Külje klaaside tihendid

Külje klaaside tihendid

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
Vasta
l
LandDragon
Foorumi kasutaja
Postitusi: 120
Liitunud: 04 Juun 2008 12:41
Asukoht: Tartu
Autod: MB C220 Avantgarde '10
Kontakt:

Külje klaaside tihendid

Postitus Postitas LandDragon »

Jutt käib siis 05 tüüpi esimestest ukseklaasi tihenditest.
Ostsin uued, kuna vanad lasid kohutavalt tuult ja sellega koos müra läbi maantee sõidul. Probleem siis selles, et uued on nii tihendad, et klaasi ei lähe tihendisse kenasti sisse ja ei hakka seal mõnusalt/kergelt käima. Mis hetkel tähendab seda, et kui klaas jõuab peeglini, siis ta hakkab järjest raskemalt käima, nii et isegi käega jõuga surudes ei jõua klaasi päris üles välja kinni suruda. Nii et klaas jääb 8 mm lahtisesse olekusse lausa.

Kas keegi on kunagi ostnud endale uued tihendid ja üritanud neid vahetada? Kas on mingi nipp, et saaks klaasi korralikult käima? Lõikuda tihendit? Teha mingi vahendiga kokku? Või veel rohkem jõudu kasutada?
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

Tihendid korralikult soontes? Võimalik, et ukse sees olevad kronsad liiga pinges. Lase kruvidest kronsad vabaks ja pane aken kinni. Seejärel alles kinnita kronsad.
l
LandDragon
Foorumi kasutaja
Postitusi: 120
Liitunud: 04 Juun 2008 12:41
Asukoht: Tartu
Autod: MB C220 Avantgarde '10
Kontakt:

Postitus Postitas LandDragon »

Kronsad ei olnud veel kinnigi keeratud ja nagu mainitud, siis raskeks läks alles siis, kui klaas üle peegli taseme tõusis.
Ja tihendid peaks korralikult soones olema küll, rohkem ei ole neid nagu kuhugi lükata. Pigem ei taha klaas sinna soonde vabatahtlikult minna.
a
allah
Foorumi kasutaja
Postitusi: 282
Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 02, 013, 083

Postitus Postitas allah »

Tihendite silikoonõliga määrimine on pannud klaasid paremini liikuma.
Vasta