Konstruktor - elektronsüüde.
Konstruktor - elektronsüüde.
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Konstruktor - elektronsüüde.
Kuidas niisugust asja paigaldatakse, mis juurde vaja?
http://www.oomipood.ee/index.php?t=k_ki&i=961042
http://www.oomipood.ee/index.php?t=k_ki&i=961042
bull*it, sama asja pakutakse ka tevalos, uurisin seda põgusalt, selgus et see yhendatakse tavaliste kontaktide taha
asi võimendab natuke, ning sellega piirdubki
palju edevam on panna siglale vene päritolu halli anduriga kontaktivaba syyde, spec jupid on täiesti kättesaadavad ning suht taskukohased
kontaktivaba syytega oli säde igatahes yle sentimeetri pikk, nii et rokib madlate pööretega
ning ei ole muret et kontaktide vahe on liiga suur või et kontaktid on mustaks lääinud jne
minu tagasihoidlik arvamus
asi võimendab natuke, ning sellega piirdubki
palju edevam on panna siglale vene päritolu halli anduriga kontaktivaba syyde, spec jupid on täiesti kättesaadavad ning suht taskukohased
kontaktivaba syytega oli säde igatahes yle sentimeetri pikk, nii et rokib madlate pööretega
ning ei ole muret et kontaktide vahe on liiga suur või et kontaktid on mustaks lääinud jne
minu tagasihoidlik arvamus
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Tahaks küsida mis vahe on kontaktivabal süütel ja elektronsüütel?
Kas need Halli andurid on need samad mis siin müüakse?
http://www.oomipood.ee/index.php?a_k=KO ... _m=k&i=963
TO EERO:
Kui palju see maksab kokku umbes?
Mis paremaks läks?
Kas need Halli andurid on need samad mis siin müüakse?
http://www.oomipood.ee/index.php?a_k=KO ... _m=k&i=963
TO EERO:
Kui palju see maksab kokku umbes?
Mis paremaks läks?
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
asjal mõte igal juhul.. kas siis halli anduriga või tavaliste kontaktidega
Elektronsüüte peamine effekt ikkagi selles, et kontaktide/või selle nn "halli värvi" magnetanduriga tüüritakse transistorit (kommutaator) mis omakorda tüürib süütepooli. Mõte selles, et transistori(kommutaatori) tüürvool on palju väiksem kui süütepooli tüürvool, mis ulatub mõne amprini..see omakorda tähendab, et kontaktide eluiga pikeneb tugevasti tulenevalt sellest, et transistori tüürvool mikro amprites pealegi sulgub-avaneb ta palju kiiremini ja stabiilsemalt kui kontaktid mis tähendab puhtaid impulsi fronte [:D]. Sellest tulenevalt töötab ka mootori süütesüsteem kõrgematel pööretel stabiilselt (7000+)
PS! Selle halli anduri sees on ka põhimõtteliselt "kontaktid" kuid ilma galvaanilise ühenduseta st impulsid saadakse magnetinduktsiooni teel . Pealegi on see "08 kommutaatori" skeem põhimõttelt ühtiv selle sama vellemani poolt pakutud skeemiga.
vaielge nüüd vastu
PPS! To Valdz - põhimõtteliselt paned selle ploki sisendisse katkesti kontaktid ja väljundisse süütepooli.
See näitab sinu elektri/autoalaseid teadmisi..... asi võimendab natuke, ning sellega piirdubki ...
Elektronsüüte peamine effekt ikkagi selles, et kontaktide/või selle nn "halli värvi" magnetanduriga tüüritakse transistorit (kommutaator) mis omakorda tüürib süütepooli. Mõte selles, et transistori(kommutaatori) tüürvool on palju väiksem kui süütepooli tüürvool, mis ulatub mõne amprini..see omakorda tähendab, et kontaktide eluiga pikeneb tugevasti tulenevalt sellest, et transistori tüürvool mikro amprites pealegi sulgub-avaneb ta palju kiiremini ja stabiilsemalt kui kontaktid mis tähendab puhtaid impulsi fronte [:D]. Sellest tulenevalt töötab ka mootori süütesüsteem kõrgematel pööretel stabiilselt (7000+)
PS! Selle halli anduri sees on ka põhimõtteliselt "kontaktid" kuid ilma galvaanilise ühenduseta st impulsid saadakse magnetinduktsiooni teel . Pealegi on see "08 kommutaatori" skeem põhimõttelt ühtiv selle sama vellemani poolt pakutud skeemiga.
vaielge nüüd vastu
PPS! To Valdz - põhimõtteliselt paned selle ploki sisendisse katkesti kontaktid ja väljundisse süütepooli.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
peab omale tuhka pähe raputama,
olaafi jutt õige
mõlemate systeemid on selgelt paremad kui tavaline sigla syyde
mina lähtusin sellest et hõbekontaktid võrreldes 'hallide anduritega' ei ole nii töö ja lollikindlad
sisuliselt kui ma ytlesin et asi võimendab siis ma ei öelnud midagi valesti, kuna seda ta ju teebki, väikesed voolud sisendis suured väljundis
vellemanni komplekti kahjux räägib kobakas radiaator,
eraldi argument võix olla näitex syyte reguleerimise võimalus.. aga see mulle silma ei hakanud
samas vene hall-kommutaator-süsteem on täiesti saadaval ning töökindel
'tahhomeetrifännidele'(no offence) selline info, et 7 klemmiga kommutaatoril pidi 7-s klemm olema tahhoka jaox, inf pärineb gonsiorikandi yhest keldripoemyyja suust
olaafi jutt õige
mõlemate systeemid on selgelt paremad kui tavaline sigla syyde
mina lähtusin sellest et hõbekontaktid võrreldes 'hallide anduritega' ei ole nii töö ja lollikindlad
sisuliselt kui ma ytlesin et asi võimendab siis ma ei öelnud midagi valesti, kuna seda ta ju teebki, väikesed voolud sisendis suured väljundis
vellemanni komplekti kahjux räägib kobakas radiaator,
eraldi argument võix olla näitex syyte reguleerimise võimalus.. aga see mulle silma ei hakanud
samas vene hall-kommutaator-süsteem on täiesti saadaval ning töökindel
'tahhomeetrifännidele'(no offence) selline info, et 7 klemmiga kommutaatoril pidi 7-s klemm olema tahhoka jaox, inf pärineb gonsiorikandi yhest keldripoemyyja suust
tuhk tuhax ja radikas radikax,
lihtsalt asi selles et venelaste värk on juba omaette karbis olemas, ning mitte mingisugust radikat tal vaja ei ole
praktilisuse poolest on vene kommutaator blokid piisavalt head
ja on olemas sellised siis nö kommutaatorid kus on juurde ehitatud süüte momendi muutmise võimalus väikeses piirkonnas, mis on abix kui ikka täis paueri peale timmida, ex ole ju parim variant syyte paika panemisex mõõduka koormusega sõites syyde paika keerata, vastavalt hetkel kasutatavale bensiinile jne
jah enamus sigladel käib syyte regull jagaja keermisega, aga mix peab vaeva nägema kui on olemas variandid, mis elu kergemax teevad?
lihtsalt asi selles et venelaste värk on juba omaette karbis olemas, ning mitte mingisugust radikat tal vaja ei ole
praktilisuse poolest on vene kommutaator blokid piisavalt head
ja on olemas sellised siis nö kommutaatorid kus on juurde ehitatud süüte momendi muutmise võimalus väikeses piirkonnas, mis on abix kui ikka täis paueri peale timmida, ex ole ju parim variant syyte paika panemisex mõõduka koormusega sõites syyde paika keerata, vastavalt hetkel kasutatavale bensiinile jne
jah enamus sigladel käib syyte regull jagaja keermisega, aga mix peab vaeva nägema kui on olemas variandid, mis elu kergemax teevad?
-
mMike
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 81
- Liitunud: 28 Apr 2002 11:13
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Subaru Forester 116kW
- Kontakt:
See kommutator ja halli andur on tore asi küll.Põhipoint asjajuures see, et küünla säde vahe saab ajada 1.1 mm peale. Ise kasutan 08 süütejuhtmeid. Mitte neid silikooni junne vaid vase tükke. Sihuke vedru moodi vasktraat sees. On ka müüa nii öelda koaksiaal kaablist juhtmeid 50 EEKU komplekt kuid ilgelt sitad. Minu siksal on üle kahe aasta old elektroone süüde. Parmiad kommukad on volksvageni omad kestavad paremini. Lihtsalt on need mulle romulast näppu jäänud. Süütepool on 08 oma kuid tahax midagi paremat. Siit ka küsimus, kas keegi teab mitu amprit on Sierra süütepooli sekundaarpinge. Ahja mis veel säde vahesse puutub, siis suurem kaarleek potis võimaldab lahjemat segu. Tähtis on ka sekundaarpinge kestvus et kogu stuff potis ära põlex. Sain proovida ka ühte imeliku kommutaatori, millele oli detoka anduri input. See oli selline loom, et sättis süüdet võimalikult varajaseks kuid ei last detokal tekkida. Pärisvinge värk oli kuid oli kasutatud jupp ja sain sõita pool aastata ming kustus ära. Enam sellist uut ei ole leidnud. Võimalikult varajane süüde on kokkuhoid bensupaagis, mootor oli tunduvalt erksam. Kui lihtsalt süüdet varajaseks keerata on käivitus halb kuid see kommukas kruttis siis süüdet hilisemaks. Vot sellised on minu kogemused kommukatega. Kuid parim lahendus on ikkagi täis digitaalne süütesüsteem, kus ei toimu mingit mehaanilist reguleerimist, mis teatvasti on tunduvalt suurema inertsiga, lõtkud jne...
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Ungarlaste ladaklubi lehel oli ka juttu mingist jagajavabast süütesüsteemist, mille tööpõhimõte oli ka, et sättida iga pöördevahemiku juures süüde võimalikult varaseks, samas püüdes detonatsiooni vältida. Katsetajad kiitsid taevani igatahes. Samas nagu aru sain, pidi küllalt defitsiitne kraam olema. Süsteem ise on vene päritolu ja ka üllatavalt töökindel, vähemalt proovijatel polnud muresid esinenud.
Kes viitsib, mingu otsigu www.celtia.hu/ladaklub on teine ka inglise keeles täiesti olemas seal
Kes viitsib, mingu otsigu www.celtia.hu/ladaklub on teine ka inglise keeles täiesti olemas seal
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?