Elektronsüüde ja 03 tahhomeeter

Elektronsüüde ja 03 tahhomeeter

Audio, elektrisüsteem, turva
kollanejänku
Foorumi kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 04 Mär 2018 18:11
Autod: VAZ 2103

Elektronsüüde ja 03 tahhomeeter

#1

Postitus Postitas kollanejänku » 27 Jaan 2019 21:59

Tere! Panin 2103-le peale elektronsüüte, ja nüüd tahhomeeter ei tööta. Alla 2000 pöörde ei taha näidata ja üle selle valetab. Lugesin, et peaks süütepoolile ja tahhomeetrile vahele panema kondensaatori, aga mis kondensaatorit vahele panna, voldid ja mkf?
Ette tänades,
kollanejänku


wolf
Foorumi kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 03 Veebr 2017 22:23
Asukoht: Hüüru
Autod: 01/013/2x07

Re: Elektronsüüde ja 03 tahhomeeter

#2

Postitus Postitas wolf » 27 Jaan 2019 23:42

Võta kontaktidega jagaja küljest kondekas kui see on korras siis see sobibki või saad sellelt parameetrid.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

Re: Elektronsüüde ja 03 tahhomeeter

#3

Postitus Postitas olaaf » 28 Jaan 2019 10:27

0,25mF 100V
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

kollanejänku
Foorumi kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 04 Mär 2018 18:11
Autod: VAZ 2103

Re: Elektronsüüde ja 03 tahhomeeter

#4

Postitus Postitas kollanejänku » 28 Jaan 2019 23:57

Tänud vastajatele, tahhomeeter töötab taas! ;)

Jass
Foorumi kasutaja
Postitusi: 125
Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
Asukoht: Harjumaa, Tallinn
Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2

Re: Elektronsüüde ja 03 tahhomeeter

#5

Postitus Postitas Jass » 30 Jaan 2019 11:57

Klassikalise süüte korral on süüteimpulsside amplituud sõltuvalt süütepoolist 250V-300V ja elektronsüütel 400V ja rohkem.

В контактных (классических) системах зажигания исчезающее магнитное поле пересекает не только витки вторичной, но и первичной обмотки, вследствие чего в ней возникает ток самоиндукции напряжением около 250—300 вольт.
Если говорить про автомобили ВАЗ классической серии, то у них емкость этого конденсатора колеблется в диапазоне 0,2..0,25 мкФ.

Saladuskatte all võin öelda, et vanasti kasutati Ladadel kondekaid, mille tööpinge oli 400V :)

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

Re: Elektronsüüde ja 03 tahhomeeter

#6

Postitus Postitas olaaf » 08 Veebr 2019 11:50

võib 400V kondeka ka vahele pista, samas pole mul 100V kondekal aastate jooksul läbilööki tekkinud.
kondekas on ju jadamisi tahomeetri sisendiga..
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Jass
Foorumi kasutaja
Postitusi: 125
Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
Asukoht: Harjumaa, Tallinn
Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2

Re: Elektronsüüde ja 03 tahhomeeter

#7

Postitus Postitas Jass » 23 Veebr 2019 21:41

Vene kondekatel on suur varu pinge osas. Ma kasutasin oma Lada-2108-le Lada-2103 tahhomeetri ühendamisel järjestikust RC ahelat. Tahhomeetri pistsin nikeldatud õlifiltri korpusesse armatuuri vasakule poole.
Siin veel üks kondekata variant:

https://www.drive2.ru/l/1910379/


Mine “Elektrisüsteem, audio (MUU)”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist