju see junn ikka maksab. :lol
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Biltema katalogis on kindlasti
Jupid Venemaalt!
2
2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2107 »

Misjaoks ta eksport peab olema?Mingi 1987 alates on ju 07-l teine armatuur ilma õlimanomeetrita ja ECON seieriga.Minu omal on ka ja pole mingit eksporti.
m
Mike
Foorumi kasutaja
Postitusi: 81
Liitunud: 28 Apr 2002 11:13
Asukoht: Tallinn
Autod: Subaru Forester 116kW
Kontakt:

Postitus Postitas Mike »

Mul 01 on samuti 07 sisu koos õkonomeetriga. Pikka otsa hea lasta. Hoiad 5 käiguga ökonomeetri rohelise ala keskel või tiba üle siis saad 120 uhada ja kütuse kulu 7-8 l/100km.
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 847
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Vabandan, et teemat risustan, aga Mike mis ülekanne sul on? Kas kopika originaal või mõni kiirem?
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Pakun 100kr.eest 2141 näidikuteplokki,seal nii tahhokas kui ka ökonomaiser küljes.
07-l alates 87 jah on õlimanomeeter ökonomaiseriga asendatud,kuid õlimanomeeter on iga kell olulisem riistapuu.Ökonomaiser näitab vaid seda kui kõvasti gaasipedaalile hetkel vajutad ja seda tunned ka oma jalaga.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Esialgne postitaja UssLoom
vene ökomeeter põhineb sisselaskekollektori vaakumi mõõtmisele

aretamiseks oli vaja ainult yks kummitoruke jagaja juurest kella juurde vedada

edu

ma ei tea milles on viga, kuid ei tõmba hetkel paralleele...kui ökonomaiser mõõdab sisselaskekollektori vaakumit, siis mis rolli mängib jagaja...seda mille tulemusena see näidik töötab tean ma isegi, kuid hetkel lihtsalt asi arusaamatu...:puzzled
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Esialgne postitaja PuZuP
Esialgne postitaja UssLoom
vene ökomeeter põhineb sisselaskekollektori vaakumi mõõtmisele

aretamiseks oli vaja ainult yks kummitoruke jagaja juurest kella juurde vedada

edu

ma ei tea milles on viga, kuid ei tõmba hetkel paralleele...kui ökonomaiser mõõdab sisselaskekollektori vaakumit, siis mis rolli mängib jagaja...seda mille tulemusena see näidik töötab tean ma isegi, kuid hetkel lihtsalt asi arusaamatu...:puzzled
üldjuhul pannakse see nn kummitoru ikka sisselaske kollektori külge. seal selleks spetsiaalne torijupp (mitte kõigil kollektoritel)
mis rolli mängib jagaja
jagaja ikka katkestab ja jagab:puzzled:puzzled mis sulle selgusetuks jääb.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
Mike
Foorumi kasutaja
Postitusi: 81
Liitunud: 28 Apr 2002 11:13
Asukoht: Tallinn
Autod: Subaru Forester 116kW
Kontakt:

Postitus Postitas Mike »

Esialgne postitaja PuZuP
Esialgne postitaja UssLoom
vene ökomeeter põhineb sisselaskekollektori vaakumi mõõtmisele

aretamiseks oli vaja ainult yks kummitoruke jagaja juurest kella juurde vedada

edu

ma ei tea milles on viga, kuid ei tõmba hetkel paralleele...kui ökonomaiser mõõdab sisselaskekollektori vaakumit, siis mis rolli mängib jagaja...seda mille tulemusena see näidik töötab tean ma isegi, kuid hetkel lihtsalt asi arusaamatu...:puzzled
Värk selline, et jagaja eelsüütenurka koormusest tingituna reguleeritakse hõrendusega allpool drosselklappi ja seda sama vaakumit kasutatakse ka ökonomeetri timmimiseks. Kui sul on aint tsentrifugaal korrektsiooniga jagaja, siis on see sinu mure. Mida rohkem on drosselklapp lahti seda suurem koormus ja seda varasem süüde.
Vasta