Kuidas autol üks külg üles tõsta?

Kuidas autol üks külg üles tõsta?

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
Suletud
s
skill125
Foorumi kasutaja
Postitusi: 58
Liitunud: 02 Nov 2003 12:25
Asukoht: Võru
Autod: 1975 VAZ 2103
Kontakt:

Kuidas autol üks külg üles tõsta?

Postitus Postitas skill125 »

Olen näinud, kuidas autod on tõstetud nö. külili, ühe külje rattad maast lahti ja siis saab põhja all ilusti toimetada:) Mul läheb põhja korrastamiseks ja seda on kanalipeal väga halb teostada(njaa, see sodi mis kaela tuleb :( ). Hea oleks, kui saaks auto külili. Kuidas seda teha? Võtan enne mootori maha ja igasugu vedelikud lasen ka välja, niiet nendega jama pole. Külili saamine on mootori puudumisel kolme mehe töö, aga mis teiselepoole alla pannakse ja andke soovitusi, mida peab silmas pidama ja kuidas olete ise varem talitanud. Tänud!!
Eks Lada üks tank ole, aga igas asjas peitub võlu;)
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ega seal midagi hirmsat pole. Vaata et paak oleks tühi-eriti peremale tõstes. Aku ilmselt niikuinii maas. Siis tõstate kolme mehega ülesse ja kui hakkab tasakaal tulema siis üks mees läheb teisele poole. Võtab valmis pandud tagavararatta (kontrolli enne et rõhk oleks sees) ja tõstab selle kummiga vastu ukseposti. Just sinna nurka kus katus hakkab. Siis lasevad teised auto üle tasakaalu küljeli. Ratas vajub koos postiga vastu maad. Ratas natuke kaldu hoida. Kumm haagib ennast kenasti sinna väikse ääre taha. Libeda pinna peale mitte panna. Veel- enne tõstmist pane jämedad lauad esi ja tagaratta alla. Tõkiskingast pole kasu kuna seda väga raske paika ajada. Kummi puutekoht maaga muutub kõvasti küljeli tõstes. Laud on pikem ja jääb alati ratta alla.
Tagasi saad üksi. Lihtsalt jõuga katuse äärest tõstad ja auto langeb kolaki ratastele.
Lahtised asjad autost välja. Kui poolassi vahelt hakkab tagasillaõli tilkuma siis oligi vaja niikuinii tihendit vahetada.
C
p
pvr
Suletud kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas pvr »

Esialgne postitaja motamees
Tagasi saad üksi. Lihtsalt jõuga katuse äärest tõstad ja auto langeb kolaki ratastele.
Lahtised asjad autost välja. Kui poolassi vahelt hakkab tagasillaõli tilkuma siis oligi vaja niikuinii tihendit vahetada.

kas sihukese varjandiga mootor tohib peal ollla??? mina kyll ei julge, enda masinat nii tagasi lasta olex vaja omme rattad maha saada.

PS: tagavara ratas mille serva alla paned ei pea väga täis olema, ja aknad pead igax juhux natuke lahti keerama
m
MarT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 26 Apr 2008 15:19
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas MarT »

kunagi sai sapparit kyll ilusti kahe mehega kylili aetud, ja pärast lihtsalt tagasi lykatud, ei teinud midagi halba
-
--sven--
Suletud kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas --sven-- »

mina suvel enda oma motamehe soovituse järgi kallutanud küll ikka mitu korda ja midagi pole juhtunud
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Sedasi võib kallutada täisvarustuses autot. Ainult lahtised asjad ,aku ja bena eemaldada. Ja tagasi võib ka lükata.
C
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Tagasi saad üksi. Lihtsalt jõuga katuse äärest tõstad ja auto langeb kolaki ratastele.
Üks hoiatus! Hoia põlved eemal kui masinat alla lased! Olen näinud kuidas luud ragisevad:puzzled
Jupid Venemaalt!
Kasutaja avatar
Tan
Foorumi kasutaja
Postitusi: 116
Liitunud: 06 Mai 2003 16:28
Asukoht: Saue
Autod: Subaru Impreza WRX STI, Lada Samara Rally 1600 109 KW/194N/m

Postitus Postitas Tan »

NB ! Kui tahate näha kuidas autot üles tõstetakse ja ratast alla pannaks siis minge esimesele ettejuhtuvale autospordi üritusele (kross, ralli) sest seal sigullid koguaeg külili:) ja mingisuguseid laudu ja asju pole vaja ka alla kuhugi toppida ja samuti ka ühtki vedelikku välja lasta. Vähemalt minu autol:cool:
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

on olemas ka sellised jublakad mis rataste asemele keeratakse. siis vist ei hakka niipalju sildu väänama kui rehviservadel seistes.
s
slikk
Suletud kasutaja
Postitusi: 72
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas slikk »

küsimus: kas tohib pauguga maha lasta, kui mootor peal on?ma ise eriti ei julgeks.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Võib küll. Ega ta nii pauguga ei lähegi. Tal ju vedrud all.
C
h
hullmaks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 112
Liitunud: 08 Jaan 2004 14:31
Asukoht: Tallinn, mustamäe
Autod: vaz2105
Kontakt:

Postitus Postitas hullmaks »

paremale küljele vist mõte kallutada, muul juhul toppida mingi tropp õlimõõduvarda auku, säält võib mootoriõli välja tilkuma hakata
-
w
wax
Foorumi kasutaja
Postitusi: 193
Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
Asukoht: Tallinn/Võru
Autod: Ladasid enam pole
Kontakt:

Postitus Postitas wax »

Kui ei julge nii tõsta nagu eespool kirjas, siis tule osta mult küljetõstuk :D

Pilt
m
MarT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 26 Apr 2008 15:19
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas MarT »

palju selline asi maksab?
w
wax
Foorumi kasutaja
Postitusi: 193
Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
Asukoht: Tallinn/Võru
Autod: Ladasid enam pole
Kontakt:

Postitus Postitas wax »

Originally posted by Mart
palju selline asi maksab?
see konkreetne pildil maksab 13500eek :)
Suletud