Salongi sattunud õli

Salongi sattunud õli

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
Vasta
p
privileeg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 18 Okt 2014 15:37
Asukoht: Lääne-Virumaa
Autod: Vaz 2103

Salongi sattunud õli

Postitus Postitas privileeg »

Tervist.

Tekkis huvi oma Lada 2103'l (1974) ära vahetada põrandavaip ning muu vananenud "mööbel".
Teadsin juba enne, et põrand on roostes, kuid et nii hullult poleks osanud arvata. Lisaks on kõrvalistuja vaiba all kahtlaselt palju õli, kõik on nagu läbi ligunenud. Soetasin auto eelmine talv ning sellega seoses pole jõudnud veel midagi korralikult korda teha.
Oskate ehk võhikule öelda, millest see tingitud on, ning kuidas peaks edasi tegutsema, et seda ära hoida ? Ning kas oleks võimalik, ning kuidas, seda roostet korralikult eemaldada, ning kuidas edasi käituda, et seda ära hoida ? Lisan ka pildid : http://fotoalbum.ee/photos/patarei/sets/1444133
Olukord on tõesti kohutav :D
Aitäh abi eest !
Kasutaja avatar
Fortran
Foorumi kasutaja
Postitusi: 57
Liitunud: 26 Juun 2011 22:08
Asukoht: https://t.me/pump_upp
Autod: VAZ 21013
Kontakt:

Postitus Postitas Fortran »

Suure tõenäosusega on vaibaalune määrdunud õliga "kolmanda partei" kaudu. Ei ole reaalne, et õli on sinna sattunud mingisuguse lekke tõttu. Ükski torustik/anum ei ole paigaldatud selliselt, et selline efekt tekkida saaks. Vesi/mustus/jahutusvedelik on teine asi - see võib küll salongivaiba alla sattuda. Suure tõenäosusega oli tegu eelmise omaniku tahtliku või tahtmatu aktiga.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Ilmselt tänu õlile on seal ka metalli veel alles.
Mitte midagi kohutavat ma piltidel küll ei näe, üle keskmise heas korras juhi jalgealune on - suuri auke pildil näha pole.
Kohutav oleks asi siis kui poleks enam sisemist karpi ega kardaani tunneli alumist äärt ja jalad oleks läbi põhja.

Edasised tegevused:
1. kogu salongi liikuv inventar välja (istmed, vaibad, matid..)
2. kogu lahtine pigi eemaldada, ning põrand lahtisest traatkettaga puhastada (armatuuri ja esiklaasi katad enne mingi riidega kinni..)
3. kui vaja siis keevitada, kui mitte siis roostesurm (buvanool näiteks) peale seda korralik pinnapuhastus+ krunt+värv+kaitsevaha/mastiks+harjasmatt+põrandavaip et vaip poleks enam otse vastu põhja..

kui põhjas otseselt auke pole, mina keevitama ja põhja hooga vahetama ei hakkaks...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
p
privileeg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 18 Okt 2014 15:37
Asukoht: Lääne-Virumaa
Autod: Vaz 2103

Postitus Postitas privileeg »

Suured tänud vastuste eest !
Tänud olaaf selgitamast, mis edasi tuleks teha. Asun kindlasti asja kallale. Ise arvasin tõesti, et on hull, kuid läbi ei vaju, järelikult ei ole tõesti kohutav. Suur tänu info eest !
Vasta