Probleem selline, et autol, nagu vanadel ikka roostetäpid peal, päris üleni ei taha värvida (kole kulukaks läheb), aga kas keegi oskab midagi soovitada, mida nendega veel oleks võimalik ette võtta.
Ole selle kylma tsingiga ettevaatlik. Mul kippus asi keema minema kui pahtlit peale määrisin st. pahtel koorus maha. Seda siis muidugi kui sul yldse plaanis neid kohti pahteldada on. Aga kui on siis kasuta kindlasti yhe firma tooteid või pea nõu spetsialistiga, kes oskab öelda milliseid tooteid võib kokku lasta. Olen omad vitsad sellega juba saanud
vanaisa paneb mingit siukest värki mis ajab nagu värvi ühtlaselt laiali sinna rooste peale hah päris norm näeb pärast välja,aga mõne ajapärast roostetab sinna uued plekkid nii kui nii tal aemele sinna plekk
Laupäeval käisin Rakveres ja ostsin purgi aerosooli, et mõned kohad sellega üle käia. Värvi kaardi järgi oli sobiv toon, kuid kui koju jõudsin ja proovi tegin, selgus, et värvi kaartide numbrid on täiega mööda. Punase värvi asemel sain hoopis oranzi. Värviks oli MOTIP. Ning värv maksis 140.-
Porno jääb ma ütlen. Aerosooliga ei jää ilus kohe mitte. Mingi hajutamine on kah jama. Eriti kui on vana värv veel pleekinud. Võid vahatada ja möllata kuid midagi ilusat sa sealt ei saa. Lihtsam on auto ilusti üle värvida ja korda teha. Ja roostest lihtsalt mingi aerosooliga üle teha pole kah mõtet. Kasuta roostesurma.
On valida, kas siks maha müüa, ja uus auto osta tsingitud kerega, või uus auto unustada ja siks üle värvida, mis kõigi eelduste kohaselt 4 aasta pärast samasugune rooste plekk on.
Nii ta tõesti on. Valik on sinu:bouncing:bouncing Aga kui vana auto kallis on hingele siis ma arvan, et selle kordategemine ei tohiks küll probleem olla.:spin:spin