1. leht 1-st

2103 kellad

Postitatud: 20 Veebr 2020 15:26
Postitas Marko87
Ei osanud kuskile mujale postitada, mure järgmine, kuidas saada lahti niiskusest armatuuris olevatest kelladest? Spidomeeter, tahhokas jne. Täna autot soojaks ajades viskas eriti uduseks kellad. Eelmine aasta oli sama mure

Re: 2103 kellad

Postitatud: 20 Veebr 2020 21:55
Postitas Edel
Marko87 kirjutas:Ei osanud kuskile mujale postitada, mure järgmine, kuidas saada lahti niiskusest armatuuris olevatest kelladest? Spidomeeter, tahhokas jne. Täna autot soojaks ajades viskas eriti uduseks kellad. Eelmine aasta oli sama mure
Kui pikemalt väljas seisnud, siis sõites alguses ongi niiskus kellade sees klaasi taga. Minul näiteks kaob see juba esimesel päeval, kui mingiaeg sõidetud.

Re: 2103 kellad

Postitatud: 21 Veebr 2020 11:24
Postitas nymmik
Sama siin, esimesed 2 päeva läksid uduseks aga kui salong soojaks kütta, siis nüüd enam ei ole seda muret.
Huvitav on et 03 06 tõmbavad kelladesse niiskuse, mul olnud 01 02 011 seda muret ei olnud.

Re: 2103 kellad

Postitatud: 21 Veebr 2020 18:45
Postitas Marko87
Äkki panna mingi lisapuhur päevaks autosse ja aknad natuke irvakile. Või võtaks üldse maha näidikud ja tooks tuppa radikale mõneks päevaks.

Re: 2103 kellad

Postitatud: 21 Veebr 2020 19:48
Postitas logman
Niiskus tuleb neisse varem või hiljem uuesti tagasi. Ehituslik eripära ja kasutatud materjalid annavad temperatuuri kõikumiste tõttu soodsad võimalused kondentsi tekkeks. Ehk siis liiga palju metalli pluss soojenevad poolid-mähised. Hermeetiliseks muuta vägagi võimatu.
Jätkuvalt soovitan autos kasutada niiskuse eemaldit. On küll väike investeering, aga positiivne mõju suur.