Pagasiluugi avamine salongist

Pagasiluugi avamine salongist

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 563
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Pagasiluugi avamine salongist

#1

Postitus Postitas Tony_2106 » 20 Sept 2015 23:51

Tere, Foorumlased!

Huvitav, kas keegi on sellist modifikatsiooni oma Ladale teinud? Plaanis kaotada pagasilukk luugilt ja viia luugi avamine trossiga salongi, nagu on osadel lääne autodel.


Tervitades,
Tony_2106

Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1034
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

#2

Postitus Postitas ToM » 21 Sept 2015 23:45

Avamine oleks kaval teha elektriliselt, kas mingi keskluku mootori või solenoidiga.
m'kay

Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 728
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

#3

Postitus Postitas Viin » 22 Sept 2015 22:05

ToM-i pakutud variandi eeliseks on veel see, et lukku saab avama panna ka puldiga.

Ise üritasin ka algul Lada lukku trossiga tööle panna, kuid töökindlat lahendust sellest ei tulnud. Lõpuks ehitasin ümber keskluku mootorile. See süsteem on töötanud probleemideta juba viis aastat.

Pilt
Pilt

Piltidelt puudu veel vedru, mis mootori peale luugi avanemist tagasi tõmbab. Mootoriks on 95a Opel Astra kütusepaagi luugi elektriline lukk. Süsteem idee on selles, et salongist (või puldist) nupu vajutamisel lükkab varras luku lahti.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 563
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

#4

Postitus Postitas Tony_2106 » 22 Sept 2015 22:47

Piltidel on 2 lülitit 1 on pagasiluuk ning teine kütuseluuk. Sellisel juhul oleks see vinge varjant. Arvan, et see sobiks mulle ideaalselt. Siis saaks võlemad luugid (pagas ja kütus), avada salongist või kesklukuga, kuid siis pean ka leidma keskluku süsteemi 2106-le. Kui sellega edasi minna, siis ka signalisatsiooni, mis töötab kesklukuga.

Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 728
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

#5

Postitus Postitas Viin » 11 Nov 2015 13:36

 
Tony_2106 kirjutas:Piltidel on 2 lülitit 1 on pagasiluuk ning teine kütuseluuk. Sellisel juhul oleks see vinge varjant. Arvan, et see sobiks mulle ideaalselt. Siis saaks võlemad luugid (pagas ja kütus), avada salongist või kesklukuga, kuid siis pean ka leidma keskluku süsteemi 2106-le. Kui sellega edasi minna, siis ka signalisatsiooni, mis töötab kesklukuga.


Kuna doonorsõidukiks oli Mazda 626, millel oli ka kütuseluugi pagasiluugi avamine ühe kangidesüsteemina ei hakanud seda kangi eemaldama.
Mazda 626 avab luuke trossiga ja seega sai kangide külge ühendatud klemmid, mis ühendasid vooluahela pagasiluugi avamise mootoril. Selline süsteem ei olnud lüliti mõistes töökindel ja peagi ühendasin juhtmeid käsitsi kui soovisin pagasnikut avada. Täna on armatuuri paigaldatud selleks otstarbeks mugavasse kohta lüliti.


Mine “Kere ja salong”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist