Erinevad jagajad
Erinevad jagajad
Erinevad jagajad
Keegi võiks rääkida jagajatest veits, nimelt vahetasin endal auto jagaja ära, kuna arvasin et selle viga et tööle ei saa, panin teistsuguse jagaja peale sellele käib mingi voolik otsa, kas see on tingimata vajalik või mitte ja kuhu sellisel juhul kui on vajalik see voolik minema peab? Kurat mõistus enam ei võta mis viga võib olla, säde on olemas, bensu saab ka kätte aga käima ei lähe. Viin järgminenädal ühe õli kätte las see nokkab süüted ja värgid paika.Toon asja illustreerimiseks pildi ka ära:
Võll oli täpselt sama pikk. Ja Laxu autol oli ka samasugune jagaja peal mootor on tal ka 1.2 eks ma pean siis käima tema auto pealt uurima kuhu see voolik tal jooksis.Esialgne postitaja jeejee
see jagaja on vaakumiga ja peaks kuuluma 06-le. 01 ja 06 jagajad on ka erineva võlli pikkusega. huvitav, kuidas sa selle üldse sinna peale said:puzzled
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
enne "õli" [:lol] kätte viimist vaata kondekas üle (loe: vaheta) endal oli sama pull ja lõpuks kui juba kõik oli vahetatud ja meeleheide suur, sai see pisike junn ka vahetatud - tulemus auto käis nagu ämma viiul..
muide süüdet paika panna pole raske..
ühendad kontakti väljundi (see klemm kust juhe läheb jagajast süütepooli) ja massi vahele kontroll-lambi.
Seejärel keerad esimese silindri ülemisse surnud seisu.. mootoriplokil keskmine märk peab rihmarattal oleva auguga kattuma.
Kui märk paigas hakkad jagajat jalal keerama kuni lamp põleb või siis ära kustub.. pead panema täpselt süttimise hetke.. siis jagaja kinni poldist ja starterit ning loodetavasti kuuled "vrumm vrumm"
muide süüdet paika panna pole raske..
ühendad kontakti väljundi (see klemm kust juhe läheb jagajast süütepooli) ja massi vahele kontroll-lambi.
Seejärel keerad esimese silindri ülemisse surnud seisu.. mootoriplokil keskmine märk peab rihmarattal oleva auguga kattuma.
Kui märk paigas hakkad jagajat jalal keerama kuni lamp põleb või siis ära kustub.. pead panema täpselt süttimise hetke.. siis jagaja kinni poldist ja starterit ning loodetavasti kuuled "vrumm vrumm"
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
sserbin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 194
- Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
- Asukoht: haapsalu
- Autod: krossi 01
mul oli kah see laager läbi aga vahetamise kohta ei oska nõu andaEsialgne postitaja jeejee
ei viitsinud uut teemat aretada, seega kirjutan siin.
jagajal võllil lõtk sees, olen kuulnud, et seal mingi puks sees, mida saab vahetada????? kas vastab tõele:puzzled
ja kui on siis kui raske vahetamine on???
seal see on laager ja ma nägin seda poes müügil 125 krontsa aga käisin korra kadakal ja sain täitsa tutika jagaja 200
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
[quote]Esialgne postitaja Critical
Keegi võiks rääkida jagajatest veits, nimelt vahetasin endal auto jagaja ära, kuna arvasin et selle viga et tööle ei saa, panin teistsuguse jagaja peale sellele käib mingi voolik otsa, kas see on tingimata vajalik või mitte ja kuhu sellisel juhul kui on vajalik see voolik minema peab? ----------------------------------------------.................................................................................................................................... Vaakummembraaniga jagaja ilma voolikuta on nagu vana ilma membraanita jagaja. Voolik tuleb ühendada, nagu juba mainitud, vaakumvõimendi kõrvale kollektorisse. Kontrolli kas sa ikka panid jagaja õigesse nuuti. Ka see õpetus oli juba kuskil. Kui märgid enam vähem paigas, siis võiks keegi jagajat käivitamise ajal keerata siia--sinna. Korra peaks ikke säde täppi minema.(kontrolli kas säde üldse olemas on) Vabas olekus peaks sädeme pikkus olema VÄHEMALT 5mm. Küünla vahel (0,7mm) vabas õhus olev säde ei pea veel autot käima panema.(surve all sädemel palju raskem elada )
Keegi võiks rääkida jagajatest veits, nimelt vahetasin endal auto jagaja ära, kuna arvasin et selle viga et tööle ei saa, panin teistsuguse jagaja peale sellele käib mingi voolik otsa, kas see on tingimata vajalik või mitte ja kuhu sellisel juhul kui on vajalik see voolik minema peab? ----------------------------------------------.................................................................................................................................... Vaakummembraaniga jagaja ilma voolikuta on nagu vana ilma membraanita jagaja. Voolik tuleb ühendada, nagu juba mainitud, vaakumvõimendi kõrvale kollektorisse. Kontrolli kas sa ikka panid jagaja õigesse nuuti. Ka see õpetus oli juba kuskil. Kui märgid enam vähem paigas, siis võiks keegi jagajat käivitamise ajal keerata siia--sinna. Korra peaks ikke säde täppi minema.(kontrolli kas säde üldse olemas on) Vabas olekus peaks sädeme pikkus olema VÄHEMALT 5mm. Küünla vahel (0,7mm) vabas õhus olev säde ei pea veel autot käima panema.(surve all sädemel palju raskem elada )
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
NB Gaasi põhja vajutades vaakum kõige väiksem--- mootoriga pidurdades kõige suuremEsialgne postitaja 2107
Auto peab ilma selle voolikuta ka käima.Muidu voolik läheb sisselaske kollektorisse ja kui vaakum kõvem (annad gaasi), siis vaakumregulaator pöörab kontaktiplaati ja süüde läheb varajasemaks mõne kraadi jagu.
C
Aga oskab keegi mulle lahti seletada sellise asja... tegin kõik nii nagu ikka olen teinud, nuki märk paika, vända märk paika, lambiga süüde paika, ning..... käivitamisel no vaikus. Ainult väga üksikud paugud summutis ja karbussi tagasi löögid. Tõstan juhtmed 180 kraadi ringi jagajal. et järjekord tuleks nagu 4-2-1-3....ja töötab. Milles point??? Samas tean autot mis läks käima mõlemat pidi. kas siis 1-3-4-2 või 4-2-1-3 aga töötas paremini ikka siis kui oli 1-3-4-2 (õige)Seejärel keerad esimese silindri ülemisse surnud seisu.. mootoriplokil keskmine märk peab rihmarattal oleva auguga kattuma....