kleebis auto kerel
kleebis auto kerel
kleebis auto kerel
millega saax k6ige odavamalt kleebiseid auto pealt maha??
saksast toodud auto ja sellel on taha kleebitud mingi suur D t2ht ja see on nagu eriti k6vasti kinni seal...
saksast toodud auto ja sellel on taha kleebitud mingi suur D t2ht ja see on nagu eriti k6vasti kinni seal...
-
lLaada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 260
- Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Nokia, Nolada.
Kõigepealt soovitaks auto üles soojendada. Soojana eralduvad sellised asjad tavaliselt oluliselt lihtsamalt. Kasutada võiks ka soojapuhuri (fööni) abi, kuid sellega peaks üsna ettevaatlik olema, et asja liiga kuumaks ei aja. Hilisemad liimi jäänused peaksid üsna hõlpsalt näiteks lakibensiiniga või mõne muu tagasihoidlikuma lahustiga maha tulema. Atsetoon oleks kindlasti kõige efektiivsem, kuid ei oska öelda kuidas see värvile mõjuda võib. Üldiselt peaks saama need kleebekad maha nii, et ei jää midagi näha, kaua olnud asjadest võivad muidugi pleekinud meenutused alles jääda.
Pahtli ja aerosooliga ei ole sellise töö juures küll midagi teha.
Pahtli ja aerosooliga ei ole sellise töö juures küll midagi teha.
-
kkummisuitsetaja
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 22
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
-
lLaada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 260
- Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Nokia, Nolada.
Kas sa ise oma auto kallale pahtlilabidaga lähed? Või kruvikeerajaga? Ei lähe ju. Nii, et siis võiks ju sellise totruse ka teele saatmata jätta!Algselt postitas: Kummisuitsetaja
Mis te jamate,muretsega korralik õhuke pahtlilabidas,vaikselt hakkad sellega lükkama ja pärast liimi eemaldad atsetooni või lahustiga
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
sellise jutu peale pakuks ma juba relakaga see koht välja lõigata ja siis uus plekk peale keevitada.. saab palju asju selgeksAlgselt postitas: Kummisuitsetaja
Mis te jamate,muretsega korralik õhuke pahtlilabidas,vaikselt hakkad sellega lükkama ja pärast liimi eemaldad atsetooni või lahustiga
teen muidugi nalja.
auto lükka garaazi ja soojapuhuriga küta ruum nii kuumaks kui võimalik. kohe kuuma õhku auto peale pole mõtet suunata. siis kui garaaz soe kasuta juba eeltoodud nõuandeid kleebise eemaldamiseks. soojas garaazis seda hea teha ka
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
võta akrüsooli, pane lapi peale... hoia lappi kleepsu peal ca 10 minutit ja aja küüned maha ja tulebki, hiljem võta sama lapiga viimane liim ka maha! värvi ei riku!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
-
kkirves
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 38
- Liitunud: 25 Juun 2003 13:24
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 06,07,Niva
Kui ma omale Niva ostsin siis sellel olid Empoweri kleebised igal pool. Kleebiste eemaldamiseks kasutasin sellist taktikat, et kuumutasin kuumaõhupuhuriga pahtlilabidat ja siis lükkasin väga hästi tulid maha, pidin ainult natukene lahustiga pärast üle käima. Üks õpetus veel pahtlilabida nurgad võiks ümaraks lasta, läksin kleebiste eemaldamisel vähe hoogu ja lükkasin lapida nurgaga kriimu peale.
kleebis on vist ammu kerelt maas juba.. teema veel lukus pole, võibolla siis järgmiseks korraks abiks. Kleebise kallale vast atsetooniga ei läheks, võib värvkattele halvasti mõjuda. Kuid kleebise liime lahustab edukalt ksüleen (saadaval ntks tavalises ehituspoes), mis on atsetoonist vähem agressiivsem lahusti. Või siis spetsiaalne vahend "Label off", mis on värvipinnale täiesti ohutu. Viimati mainitut hankisin ise Ehitusservicest, kuid ksüleen osutus edukamaks. "D" kleepsu jms. kilekleepse tuleb servast leotama hakata ja enne tõesti õrnalt fööniga kleepsu kuumutada, siis saab serva jooksma.