Küsimus 03-me ja 06-e omanikele...
Küsimus 03-me ja 06-e omanikele...
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Küsimus 03-me ja 06-e omanikele...
Küsimus selline, et kas on ilmnenud nendel mudelitel probleeme keskkonsoolide kinnitumise ja paiknemisega...olen lisaks enda autole näinud mitut juhust, kui keskkonsool istub tunneli peal viltuselt....kuidas sellist olukorda parandada?
Variant, et proovida uut konsooli on juba ära proovitud...vana konsool istus viltuselt ning pärast tema osade kinnituste murdumist, sai ostetud uus - tehase oma nagu vanagi (mitte koperatiivi oma)...ja ikka istub kuidagi viltu...viltu selles suhtes, et pöörab nö. näoga kaassõitja poole...õiges asendis peaks täpselt otse olema...
P.S. Vastata võivad muidugi ka teised
Variant, et proovida uut konsooli on juba ära proovitud...vana konsool istus viltuselt ning pärast tema osade kinnituste murdumist, sai ostetud uus - tehase oma nagu vanagi (mitte koperatiivi oma)...ja ikka istub kuidagi viltu...viltu selles suhtes, et pöörab nö. näoga kaassõitja poole...õiges asendis peaks täpselt otse olema...
P.S. Vastata võivad muidugi ka teised
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
To Sass: Kinnitustega on nii, see plasstmassriba, kus on piduriõli taseme andur, sigaretisüütaja, ohutulede lüliti ja taustavalguse reostaadi nupp, selle eemaldamisel on näha, et on kaks kruvi - üks vasakul ja teine paremal + siis veel kaks mis asetsevad all tunneli juures üks vasakul gaasipeadaali juures ja teine täpselt teisel pool kardaanitunnelit...
Olen tähele pannud veel seda, et kõlarist vasakul pool, all ääres, on kohe mingisugune metallriba, mida olen kohanud eri pikkustena...kas selle ribaga siis reguleeritakse konsooli horisontaalasendit, et mida pikemalt ta välja painutad, seda rohkem ta vasakut poolt konsoolil tõstab?
Olen tähele pannud veel seda, et kõlarist vasakul pool, all ääres, on kohe mingisugune metallriba, mida olen kohanud eri pikkustena...kas selle ribaga siis reguleeritakse konsooli horisontaalasendit, et mida pikemalt ta välja painutad, seda rohkem ta vasakut poolt konsoolil tõstab?
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Ütleme ,et ka mulle ei meeldinud esialgne konsool see tundus nagu väljas olema sai siis võetus ära see plekk ,mis on sigareti süütaja reostaadi .ohutulede lüliti taga ja hoiab konsooli kinni. Selle tulemusel anndis konsooli tahapoole lükata ,siis sai tehtud konsooli ülemistesse nurkadesse augud ja võetud 65 mm kipsikruvid ja lastud konsool armatuuri kylge. nüüd on konsooli ääred tihedalt vastu armatuuri ja vähemalt natukenegi normaalsem vaadata .
No 03-l seda arnatuuri valguse ja reostaati ja ohutulede blokki seal ei ole vaid väike sahtel sigaretisüütaja all! krividega käib kahelt poolt sigareti süütajat kinni! Veel on kruvid selle soenduskraani juures(kinnitub koos kõrvalistuja juures oleva sahtliga) ja juhipool umbes samas!
Enda oma tõmbasin kah sinna kõvasti vastu sest muidu rippus kah kuidagi imelikult-see vist neil sünnipärane viga! Pärast kinnitamist kadusid salongist kohe pooled naginad ära!
Enda oma tõmbasin kah sinna kõvasti vastu sest muidu rippus kah kuidagi imelikult-see vist neil sünnipärane viga! Pärast kinnitamist kadusid salongist kohe pooled naginad ära!
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Mina väänasin ja murdsin seda ülemist, keskmist kinnitusplekki ja konsool jäi ilusti otse ja tihedalt vastu armatuuri.
Aga, kas need kõrvad, mis külgedelt toetavad vastu käigukasti tunnelit, keeratakse ka ikka põrandasse kinni? Endal pole vaja läinud seda, kuid kui keeratakse, sis saab konsooli ju ilusti otseks tõmmata.
Aga, kas need kõrvad, mis külgedelt toetavad vastu käigukasti tunnelit, keeratakse ka ikka põrandasse kinni? Endal pole vaja läinud seda, kuid kui keeratakse, sis saab konsooli ju ilusti otseks tõmmata.